O ar finansavimas šiam aplinkeliui yra?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai
Collapse
X
-
Uždarys Palangos plentą
Šiaurinėje miesto dalyje ir jo prieigose gyvenantiesiems klaipėdiečiams ateina metas pasitelkti kantrybę: rekonstruojant Palangos plentą, nuo vasario pabaigos apie penkias savaites čia nebegalės važiuoti joks transportas.
Rekonstruojant Palangos plentą, apie penkias savaites pro vadinamąjį Žaliąjį slėnį nebegalės važiuoti joks transportas.
Eismas bus nukreipiamas aplenkiant plentą - Šiaurinio išvažiavimo keliu, Liepojos bei Kretingos gatvėmis, per Tauralaukį. Šiame ruože esančių šviesoforų signalai bus pakoreguoti, kad žalia šviesa degtų ilgesnį laiką. Vis dėlto, sutinka specialistai, visiškai išvengti spūsčių nepavyks.
Su meru susitikę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) bei projekto rangovo, bendrovės "Lemminkainen Lietuva“, atstovai susitarė dėl galimybės truputį ilgiau nei mėnesį užtverti eismą Palangos plente.
Pasak LAKD generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, įrengti apvažiavimo šioje vietoje neapsimokėtų, o ir būtų pavojinga. Mat, vykdant rekonstrukciją, bus supilta 11 metrų sankasa su pralaida. Siekiant atlikti darbus kuo skubiau, pagal galimybes – ir anksčiau, nei sueis terminas, žadama dirbti dviem pamainomis, taip pat ir savaitgaliais.
Specialistų teigimu, eismo intensyvumas kalbamame ruože paprastai siekia 11 tūkst. transporto vienetų per parą, tačiau vasario bei kovo mėnesiais jis pastebimai sumažėja iki 7 000 vienetų, tad pasirinktas metas rekonstrukcijai esąs palankiausias.
http://www.ve.lt/?data=2009-02-03&ru...rub=1190113119
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąČia tas kvartalas su daug daug sublokuotų nemukų visai šalia Palangos plento? Kas ten gali norėt gyventi...
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąkad daug kas ten nori gyventi. Ten labai grazus slenis, beje netoli Dane teka.
Comment
-
Kelią į Palangą uždarys kovą
Jau nuo kito mėnesio pradžios šiaurinės Klaipėdos dalies gyventojams pasiekti namus taps sunkiau, nes šios miesto dalies gatvėmis bus nukreipiamas eismas iš Palangos plento.
Saugaus eismo komisija pritarė Valstybinės automobilių kelių direkcijos (VAKD) prašymui penkioms savaitėms uždrausti eismą Palangos plento ruožu ties Žaliojo slėnio gyvenviete. Eismas šia atkarpa bus atnaujintas tuomet, kai bus sutvirtintas 11 m aukščio pylimas.
Nuo kovo 2 d. mašinų srautas iš Palangos plento ties „Technikumo“ sankryža bus nukreipiamas Liepų g., Šiaurės pr. ir Liepojos g. Į Palangos plentą vairuotojai sugrįžtų „Normantų“ sankryžoje.
Saugaus eismo komisija tokiam maršrutui pritarė su pastaba, jog bus pakoreguota P.Lideikio ir Liepojos g. esanti apželdinta salelė. Policijos pareigūnų nuomone, šioje vietoje į dešinę sukančiam sunkiajam transportui gali trukdyti manevruoti per mažas įsukimo spindulys, todėl pasiūlyta šią gatvės atkarpą praplatinti.
VAKD specialistų teigimu, Tauralaukio gatvės bus atviros vietiniams gyventojams ir ten įsikūrusiems verslininkams.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ys-kova-201293
Comment
-
Jeigu gerai supratau, cia tvarkomo Palangos plento ruozo apvaziavimo schema. Eismas bus nukreiptas per Liepu gatve, Siaures prospekta ir Liepojos plenta. Gaila, kad nuotrauka nelabai ryski.
Saltinis: Lietuvos Automobiliu DirekcijaPaskutinis taisė groundzer; 2009.02.21, 23:00.
Comment
-
Kelininkai įkalino kvartalą
Norėdami parvažiuoti namo į „Žaliąjį slėnį“, klaipėdiečiai turės sukti beveik dešimtiems kilometrų ilgio apylanką.
Taip yra todėl, kad rekonstruojant Palangos plentą, bus panaikintas anksčiau numatytas įvažiavimas į „Žaliąjį slėnį“. Todėl užuot kirtę magistralinio kelio skiriamąją juostą ir iškart įsukę į miestelį, „Žaliojo slėnio“ gyventojai turės važiuoti iki Kretingos–Palangos viaduko, jame apsisukti, Klaipėdos–Liepojos plentu vėl grįžti iki naujojo kvartalo ir tik tada į jį įsukti. Papildomai gyventojai kaskart riedės 7,5 kilometro.
http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...vartala-208617
Comment
-
Labai gerai. Gyventojų atžvilgiu tai įsivaizduoju - pikta, bet eismo saugumo atžvilgiu labai gerai. Tokius vadinamuosius U-Turn ar skiriamosios juostos kirtimus derėtų uždrausti. Aišku tai ne kelias su automagistralės ženklu ir 130 km/h, bet tai naujai tiesia kelią, tai galėtų nepataupyti ir nedaryti tokiu apsisukimu ar kirtimų, taip kelias galėtų pretenduoti gauti šį ženklą:
Angliškai tai būtų expressway. T.y. greito eismo kelias su ribotu patekimu į jį. Taip galima būtų išnaudoti naują atkarpą maximum ir leisti joje važiuoti 110 km/h. Visgi naujai tiesiama magistralė, tai jei daryti, tai daryti iki galo. Pavyzdžiui lenkai, kai tiesia dabar 2x2 magistrales (ne autostradas), jas iš karto tiesia pagal expressway reikalavimus.Paskutinis taisė Xmaster; 2009.03.25, 16:59.
Comment
-
Žaliasis Slėnis ieško kelių
2009 m. Gegužės 22 d.
Netekę galimybės iš Palangos plento sukti kairėn į Žaliąjį Slėnį, jo gyventojai priversti apvažiuoti nemažą ratą, kad patektų namo. Kvartalo statytojų teigimu, problemą išspręsti galėtų Klaipėdos rajono savivaldybės raštas šalies valdžiai, tačiau ši jo nerašanti.
Comment
-
Šiandien. 2009 06 08.
Eiliškumas važiuojant nuo Palangos link KLP ir atgal.
Ačiū už dėmesį.Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
Comment