idomu butu suzinot, kokio "gerio" yra prideta i perdangos lovi, t.y. kokios konstrukcijos aplietos betonu, nes atstumai tarp atraminiu kolonu dideli. taip pat kaip sujungtos atramos su perdanga, nes atramu galuose nebuvo palikta jokios armaturos galu. ir ka reiskia teiginiai, kad ispylus perdanga bus itempti lynai - ar tai tie patys laikini lynai iki ploksciu sudetu ant zemes?
Kam reikalingi įtempiami lynai?
Betonas labai atsparus gniuždymui, tačiau tempimui jis nedirba. Vaizdžiai aiškinant: Pasidėk ilgesnę lentą ant plytų ir užlipk ant jos. Lenta nuo apkrovos išlinks. Lentos viršus bus gniuždomas, o apačia tempiama(!). Jeigu išilgai lentos pragręžtum skyles(apačioje, ten kur tempimas), prakištum troselius ir įtemptum, lentos laikomoji galia ženkliai padidėtų. Tas pats daroma ir betone.
Konkrečiai kas šio tilto viduje yra nežinau, bet turėtų būti daug armatūros, įtempiamūjų lynų "tuneliukai" ir tuštumas formuojančios apvalios talpos, kad gautūsi kažkas panašaus į skylėtą perdengimo plokštę.
edit: perdanga su atramom sujungiama šarnyrais, dažnai perdanga būna būna padėta ant armuotos gumos plokštelės (storos enciklopedijos dydžio). Perdangos galuose, viename ar abejuose, būna šarnyrai, neleidžiantys šlankioti perdangai į šoną
Stengiausi trumpai, jei ką nors neaiškiai paaiškinau klauskit, pabandysiu aiškiau
jau greit kai nuims didžiojo viaduko atramas, po juo lys mažasis viadukas kuris dabar jau pradėtas statyti ir "laukia" kol galės pralįst. O iš Klaipėdos pusės jau ir kolonos (ar kaip ten jas pavadint ) tai ten irgi greit viaduką pradės statyt. manau, jei mašinos važiuos 15-20m aukštyje į Klaipėda, tai gal ir šiek tiek miesto panoramos ir jūros pamatys žmonės
jau greit kai nuims didžiojo viaduko atramas, po juo lys mažasis viadukas kuris dabar jau pradėtas statyti ir "laukia" kol galės pralįst. O iš Klaipėdos pusės jau ir kolonos (ar kaip ten jas pavadint ) tai ten irgi greit viaduką pradės statyt. manau, jei mašinos važiuos 15-20m aukštyje į Klaipėda, tai gal ir šiek tiek miesto panoramos ir jūros pamatys žmonės
Na tikrai į jūrą panorama neatsivers Bet šiaip vaizdelis turėtų būt gražus
Čia ne per sudėtingai viskas?
Kodėl ne paprasčiausias "dobilas", įdomu, juk vietos į valias?
Dobilas yra blogas mazgas, kai eismo intensyvumas aukštas. Jame yra susikertantys srautai -- užvažiuojantys iš apvalaus lapelio ir nuvažiuojantys ant kito apvalaus lapelio. Vokiečiai ir amerikiečiai prisitatė daug dobilų 1960-aisiais, o dabar juos visus keičia.
Dobilas yra blogas mazgas, kai eismo intensyvumas aukštas. Jame yra susikertantys srautai -- užvažiuojantys iš apvalaus lapelio ir nuvažiuojantys ant kito apvalaus lapelio. Vokiečiai ir amerikiečiai prisitatė daug dobilų 1960-aisiais, o dabar juos visus keičia.
Šiaip į Jakų žiedą sueina berods 5 dideli keliai, plius pats įvažiavimas į Jakus, dobilas tokioj sankryžoj neįmanomas.
Šiaip į Jakų žiedą sueina berods 5 dideli keliai, plius pats įvažiavimas į Jakus, dobilas tokioj sankryžoj neįmanomas.
Na kodėl, galima padaryti dobilą pagrindiniams keliams, o kitus papildomu skelius prijungti prie tų pagrindinių suliejant srautus. Privažiuoji dobilą ir papuoli kur reik.
Na manau tokiai sankryžai, kaip Jakų žiedas dobilas per prastas sprendimas. Jei neklystu eismo intensyvumas Jakuose ~25 000 per parą, tai dobilas paprasčiausiai neatlaikytų tokio apkrovimo. Pinigai būtų sukišti, bet situacija nepagerėtų maksimaliai.
Na cia ne pacios naujausios foto, bet kadangi forume naujesniu nera tai ideliu sias, cia priesh dvi savaites kai klojinius buvo pradeje nuimineti, jau matosi plikas betonas
Comment