Parašė MgssEY
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąklaipeda - palanga ta jungtis bus.Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė MgssEY Rodyti pranešimąkokia dar Palanga, jai kryptis juk padaryta į Šilutės pusę...
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...20sankryza.jpg
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąArba galėtų išvažiavimą atskirti nuo pagrindinio žiedo.
Comment
-
Su ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai keista.
Geriau reikėjo daryti Kaunas - Tilžės gatvė (tas kitas įsukimas į Klaipėdą, vedantis tiesiai į centrą).Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.12.18, 14:46.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąSu ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai nesąmonė.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąSu ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai keista.
Geriau reikėjo daryti Kaunas - Tilžės gatvė (tas kitas įsukimas į Klaipėdą, vedantis tiesiai į centrą).
Comment
-
Mano nuomone estakados Kaunas -> Palanga tikrai reikia. Man regis jos privalumas yra tas, kad atskirs visą galimą srautą ir sukant link Palangos nebus problemų. Antrame aukšte eismas vyks tiesiog į Palangos pusę. Kaip matoma plane į tą dabartinį nuvažiavimą link žiedo bus įlietas eismas iš aplinkinių teritorijų, tai taptų trukdžiu nepertraukiamam eismui. O dabar bus taip, kad eismas į Palangą turės sau atskirą aukštą ir nesimaišys su vietiniu eismu. Manau taip ir turėtų būti magistralinių kelių susijungimuose. Juk užsienyje autostradose ir daromi apjungiamieji keliai, kad vietinis eismas netrukdytų magistraliniam.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąIš http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...20sankryza.jpg matosi, kad didžioji dalis Kaunas - Palanga sutaps su Kaunas - Šilutė ir Klaipeda - Palanga. Tai ten tos grynai Kaunas-Palanga jungties ne kažin kiek ir bus.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKeista, lryte rašo „trečiame lygyje - 552 metrų ilgio estakada Palangos-Kauno kryptimi“, o dienoje - „Antrojo etapo metu bus užbaigta Palangos–Kauno estakada, kuri bus dar ilgesnė už jau pastatytąją – jos ilgis sieks apie kilometrą“.
Palanga-Kaunas + Kaunas-Palanga ~ 1km.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė lencasArba šiuo etapu pastatė 552 metrus Palanga-Kaunas estakados, o kai kitu etapu užbaigs - bus apie 1 km ilgio.
o pastatyta ne daugiau nei puse to:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
-
Man tai keista, kodėl nesistengiama apeiti sankryžų. Kurių galų nusukimą į Palangą daryt šios sankryžos viduryje? Tą atsišakojimą galima buvo padaryt dar kilometras ar du iki sankryžos. Abejoju ar ten nebūtų atsiradę laisvo vietos.
Beje taip apskritai kažkodėl nedaroma daugelyje sankryžų Lietuvoje. Vietoj kampo nukirtimo eismas suvedamas į krūvą. Neva dėl pėsčiųjų perėjų, bet laukuose tas neaktualu.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.12.24, 00:20.
Comment
-
As dabar suprantu kodel rekia Kauno-Palanga estakadas: Kad trafikas issejant i "Ford/OleoMac" kvartala ne sumesis su autostrado trafikas.
Bet estakada i Tilzes gatve irgi rekia. Tai ira antras pagrindinis iejimas i Klaipeda, teisog i autobuso stoties, naujos turgus, senamestis, univesitetas itt.
Ne rekia tik estakadas bet tiltas, toliau, ant gelezinkelio.
Tai pat su Klaipeda-Silute estakadas: Klaipeda-Jakiai, link Dovilai irgi bus neblogai.
(Nesakikt kad neik nevazuojo tenai!)
Comment
Comment