Parašė Remigijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBūtų gerai, jei tada iš naujo perdėtum nuotraukas. Tikėkimes, šį kartą viskas bus gerai (nors dieną visas kuo puikiausiai rodė)
Comment
-
Nelabai kas matosi, bet graži nuotrauka
(c) www.efoto.lt
http://www.efoto.lt/node/227218
(c) sanidon
Comment
-
Papildomam Jakų žiedo projektavimui - 570 tūkst. litų
Kelių ir tiltų projektavimo bendrovė "Kelprojektas" už 570 tūkst litų atliks papildomus Klaipėdos Jakų sankryžos tyrinėjimo ir projektavimo darbus.
Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, kad sutartį su "Kelprojektu" pasirašė praėjusį pirmadienį.
Jakų žiedo Klaipėdoje rekonstrukcija kainuos apie 99,7 mln. litų, o ją stato viena didžiausių šalyje kelių ir tiltų statybos bendrovių "Kauno tiltai".
Iki 2010 metų lapkričio Jakų sankryža bus skirtingų lygių, su keturių eismo juostų estakada, bus atnaujintas tunelio viadukas, įrengtas apšvietimas, rekonstruotos elektros ir ryšių linijos, vandentiekis bei magistralinį dujotiekis.
Jakų žiedu per parą pravažiuoja maždaug 25 tūkst. automobilių, į ją įeina net šeši keliai: Kaunas-Klaipėda, Klaipėda-Liepoja, Kaunas-Jurbarkas-Klaipėda, Jakai-Dovilai, Klaipėdos miesto Tilžės gatvė ir Klaipėda-Kaunas.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...st-litu-225348
O kaip čia suprast, vėl pinigų plovimas, ką negalima vienu metu suprojektuoti visko....
Comment
-
Monolitine konstrukcija tvirtesne.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąMonolitine konstrukcija tvirtesne.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąNa tai visokių tų konstrukcijų turėtų būti, lenktų, smailėjančių, bukėjančių, storėjančių, tiesių, trumpų................... O žemės drebėjimų čia nebūna didelių... Manau pigiau būtų tokias atsiplukdyti, kad ir iš kokios vokietijos, negu čia vargti su tais monolitais...
O del tu lenktu uzsakymu is vokieciu, siek tiek juokingai kalbi. Pamastei apie reikalingus ismatavimus/kampus, apkrovos/tempimo koeficientus ir pan? Neimanoma kiekvienam projektui standarta kazkoki pritaikyti. Ar architektai turetu pirma susirinkti standartines detales kokios yra ir tada is ju delioti projekta kaip konstruktoriuje? Nes pagal tavo logika tada visur viskas vienodais kampais, vienodu apkrautumu, laikymo jegomis butu statoma. Cia zinok ne LEGO kaladelemis zaisti kur dedi viena ant kitos ir limpa... no offence.
Comment
-
"Vakarų ekspresas"
2009 m. liepos 10 d.
Jakų žiedas: rekonstrukcija nestoja (foto)
Statybininkai teigia, jog Jakų žiedo rekonstrukcijos darbai vyksta sklandžiai, todėl, jei viskas ir toliau vyks pagal planą, jau 2010 metais turėtume džiaugtis moderniu įvažiavimu į Klaipėdą.
(...)
Jau kitą savaitę planuojama užbetonuoti perdangą estakadai Palanga-Kaunas, po to joje bus įtempti lynai. Estakadoje Klaipėda-Kaunas dalis atramų jau išbetonuota, o artimiausiu metu bus įrenginėjama perdanga.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
sveiki,
idomu butu suzinot, kokio "gerio" yra prideta i perdangos lovi, t.y. kokios konstrukcijos aplietos betonu, nes atstumai tarp atraminiu kolonu dideli. taip pat kaip sujungtos atramos su perdanga, nes atramu galuose nebuvo palikta jokios armaturos galu. ir ka reiskia teiginiai, kad ispylus perdanga bus itempti lynai - ar tai tie patys laikini lynai iki ploksciu sudetu ant zemes?
Comment
Comment