Gal kas žino koks bus dviračių tako, esančio greta viaduko, likimas? Žiūrint į brėžinį atrodo jog jis trejose vietose kirs važiuojamąją dalį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai
Collapse
X
-
Parašė cakome_algo Rodyti pranešimąGal kas žino koks bus dviračių tako, esančio greta viaduko, likimas?
Žiūrint į brėžinį atrodo jog jis trejose vietose kirs važiuojamąją dalį.
Takas eis apačioje
Priedelis Nr.2 Preliminarus projektiniai Vydmantu sankryzos rekonstravimo sprendiniai.zip
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131
Comment
-
Vydmantų (Vydmontų) dviejų lygių sankryžos sprendiniai
Išdidintas Vydmantų (Vydmontų) sankryžos brėžinys su trimis pralaidomis pėstiesiems ir dviratininkams
Dabar turėtų gerai matytis ir pralaidų matmenys
G3 268x247 La21,0 (turbūt pralaidos ilgis - 21 metras)
Priedelis Nr.2 Preliminarus projektiniai Vydmantu sankryzos rekonstravimo sprendiniai.zip
Projektavo AB "Kelprojektas"
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2436&LID=58131
Comment
-
Pagal plana matau, kad jis eis po keliu.
Parašė cakome_algo Rodyti pranešimąGal kas žino koks bus dviračių tako, esančio greta viaduko, likimas? Žiūrint į brėžinį atrodo jog jis trejose vietose kirs važiuojamąją dalį.
Comment
-
Rajono keliams - per 2 mln. litų
Taip pat šiemet planuojama apie 238 tūkst. litų išleisti projektavimo darbams. Numatoma suprojektuoti ir įrengti dviračių trasas Gargžduose, palei Kvietinių, Vyturių gatves ir Kretingos plentą, parengti automobilių stovėjimo aikštelių netoli Olandų kepurės, Kalniškės piliakalnio, Gargždų "Vaivorykštės" gimnazijos techninius projektus, taip pat parengti požeminės perėjos-pravažiavimo per plentą Klaipėda-Liepoja Aukštkiemių kaime specialųjį planą bei statybos techninį projektą, tilto per Upytos upę Sausių kaime Veiviržėnų seniūnijoje statybos techninį projektą bei parengti kitus gatvių ir kelių rekonstrukcijos projektus.
Comment
-
-
2011-05-04, 12:48
Paskelbtas Palangos aplinkkelio statybos konkursas
Konkursą laimėjusi bendrovė per dvejus metus turės pastatyti aplinkkelį ir dar 23 metus jį prižiūrėti bei remontuoti.
8,3 kilometro ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis, jis nuo Palangos nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.
Pasiūlymų dalyvauti konkurse laukiama iki birželio 1 dienos.
Comment
-
Prd4jo remontuoti tą nusidėvėjusią pusę nuo Normantų sakryžos link Palangos.
Dėl remonto darbų į Palangą galima judėti tik viena eismo juosta
http://verslas.delfi.lt/automoto/del....d?id=47571655
Comment
-
„Per mėnesį turėtų paaiškėti Palangos aplinkkelio tiesimo darbų konkurso nugalėtojas, projektas būtų įgyvendintas per 1,5-2 metus. Tiesiant aplinkkelį, sujungsiantį Klaipėdos-Palangos ir Liepojos plentus, numatyta ruožą ties viaduku pritaikyti ir automobilių lenktynėms. Tad turėtų būti įrengtos ir aikštelės, vadinamieji boksai. Juose ne lenktynių metu ir galėtų savo paslaugas siūlyti palangiškiai“, - LŽ sakė jis.
Comment
-
Palangos aplinkkelio statytojai nori daugiau pinigų
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...pinigu-752318/
Comment
-
Vyriausybei Palangos aplinkkelio projektas pasirodė per brangus
Vyriausybė kol kas nesutinka toliau vykdyti Palangos aplinkkelio projekto - pirmojo Lietuvoje projekto, nacionaliniu mastu vykdomo viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, sako susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Pasak jo, abejonių kelia maždaug 40 mln. litų išaugusi projekto kaina.Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.21, 23:13.
Comment
-
Palangos aplinkkelio projektas gali būti įšaldytas
Virginija Motiejūnienė, Asta Kažkukauskienė,
LRT Televizijos Naujienų tarnyba, www.lrt.lt
2012 m. lapkričio 19 d. 21:59
Dėl keliomis dešimtimis milijonų litų po pernai vykusio konkurso pabrangusios statybos Vyriausybė kreipsis į specialistus, prašydama išsiaiškinti brangimo priežastis. Dėl to projektas net gali būti įšaldytas arba skelbiamas naujas rangovo konkursas.
Palangos aplinkkelio statybas ketinta pradėti 2013 metų pradžioje. Šis aplinkkelis – tai daugiau kaip 8 kilometrų ilgio magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalis. ....................
Comment
-
Dėl 125 mln. lt Palangos aplinkkelio spręs nauja valdžia
Erika Fuks, www.DELFI.lt
2012 m. lapkričio 26 d. 11:56
Pirmadienį Vyriausybė pritarė protokoliniam pasitarimui, kurio esmė, kad daugiau nei 36 mln. litų pabrangęs Palangos aplinkkelis pabrango pagrįstai, tačiau, ar toks aplinkkelis bus tiesiamas, spręs naujoji Vyriausybė.
