Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių, įdomu kam bereikalingai reikia švaistyti lėšas jį įrenginėjant??? Ir atkarpoje automagistralės nuo Jakų Viaduko iki Dauparų taipogi vos kelios apšvietimo lempos bedega, bet čia suprantu kažkoks gedimas kad atkarpomis dega ir nedega, labai keistai atrodo.
Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių, įdomu kam bereikalingai reikia švaistyti lėšas jį įrenginėjant??? Ir atkarpoje automagistralės nuo Jakų Viaduko iki Dauparų taipogi vos kelios apšvietimo lempos bedega, bet čia suprantu kažkoks gedimas kad atkarpomis dega ir nedega, labai keistai atrodo.
Kodėl sakai "Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių"?
Negi dabar estakadoje lempos nebeįjungiamos visiškai?
Kodėl sakai "Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių"?
Negi dabar estakadoje lempos nebeįjungiamos visiškai?
Kelio apšvietimas įjungiamas, bet pačios konstrukcijos iš apačios jau senokai išjungtos, tad kaip suprantu taupymo sumetimais, tačiau kai pagalvoji kam tą apšvietimą konstrukcijų išviso reikėjo montuot, jeigu jis nenaudojamas, o pinigus jis tikrai nemažus kainavo. Kai tas apšvietimas buvo įjungtas, tai vaizdas buvo įspūdingas, bet gaila, kad laikinas.
Kelio apšvietimas įjungiamas, bet pačios konstrukcijos iš apačios jau senokai išjungtos, tad kaip suprantu taupymo sumetimais, tačiau kai pagalvoji kam tą apšvietimą konstrukcijų išviso reikėjo montuot, jeigu jis nenaudojamas, o pinigus jis tikrai nemažus kainavo. Kai tas apšvietimas buvo įjungtas, tai vaizdas buvo įspūdingas, bet gaila, kad laikinas.
Manau ateis su laiku vėl geresni laikai, tada ir apšvietimas bus įjungiamas, juk nebus taupoma visą laiką. Ne veltui padarė, o paliko ateičiai.
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra nemažai nereikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-Dovilai
Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra mažai reikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-Dovilai
Kaip klaipėdietis nelabai sutikčiau su tavimi. Kryptis Klaipėda-Šilutė, manyčiau, tikrai reikalinga, kaip ir Kaunas-Tilžės gatvė, o dėl Klaipėda-Dovilai tenka pritarti.
Vilnietizz: Aš nupaišau pagal kas jau ira.
Ant dabartinis estakados ira 3 jugti kurie rekia nauduoti.
Klaipeda-Kaunas išėjimas + įėjimas ir Kaunas-Klaipeda išėjimas.
yra nemažai nereikalingų jungčių:
Klaipėda-Šilutė: Tai pat kaip Kaunas-Palanga (irgi ne labai rekalinga bet bus patogiau). As manau kad jau ira paplanuota.
Klaipėda-Dovilai: Gal mažai rekalinga. Bet neviena estakadas ira labai rekalingas. Galima sakiti kad nerekia bet vis tiek mašinai važuosi. Trafikas tenai ira.
Kaunas-Tilžės gatvė (abi puse): Ira daug trafikas per Tilžės gatvė. Tenai ira centras, autobuso/geležinkelio stotis, bazaras,... žodžio viskas. Reke pažuireti kiek mašinai piko laiko!
Užtat daug reikalingesnių jungčių nera
Sutinka. Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda ir Klaipėda-Palanga, bus naudinga bet ira labai sunku statiti. Pazuirek planas: tai tris trasai turi but su dideli apvalus tiltais ir naudojamas bus panaše kaip dabartinis žiedas.
Už Šilutė-Klaipėda nera įėjima i Kaunas-Klaipeda estakadas.
Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga turi prisijungti su Palanga-Šilutė magistrale per tunelis (atidarita tunelis). A tas tunelis dar nera paplanuota ir nebus statita greitai.
Labai sudetinga.
Visų tokių estakadų būtų gerokai per daug. Kadangi kaip magistralinės kryptys šioje sankryžoje išskiriamos kaip Kaunas-Klaipėda(A1) ir Kaunas-Palanga, tai šioms kryptims ir statomos estakados, kad atskirti srautus nuo kitų važiuojančių, kad ir į tą pačią Tilžės g. ar Šilutę. Juk šioms kryptims išlieką žiedas, nuo kurio didžiąją dalį apkrovimo nuims estakados ir neliks jokių problemų.
Keisčiausia idėja dėl estakados Jakų kryptimi. Kiek jau ten transporto važiuoja, kad net vienos krypties eismui statyti estakadą. O jei jau norint, kad visomis kryptimis eismas nesikirstu vienam lygyje, tai reiktu iš esmės keisti sankryžos konfiguraciją ir pritaikyti kitokią schemą.
Kai Klaipėdoje gyvens ne 0.2 mil. gyventojų, o 2, tada visa to tikrai reiks.
Dabar vietoj viadukų į Jakus, geriau pastatyti virš Baltijos - Šilutės žiedo.
Žiūriu Vilniečiai geriau viską žino negu šio regiono gyventojai Tai paskui ir nuprojektuoja į pievas, kai ne savas žmogus dirba
Prie ko čia vilniečiai ar savi žmonės ? Niekas neprojektuoja nieko su mintim "ai ten kartais važiuoju, tai žinau kaip ten kas". Yra eismo duomenys renkami pagal patvirtintas metodikas ir pagal tuos duomenis yra projektuojama. Priedo yra važiuojama į objekto vietą pasižiūrėti, susipažinti su esama situacija, aplinkiniais statiniais ir t.t.
O dėl "nuprojektavimo", tai čia viskas nuo užsakovo priklauso, jei jis pageidauja tik tam tikrų sprendinių, tai tokie ir įgyvendinami.
Kai Klaipėdoje gyvens ne 0.2 mil. gyventojų, o 2, tada visa to tikrai reiks.
Svarbiau, kiek bus automobilių, nes jų neišvengiamai mažės. Manau, prioritetas turėtų būti daugiabučių renovacija, ypač kai žaliavos nuolatos brangsta. Žmonėms atpigtų šildymas ir miestas gražiau atrodytų.
Svarbiau, kiek bus automobilių, nes jų neišvengiamai mažės. Manau, prioritetas turėtų būti daugiabučių renovacija, ypač kai žaliavos nuolatos brangsta. Žmonėms atpigtų šildymas ir miestas gražiau atrodytų.
Ši tema ne apie renovaciją. P.S. Renovuotas namo tikrai sunaudoja mažiau šilumos ir už ją reikia mažiau mokėti. Bet yra pagrindinis minusas: bendros vieno buto mėnesinės išlaidos padidėja, nes prisideda paskola.
Ši tema ne apie renovaciją. P.S. Renovuotas namo tikrai sunaudoja mažiau šilumos ir už ją reikia mažiau mokėti. Bet yra pagrindinis minusas: bendros vieno buto mėnesinės išlaidos padidėja, nes prisideda paskola.
O šios rekonstrukcijos eksploatacija kiek kainuos, jau nekalbu apie statybos kaina. Pinigai kišami į kelius, o visi gyvena lušnose.
Comment