Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Geros naujienos. Šiaip galėtų ir apšvietimą įrengt, nes jo ten tikrai reikia...Aišku didžioji dalis lėšų nukeliaus viaduko statybai...
    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

    Comment


      #22
      Dar kartą apie tą patį, tik kiek išsamiau
      Nuo Klaipėdos iki Palangos – keturių juostų keliu

      2008 m. birželio 30 d. pasirašyta projekto „Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra 2007–2013 metais, I etapas, III sutartis“ rekonstrukcijos rangos darbų sutartis su rangovu UAB „Žemaitijos keliai“. Pasirašytos sutarties vertė yra 130.132.253 Lt su PVM. Ateityje planuojama šio projekto bendram finansavimui gauti Europos struktūrinių fondų paramą.
      Rangovas UAB „Žemaitijos keliai“ rekonstruoti magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja ruožą (...) turi iki 2009 m. lapkričio 30 d.
      (...)
      Projekte numatyta rekonstruoti kelio A13 Klaipėda–Liepoja atkarpą nuo 4,0 iki 12,1 km kelio važiuojamosios dangos plotį padidinant iki 4 eismo juostų po 3,75 m. Numatyta pastatyti statinius:
      · įrengti 6 netipines nuovažas;
      · įrengti vieno lygio sankryžą;
      · įrengti ar rekonstruoti skirtingų lygių sankryžas:
      - 6,30 km įrengti Tauralaukio sankryžą su viaduku;
      - 10,96 km rekonstruoti Normantų sankryžą su viaduku;
      · rekonstruoti viaduką 11,4 km sankirtoje su geležinkeliu;
      · rekonstruoti tiltą per Danės upę.
      http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/n...stu_keliu/5002

      Comment


        #23
        Bet tai kodėl apšvietimo neįrenginėja... O gal vis dėlto bus?
        http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

        Comment


          #24
          Pora rekonstruoto ruožo nuotraukų
          Foto 2008 06

          "U" raidės formos sankryža su 217 keliu į Jokūbavą


          Jakų žiedas


          Gerai būtų, jei klaipėdiškiai nufotografuotų ruožą tarp Gindulių ir Kalotės prieš remontą.
          Bus įdomu vėliau palyginti.

          Comment


            #25
            Į Palangą – platesniu keliu

            Simona Žimkutė

            Uostamiesčio pašonėje esančio kelio rekonstrukcija džiugins ir į priemiesčius gyventi išsikėlusius klaipėdiečius, ir į Palangą vyksiančius poilsiautojus.

            Iki kitų metų pabaigos žadama rekonstruoti aštuonių kilometrų kelio Klaipėda–Palanga ruožą.

            Lietuvos automobilių kelių direkcijos Investicijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Kastytis Grigas patvirtino, kad darbai kelio dalyje už Gindulių, pro Tauralaukį link Kalotės, turėtų būti pradėti iki liepos vidurio.

            Dėl magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja ruožo rekonstrukcijos jau pasirašyta sutartis su bendrove „Žemaitijos keliai“.

            Planuojama kelio važiuojamąją dalį praplėsti iki keturių eismo juostų, įrengti keletą nuovažų ir Tauralaukio sankryžą su viaduku, rekonstruoti Normantų sankryžą su viaduku, bei tiltą per Danės upę.

            Kelias turėtų būti aptvertas metaliniais apsauginiais atitvarais, pastatyti signaliniai stulpeliai, įrengtos gelžbetoninės pralaidos.

            Darbus planuojama baigti iki kitų metų lapkričio 30 dienos.

            Tai kainuos daugiau kaip 130 milijonų litų.

            Tikimasi, kad po rekonstrukcijos kelyje sumažės spūsčių ir avaringumas, kelią bus lengviau ir pigiau eksploatuoti.

            Taip pat manoma, kad kokybišku keliu važiuojantys automobiliai kels mažiau triukšmo, bus švaresnis oras.

            "Klaiėda"

            Truputį daugiau informacijos negu VE

            Comment


              #26
              Vakar važiavau į Palangos oro uostą ir lb. nustebau pamatęs pilnu tepu vykstančius palangos plento platinimo darbus....
              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

              Comment


                #27
                Reikejo nufotkinti
                Na suprantu, turbut neturejai pasiemes fotoaparato
                Na zinoma smagu kad proektas skuba i prieki
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  #28
                  Vyksta ir paruošiamieji darbai viedukui per geležinkelį platinti.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #29
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Pora rekonstruoto ruožo nuotraukų
                    Foto 2008 06

                    "U" raidės formos sankryža su 217 keliu į Jokūbavą
                    Atvaizdas


                    Jakų žiedas
                    Atvaizdas


                    Gerai būtų, jei klaipėdiškiai nufotografuotų ruožą tarp Gindulių ir Kalotės prieš remontą.
                    Bus įdomu vėliau palyginti.
                    Kažkodėl neberodo nuotraukų.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #30
                      Pagaliau įkeliu rugsėjo šeštąją darytas nuotraukas.
                      Jau rekonstruota atkarpa nuo Jakų žiedo iki technikumo:




                      Čia turėjo iškilti ir Akropolis, ir tai su sąlyga, kad pastatys viadukus ir pan.