„Mes gavome siūlymą, kurio vertė yra kur kas didesnė negu buvo planuota, yra 125,103 mln. litų, kai tuo tarpu ankstesnis skaičiavimas buvo 88,619 mln. litų. Buvo duota ekspertams vertinti, ar ta padidėjusi vertė yra pagrįsta, ekspertai konstatavo, taip pat ir viešųjų privačiųjų projektų priežiūros komisija konstatavo, kad tas padidėjimas yra pagrįstas, tad mes konstatavome, kad tą padidėjusį kaina yra pagrįsta, tačiau dėl kitų visų teisinių procedūrų, sutarčių pasirašymo, mes puikiai suprantame, kad čia yra nueinanti Vyriausybė ir mes palikome šitą klausimą spręsti naujai Vyriausybei ir būtent nauja Vyriausybė galės apsispręsti, ar būtent šį projektą, pabrangusį, įgyvendinti su esamais rangovais, kurie laimėjo šį konkursą, ar visgi įvertinus naują kainą, paskelbti naują konkursą ir tikėtis, kad naujo konkurso pasekoje ta kaina galėtų sumažėti“, - sakė laikinai susisiekimo ministro pareigas einantis Eligijus Masiulis. .................
Comment
-
Palangos aplinkkelio projektas bus įgyvendinamas toliau
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...iau-667-308890
Comment
-
Gaivins Palangos aplinkkelio projektą
Palangos aplinkkelis, kurį nutiesus sunkiasvoriams automobiliams nebereikėtų važiuoti per kurorto centrą, yra reikalingas – taip nusprendė Viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų komisija.
Šiuo metu sunkiasvorių ir kitų transporto priemonių vairuotojai, vykstantys iš Klaipėdos į Palangos oro uostą, Šventąją ar Latviją, turi užsukti į Palangą ir važiuoti kurorto gatvėmis. Teigiama, kad buvo suskaičiuota, jog pernai vasarą Palangos gatvėmis į Latvijos pusę pravažiavo apie 75 tūkst. automobilių.
Daugiausiai – sunkiasvorių, kurie veža prekes iš Klaipėdos jūrų uosto.
Palangos meras Šarūnas Vaitkus sako, kad aplinkkelis padėtų išspręsti ir ekologines, ir vasaromis dažnai susidarančių transporto spūsčių problemas.
Viešojo ir privataus sektorių partnerytės projektų komisija nutarė, kad toliau vystyti Palangos aplinkkelio projektą – tikslinga. Kitą savaitę Vyriausybės posėdžiui Susisiekimo ministerija įpareigota parengti su šiuo projektu susijusius sprendimus.
Palangos aplinkkelis būtų pirmasis tokio pobūdžio valstybinės reikšmės viešojo ir privataus sektorių projektas transporto srityje. Jo statyba gali kainuoti 125 mln. litų.
nuoroda: http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2LlFUa6JT
Comment
-
Prie Palangos - pirmasis privatus kelias už 120 mln. Lt
Pasirašyta sutartis dėl aplinkkelio statybų šalia Palangos. Tai pirmas šalyje toks projektas, kurį kartu įgyvendins valstybinė įmonė ir privatus sektorius.
Jį savo lėšomis pastatys verslininkai, kurį ir prižiūrės 23-ejus metus. Tuo metu valstybė už darbus pradės mokėti nuo trečių metų ir viską planuoja išmokėti per 23-ejus metus. Planuojama, kad aplinkkelis bus atidarytas jau 2015-aisiais. Darbų vertė siekia daugiau 120 mln. litų.
Jis bus Klaipėda-Liepoja kelio dalis ir nuo kurorto nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.
„Pirmą kartą Lietuvoje projektas bus įgyvendinamas privačiais pinigais. Kelių tiesimo istorijoje atsiranda viešos ir privačios partnerystės pradmenys, tam pagaliau sudarytos įstatyminės sąlygos: iš pradžių atsirado koncesija, vėliau ir privati viešoji partnerystė. Šiandien kelių priežiūrai, plėtrai, asfaltavimui ir pan. valstybės lėšų nepakanka, kelių būklė negerėja, tad norime pritraukti kuo daugiau pinigų iš privataus sektoriaus“, – kalbėjo susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
„Šeši mėnesiai skirti projektavimui, dveji metai – statybai, o priežiūra bus vykdoma 23 metus. Pastatydami aplinkkelį nušauname tris zuikius: kelio nutiesimas, jo priežiūra ir ilgalaikės garantijos – statybos darbams suteikiama 10 metų garantija. Be to, kur dar ekonominė nauda, kuri, pagal skaičiavimus, bus didesnė Palangai: ramesnis lankytojų poilsis, didesnė nekilnojamo turto vertė šalia aplinkkelio ties Palanga“, – aplinkkelio džiaugėsi Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas.Paskutinis taisė Raptor; 2013.04.10, 14:04.
Comment
Comment