va, tik nežinau ar kasnors nepasikeitė nuo to laiko
Juo numatyta nesusikertančiais keliais - viadukais - sujungti Klaipėdos ir Kauno bei Palangos ir Kauno kryptis. Jais bus sujungtos ir Kauno-Šilutės, Klaipėdos-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos kryptys.
"Numatyti du darbų etapai. Šiuo metu atliekame topogeodezinius tyrinėjimus, dar bus ir geologiniai tyrimai. Galutinį projektą turime pateikti ateinančių metų vasarį", - mūsų dienraščiui sakė J. Bartkevičius.
Anot jo, pirmajame darbų etape bus pastatyta automagistralę Vilnius-Klaipėda ir Vilniaus plentą sujungsiantis kelių šimtų metrų ilgio viadukas, antrajame - maždaug kilometro ilgio viadukas, automagistralę sujungsiantis su keliu Klaipėda-Liepoja.
Važiuoti šiais viadukais bus galima nesustojant. Minėtos kryptys tiesiogiai Jakų žiedo nekirs. Nesustojant bus galima važiuoti ir Kauno-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos bei Klaipėdos-Šilutės kryptimis.
Kaip ir iki šiol, iš Šilutės į Klaipėdą teks įvažiuoti apsukant Jakų žiedą. Juo bus galima naudotis ir važiuojant visomis minėtomis kryptimis, visgi projektuotojai sako, kad naudotis viadukais bus ir patogiau, ir greičiau.
Vistiek keista, nejaugi čia neapsimokėjo daryti 4 pagrindinių krypčių "dobilo" viaduką?
5 ir 6 kryptis, buvo galima tiesiog prijungti prie kitų kelių nepasiekus sankryžos.
pagrindinės kryptys labai aiškios: į klaipėdą ir į palangą.
antroji kryptis labai prašosi palangos aplinkelio, kad visas srautas nesusigrūstų į kurorto centrą, nes savaitgaliais palanga dūsta nuo tranzito
Comment