Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    geoportal.lt yra galimybė įsikelti keturių laikotarpių ortofoto. Vienas iš jų 1995-1999
    Neradau, kaip ta galimybe pasinaudot.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Ne tik Vilnius turi visišką nesusipratimą (Goštauto estakadą), bet ir Klaipėda kažkiek panašų - Jakų žiedą, kuris be 3 etapo ar kaip ten jį yra kažkoks šlubas ir bedantis arklys
      Pasidarė savaitgaliui į Palangą nulėkti, ką ten kažkokie miesto interesai ar transeuropiniai koridoriai į uostą.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        Neradau, kaip ta galimybe pasinaudot.
        https://www.geoportal.lt/map/ > viršutiniame meniu - Pridėti: ŽIS paslaugos > meniu kairėje - Sluoksniai : Rastriniai ortofotografiniai žemėlapiai > uždedat varnelę, ant kurio reikia.

        1995-2001 m. ortofoto krauna ilgokai, palyginus su kitais.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Kieno rūpestis yra spūstys miesto prieigose?
          iki 2020 m. planuojama įgyvendinti galutinius Jakų transporto mazgo tobulinimo darbus - įrengti papildomą atšaką Klaipėdos-Palangos kryptimi
          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...igose-1426921/

          Comment


            Kelininkus privertė taisyti broką
            Įmonė „Kauno tiltai“, 2014 m. perbraižiusi eismo juostas šioje sankryžoje, žadėjo, kad likę kelio dangos nelygumai išnyks patys. Pašalinus horizontaliojo ženklinimo juostas, asfalte liko kelių milimetrų gylio nelygumai.
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...i-broka-750743

            Comment


              Atgaivinu seniai pamiršta tema, nes buvo iškeltas klausimas čia forume, kuris mane sudomino. Paklausiau valdininkų ir gavau labai tikėtiną atsakymą. Dalinuosi juo čia.

              Jūsų klausimas
              Laba diena, Kada bus pradėtas III-as Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas?
              Atsakymas

              Laba diena,
              Šiai dienai iki 2020 metų šio ruožo rekonstrukcija yra nenumatoma.

              Pagarbiai,
              Renata Andriulienė
              Dokumentų valdymo skyrius
              Referentė
              Tel. (8 5) 232 96 08 , el. p. renata.andriuliene@lakd.lt
               
              Lietuvos automobilių kelių direkcija
              prie Susisiekimo ministerijos
              J. Basanavičiaus g. 36, LT 03109 Vilnius
              www.lakd.lt

              Comment


                Vadinasi, Juozas Gedvilas, LAKD generalinio pavaduotojas, apie III etapo įgyvendinimą iki 2020 ramiu veidu melavo (http://www.miestai.net/forumas/showt...755#post930755)

                Taip pat makaronus klaipėdiečiams ir rajono gyventojams ant ausų kabino ir Artūras Aušra, LAKD kelių planavimo ir plėtros skyriaus vedėjas:
                Kada realiai prasidės plento nuo Šernų sankryžos iki Jakų žiedo rekonstrukcija? <...> Rekonstravus kelią iki keturių eismo juostų visos minimos problemos bus išspręstos. Mat tuo pat metu vyks ir viaduko trečiojo etapo darbai - bus statoma estakada Šilutė-Palanga.
                Estakados Šilutė - Palanga jokiuose planuose nėra. Matosi, kad žmogus situacijos nežino ir joje nesigaudo. Turbūt net nėra matęs Jakų žiedo rekonstrukcijos planų, ir patį žiedą tik vasarą važiuojant į Palangą mato.

                Comment


                  Klaipėda gavo estakadas, tačiau spūstys liko
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74879948
                  Netrukus problema iškilo iš kitos pusės – atvažiuojantiems nuo Šilutės pusės. Įvažiavimas į žiedą iš šio plento tėra vienos juostos.

                  Šalia Šilutės plento įsikūrusi didžiausia Lietuvoje sodininkų bendrija, rytais minėtame plente nusidriekia ilgos automobilių eilės. Visi laukia, kada bus įrengta dar viena estakada, kuria bus galima važiuoti tiesiai nuo Palangos link Šilutės plento.
                  Įvažiuojant nuo Šilutės pusės jau gana seniai yra įrengta antra juosta.
                  Apie estakadą Palanga-Šilutė kaip visada nusišnekėta.

                  Comment


                    Bet faktas išlieka faktu - ten spūstys dažnai būna.

