Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Na, tos diagramos norėjau, nes galvojau, kad dar liks nepabaigtų atkarpų šiame kelyje. Tačiau, kiek supratau, po šių darbų pabaigimo, visa Palanga-Klaipėda atkarpa bus 2x2? Tai geros naujienos (man naujienos ) ir diagramos turbūt nebereikia.

    Įdomu kas trukdė padaryti šį kelią automagistralės standartu. Kiek "U" formos apsisukimų bus šiame kelyje?
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #82
      Na, ruože nuo 0 km (Jakų žiedas) iki 12 km (dabar rekonstruojamo ruožo pabaiga) yra mano žiniomis tik vienas "U" formos apsisukimas, kurį puikiai galima būtų panaikinti kelią 217 nuo Jokubavo nukreipus per esančius kelius netoli gindulių gyvenvietės (čia mano išvados žiūrint į žemėlapį). Panaikinus šį "U" apssukimą tai 12 km laisvai galėtų būti automagistralė, o tolimesnis kelias ja būti negalėtų, nes ten tų "U" apsisukimų galybė, taip pat reiktų gerokai rekonstruoti kelią, kad būtų kelkraštinės juostos ir t.t. Bet aišku LRA surastų vistiek milijoną priežasčių nedaryti ten automagistralės. Manau greitkelio statusas būtų taip pat svarstytinas šiam, naujai rekonstruotam ruožui

      Comment


        #84
        Palangos plente nebeapsisuksi

        http://www.ve.lt/?data=2009-10-15&ru...rub=1190113119

        Comment


          #85
          jau labai seniai važiuodamas į palangą, nuo gargždų suku į dešinę ir per kretingą pasiekiu pasaulio kurortų sostinę
          kelias geras ir gana tuščias, greitis sulėtinamas jokūbave, kretingoje ir vydmantuose. jokių kamščių ir dulkų...
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            #86
            Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
            Na, pagaliau atsiranda supratimas apie magistralinius kelius. Iš pat pradžių ten nereikėjo statyti to apsisukimo. Vieno lygio apsisukimai yra labai nesaugūs. Gal šis kelias gaus greitkelio statusą, nes berods vieno lygio sankryžų rekonstruotame 12 km ruože nebus.

            Comment


              #87
              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Na, pagaliau atsiranda supratimas apie magistralinius kelius. Iš pat pradžių ten nereikėjo statyti to apsisukimo. Vieno lygio apsisukimai yra labai nesaugūs. Gal šis kelias gaus greitkelio statusą, nes berods vieno lygio sankryžų rekonstruotame 12 km ruože nebus.
              Pritariu. Būtų puiku jei tas kelias gautų magistralės statusą!
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #88
                Nu nezinau, ne tokia ce jau ir didele problema, nes jeigu palygintumete kokie keliai yra Airijoi, jus pamatytumete, kokia pas mus betvarke...... Nacionaliniuose keliuose kurie yra 2+2 tai kazkaip apsisukimo isvis nera o keliai kurie yra regioniniai, tai isvis per siauri apsisukt, nebent turetum koki Smart'a arba Yaris'a, nes kaip Lietuvos keliuose tai kaip as maciau, yra Kelias, kelkrastis, paskui kokie stulpeliai su atsvaitais, ir po to griovys is sonu, ir uz ju Laukas, t.y. beveik nera jokios kliuties jei nuvaziuotu masina netycia nuo kelio, bet Airijoi tai visai kitaip, pas mus regioniniu keliu forma dazniausiai yra Kelias, ir nera net kelkrascio, tiesiog kokia pusantro metro aukscio tvora buna dazniausiai pastatyta prie pat kelio, tai mano nuomone tai nera tokia jau didele problema kad ce neiseis apsisukt, nors nezinau, tai tik mano nuomone

                Comment


                  #89
                  Na tikiuosi, kad to ženklo 70 nebebus, kaip kad kokio kaimo keliuke

                  Comment


                    #90
                    Beje, panaikinus apsisukimo vietas bus svarstoma galimybė čia grąžinti maksimalų leistiną - 90 km/h - greitį.
                    Labai optimistiškai nenuteikia