                      Pastačius šį viaduką labai palengvėjo už kelio gyvenantiems klaipėdiečiams.
                      Paskutinis taisė Eimantas; 2008.09.20, 23:51.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #31
                        Rekonstruoto ruožo pabaiga:


                        Žemės darbai




                        Tolumoje matosi policijos automobilis, taktiškai gerai pasirinkta vieta "šaudymui": išlindus į pakalnę atsiduri taikiklyje, bet abejoju ar produktyvi medžioklė buvo, nes iš priekio važiavo beveik nenutrūkstamas solidarių vairuotojų srautas.


                        Pavojinga sankryža prie Tauralaukio, ji bus rekonstruota į dviejų lygių.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32




                          Įvažiavimas į "Žaliąjį slėnį", turbūt ir čia dviejų lygių reikia. Dašinėje kažkoks keliukas, kuris bus nukastas, o gal jau nukastas.




                          Bus dvigubai praplatintas tiltas per Dangę, o senasis turbūt kapitaliai rekonstruotas.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #33








                            Ties Kalote
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #34








                              Malonus kelias į Kretingą.


                              Viadukas per geležinkelį. Girulių - Kretingalės tarpstotis. Kairė pusė uždaryta, vakar dienai buvo nuimta danga ir likusios tik sijos, iš pažiūros susidėvėjusios jos. Kodėl pirma nestato naujos dalies, ir paskui nerekonstruoja senosios? Dabar kemšasi eismas: lengvosios dar prasilenkia, bet jei autobusas ar sunkvežimis važiuoja, tai nebepavyksta.


                              Prieš kelias savaites padarytas privažiavimo keliukas iki viaduko:


                              Vaizdas link Kretingalės:


                              Pabaiga.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #35
                                Puikus reportazas Eimantai, lauksim tolesniu papildymu

                                Comment


                                  #36
                                  Keturių juostų kelio į Palangą darbai vėluoja

                                  Naujojo keturių eismo juostų kelio į Palangą darbai nestovi vietoje, tačiau atsilieka nuo grafiko.

                                  Pasak darbus atliekančios „Žemaitijos kelių“ bendrovės techninio direktoriaus Vaidoto Vičkačkos, jau turėjo būti padarytas elektros linijos iškėlimas, tačiau VST ir Lietuvos energija šių darbų dar neatliko. "Jei greitu laiku nespės iškelti elektros linijos, tuomet darbai tikrai susitrukdys" "Vakarų ekspresui" - sakė jis.

                                  Pagal numatytą darbų planą iki pavasario turėtų būti padarytas žemės sankasas ir kelio pagrindas.

                                  Liepos mėnesį pradėta tvarkyti aštuonių kilometrų atkarpa (nuo 4 iki 12,1 kilometro) turėtų būti nutiesta iki kitų metų lapkričio 21 dienos.

                                  "Teoriškai iki šios datos turėtų būti nutiestas keturių eismo juostų kelias. Jei neatsiras kliūčių, pajėgsime darbus baigti laiku"- kalbėjo V. Vičkačka.

                                  Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) su bendrove "Žemaitijos keliai" dar vasarą pasirašė sutartį dėl 130,1 mln. litų vertės darbų atlikimo.

                                  http://www.ve.lt/?data=2008-10-30&ru...rub=1190113119

                                  Comment


                                    #38
                                    Palangos aplinkkelis (Kretingos r.)

                                    2008-08-28
                                    Informacija apie patvirtintą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą
                                    UAB „Kelprojektas", vadovaudamasis (...), skelbia, kad planavimo organizatoriaus - Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos - užsakymu parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas yra patvirtintas.
                                    http://www.klaipeda.aps.lt/ava/conte...lt&categoryId=