                    Comment


                      Ir, pagal modeliavimus, jos liks net įvykdžius III etapą. Štai:



                      Modelyje trūksta numatomos estakados Šilutė - Kaunas, bet ji padėties nuo Palangos pusės ir Tilžės gatvės nepakeistų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet faktas išlieka faktu - ten spūstys dažnai būna.
                        Dėl to, kad susiaurino žiedą ir įvažiavimus, praplatintų iki 3 juostų, neliktų ir spūsčių. Negu čia koks Los Andželas, kad reiktų tokios krūvos estekadų, jau ir dabar tai 3 lygių sankryža, nors viršutiniu viaduku srautas labai minimalus.
                        Flickr

                        Comment


                          Viršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės

                          Comment


                            Modelyje matosi, kad didžiausias kamštis yra (bus) Tilžės g. Gal reiktų atstatyti tiesioginį jos sujungimą su Vilniaus pl.?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Viršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės
                              Didžiausias nesusipratimas čia yra estakada Kaunas-Palanga, o su trečiu aukštu viskas gerai. Pravažiavimų Kaunas-Šilutė ir Palanga-Klaipėda spinduliai bus dar mažesni, ir leistinas greitis tikrai nebus 70km/h, max 50, o gal ir 40 padarys.

                              Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.

                              Comment


                                Kamščius atkemša Waze

                                Daug kas rinktųsi kitą galimybę, nei Jakų žiedas, jei ji būtų. Atkimš žiedą, kimšis prieigos. Negerai viską per vieną tašką suvesti. Kelias į Šilutę iki Priekulės aplinkkelio yra nesusipratimas. Rimkų pervaža neišspręsta.

                                Šiaurėje truputį geriau. Bet daug žmonių važiuoja per Jakų ž. tiesiai ir per miestą, nes nėra aiški orientacija į išvažiavimus iš A13 ties Liepų, Pajūrio gatvėmis. Klaipėda yra tokia didelė, kad galėtų jau ties fūrų patikra atsirasti maršrutinis orientavimas "Mažasis kaimelis, Jūrininkų ligoninė per A13 ir Pajūrio g." "Gel.st., Melnragė, Giruliai per A13 ir Liepų g."

                                O norima investuoti į betoną ir mistinius nusukimus į Šilutę.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Negerai viską per vieną tašką suvesti.
                                  Visiškai pritariu. Reikia žiūrėti plačiai.

                                  Šiaurinėje pusėje viskas kaip ir OK, yra keli pagrindiniai įvažiavimai - per Liepų gatvę ir Tauralaukį. Srautai pasiskirsto, nėra didelių kamščių (pakolkas...).

                                  Kelias į Šilutę nuo Jakų žiedo iki Rimkų viaduko ateityje bus rekonstruotas į 2+2, į jį bus įjungtas Statybininkų pr. tęsinys (fūrų kelias į uostą). Tad estakados Kaunas-Šilutė ir Šilutė-Kaunas nėra "mistinės". Visa tai įgyvendinus ryškiai atlaisvės visas Šilutės pl. žiedas. Taip pat planuose yra pietinis Klaipėdos aplinkkelis, todėl dabar "investuoti į betoną" Rimkų pervažoje būtų neprotinga.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Didžiausias nesusipratimas čia yra estakada Kaunas-Palanga, o su trečiu aukštu viskas gerai. Pravažiavimų Kaunas-Šilutė ir Palanga-Klaipėda spinduliai bus dar mažesni, ir leistinas greitis tikrai nebus 70km/h, max 50, o gal ir 40 padarys.

                                    Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.
                                    Tai trečia aukštas ir yra ta estakada iš Palangos. Rausti po žeme tai nereiškia kišti į tunelį. Atvira iškasa su gelžbetoninėmis sienelėmis ir viadukai susikirtimų su žiedu vietose.

                                    Comment


                                      Kažkada iš Klaipėdos bandžiau "normaliai" išvažiuoti į Šilutę. Tai kaip užblūdijau į kažkokius terminalus, akligatvius... Tuomet tapo aišku, ko visi grūdasi į tą Jakų žiedą.

                                      Comment


                                        Žiūrint, iš kurios miesto dalies. Jei iš šiaurinės, tai reikia stengtis tiesiu taikymu išlįsti į A13 (per Tauralaukį, Šiaurės pr./Liepų g. ar Joniškės g.). Iš pietinės belieka arba Jakų žiedas, arba Rimkai, nes kitur nėra kaip kirsti geležinkelio. Todėl ir formuojasi didžiausi kamščiai tiek Jakų žiede, tiek Šilutės pl. žiede.

                                        Comment


                                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157
                                          "Kalbant apie Jakų žiedinės sankryžos statybą, artimiausiu metu papildomų jungčių nėra numatyta statyti. Šioje vietoje yra svarbiau pastatyti keturias eismo juostas kelyje, vedančiame į Šilutę", – Egidijus Skrodenis
                                          Artimiausiu metu = ne mažiau kaip 10 metų. Pasistatėm kelią į Palangą ir užtenka, o jūs laikykitės ten kamščiuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X