                    Comment


                      #91
                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                      jau labai seniai važiuodamas į palangą, nuo gargždų suku į dešinę ir per kretingą pasiekiu pasaulio kurortų sostinę
                      kelias geras ir gana tuščias, greitis sulėtinamas jokūbave, kretingoje ir vydmantuose. jokių kamščių ir dulkų...
                      Nepasakyčiau kad tas kelias gan tuščias. Prieš mėnesį teko juo važiuoti ir transporto jame buvo daug
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #92
                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Nepasakyčiau kad tas kelias gan tuščias. Prieš mėnesį teko juo važiuoti ir transporto jame buvo daug
                        būna visaip, bet aplenkti remontuojamus ruožus tikrai patogu. daugelis pažįstamų daug laiko sugaišo vasarą kamščiuose prie remontuojamų atkarpų.
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          #93
                          Palangos plentas: pabaiga artėja

                          http://www.ve.lt/?data=2009-11-03&ru...rub=1190113119

                          Comment


                            #94
                            pries kelias dienas teko pravaziuoti, tai kelio juostos pazenklintos, atitvarai beveik visur sustatyti, tik prie Kalotes (gelezinkelio) viaduko dar vyksta uzbaigiamieji darbai, tai tiek ir betruksta. belieka sulaukti greicio apribojimo zenklu panaikinimo, tikiuosi "70" zenklu nematysim niekur.

                            Comment


                              #95
                              Džiugu, kad vietinis Klaipėdos laikraštis domisi infrastruktūros projektais ir nuolat atnaujina informacija parašydami straipsnius. Galėtų kita žiniasklaida irgi panašiai...

                              Comment


                                #96
                                Vilniui reikia magistralės, Klaipėdai - gatvės

                                http://www.ve.lt/?data=2009-11-09&ru...&id=1257714838

                                Visiškai pritariu, kad panaikino tuos apsisukimus, nes apsisukime prie ermitažo itin dažnai tekdavo matyti gan kraupokus eismo įvykius, nes greičiai yra nemaži toje vietoje ir šiaip technikumo apsisukimas vos už kilometro. O ties žaliuoju slėniu, kas statė visą kvartalą, tai galėjo ir pasirūpinti įvairiais ES paramos fondais ir įrengti tunelinį viaduką.

                                Comment


                                  #97
                                  Parašė Fanas Rodyti pranešimą
                                  Vilniui reikia magistralės, Klaipėdai - gatvės

                                  http://www.ve.lt/?data=2009-11-09&ru...&id=1257714838

                                  O ties žaliuoju slėniu, kas statė visą kvartalą, tai galėjo ir pasirūpinti įvairiais ES paramos fondais ir įrengti tunelinį viaduką.
                                  čia Lietuva ir tuo viskas pasakyta

                                  Comment


                                    #98
                                    Na ir kodėl taip varo ant Lietuvos Kelių Direkcijos čia. Žaliajam slėniui viaduką turėjo statybų bendrovė statyti, o ne LRA. Jei nepastatė, tai ko čia LRA pilstyti purvais? Tie apsisukimai yra negalimi. Koks gali būti saugumas kai yra 1 lygmens apsisukimas ar posūkis į kairę kelyje, kur vidutinis paros eismo intensyvumas yra 15 000 aut./parą ?
                                    "...net žada kreiptis į Europos Sąjungos fondus bei papasakoti, kad jų skiriamos lėšos išleidžiamos ne žmonių gerovei pagerinti, o atvirkščiai." - Manyčiau ES jie liks nesuprasti, nes manau ten žmonės nesupranta išvis kaip galima net galvoti apie tokius apsisukimus/posūkius į kairę

                                    Comment


                                      #99
                                      Klaipėdos pašonės gyventojai ruošiasi piketuoti

                                      http://www.ve.lt/?data=2009-11-10&ru...rub=1190113119

                                      Dar ilgai žmonės nepripras, kas būtų jei jie gyventų kokioje Vokietijoje, kur iki artimiausio apsisukimo tenka važiuoti 30 - 80 km

                                      Comment


                                        Tikri savanaudžiai....
                                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                        Comment

                                        Working...
                                        X