                                    AIŠKINAMASIS RAŠTAS
                                    Kelio A13 Klaipėda-Liepoja 24,8-35,5 km (Palangos aplinkkelis) specialusis planas patvirtintas 2003 m. vasario 20 d. Kretingos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T2-21 ,,Dėl specialiojo plano patvirtinimo ir Palangos miesto savivaldybės tarybos 2002 m. gruodžio 6 d. sprendimu Nr. 195 ,,Dėl specialiojo plano patvirtinimo“. Beveik visas aplinkkelis bus tiesiamas Palangos miesto teritorijoje ir tik du kilometrai (24,8-26,9) – Kretingos rajono teritorijoje, Vydmantų kadastro vietovėje. Palangos miesto teritorijoje privačių žemės sklypų, iš kurių reikėtų paimti žemę kelio tiesimui nėra.
                                    (...)
                                    Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos prašymas Nr. (6.1)-2-2428 ,, Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A13 Klaipėda –Liepoja 24,8-35,5 km ruožui (Palangos aplinkkelis) tiesti) procedūros“ pateiktas 2004 m. lapkričio 23 d. (...)Viena iš priežasčių, kodėl nepriimamas sprendimas pradėti procedūrą, buvo nurodyta ta, kad neaišku, kokio atlyginimo būdo savininkai pageidauja už visuomenės poreikiams paimamą žemės sklypo dalį ar visą sklypą.
                                    (...)
                                    2006 m. pavasarį žemės paėmimo projekto darbai sustojo dėl dviejų priežasčių:
                                    1. (...) šio projekto tęsinys nuo 26,9 km pereina į Palangos miestą (valstybinės reikšmės mišką). Dar 2005 m. sausio 27 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos kreipėsi raštu Nr. (6.1)-2-202 ,,Dėl valstybinės reikšmės miškų plotų“ į Aplinkos ministerijos Miškų departamentą, prašydama išbraukti iš valstybinės reikšmės miškų plotų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. spalio 23 d. nutarimu Nr. 1154 ,,Dėl valstybinės reikšmės miškų plotų patvirtinimo“ 16,60 ha miško plotą, esantį Palangos mieste, reikalingą aplinkkeliui tiesti. Nepakeitus šių miškų statuso, negalima būtų tiesti aplinkkelio. Tokiu atveju ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas Vydmantų kadastro vietovėje prarastų prasmę.
                                    Lietuvos Respublikos Vyriausybės Nutarimas Nr. 713 ,,Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. spalio 23 d. nutarimo Nr. 1154 ,,Dėl valstybinės reikšmės miškų plotų patvirtinimo“ pakeitimo buvo priimtas tik 2007 m. liepos 11 d.;
                                    2. Prasidėjo teismai dėl kai kurių žemės sklypų paveldėjimo, kurie baigėsi tik 2007 m. spalio 25 d.
                                    Išsisprendus šioms dviems problemoms, vėl buvo pratęstas projekto rengimas. (...)

                                    Iš viso žemės Palangos aplinkkelio tiesimui reikia paimti 9,6803 ha (neskaitant papildomai išperkamų plotų – 0,4803 ha) iš dvidešimties žemės sklypų. Iki viešo projekto sprendinių svarstymo sudaryta susitarimų 7,2161 ha už 1,666488 mln. litų. Liko sudaryti susitarimus (arba spręsti žemės paėmimą teismo keliu) 2,4642 ha žemės plotui. Papildomai išperkamiems žemės sklypams – 0,4803 ha pasirašyti susitarimai, kurių vertė 96,807 tūkst. litų.
                                    Paėmus visuomenės poreikiams žemės sklypus, jų paskirtis bus keičiama iš žemės ūkio paskirties į kitą paskirtį, naudojimo būdas – inžinerinės infrastruktūros teritorijos, pobūdis – susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams.
                                    http://www.klaipeda.aps.lt/stotisFil...0SKELBIMUI.doc

                                    Pasirodo, dėl žemės pardavimo Automobilių kelių direkcijai sunkiau susitarti su Aplinkos minsterija, nei su krūva privačių savininkų. Beveik 3 metus reikėjo laukti, kol žemė iš vienos valstybinės kišenės peres į kitą valstybinę kišenę.
                                    Beje, kol pagaliau buvo parengtas tas nutarimas Nr. 1154, pradingo parama tiesti kelius pasienyje tarp Lietuvos ir Lenkijos (žr. temą "[LT/PL] pasienis")
                                    Paskutinis taisė Romas; 2008.12.03, 22:19.

                                    Comment


                                      #39
                                      Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas Kretingos r. Vydmantų k.v.
                                      (nuo kelio A-11 iki Palangos sav. ribos)
                                      2008-08-28

                                      http://www.klaipeda.aps.lt/ava/conte...lt&categoryId=

                                      Comment


                                        #40
                                        Kelio trasa buvo numatyta dar 2000 m., patvirtinta 2002 m.
                                        Pasirinktas I variantas - daugiau iškertama miško, bet reikia mažiau išpirkti savivinkų žemės ir aplinkkelis išeina į esamą trasą ties Palangos oro uostu

                                        Klaipėda - Liepoja kelio 23,8 - 35,5 km (Palangos aplinkkelio) poveikio aplinkai vertinimas
                                        PAV ataskaitos rengimo laikotarpis - 2000 m. gegužės mėn. - 2001 m. lapkričio mėn.
                                        PAV ataskaitos derinimo laikotarpis - 2002 m. sausio - gegužės mėn.
                                        Sprendimas dėl Klaipėda - Liepoja kelio 23,8 - 35,5 km (Palangos aplinkkelio) statybos priimtas Aplinkos ministerijos 2002-06-13, rašto Nr. 01-24-3305: Pagal pateiktą poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą nutarta „pritarti Klaipėda - Liepoja kelio 23,8 - 35,5 km. (Palangos aplinkkelio) 1-ojo varianto statybai“.
                                        Transporto ir kelių tyrimo instituto tinklapis: http://www.tkti.lt/index.php?id=159

                                        Comment

                                        Working...
                                        X