Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNe tik Vilnius turi visišką nesusipratimą (Goštauto estakadą), bet ir Klaipėda kažkiek panašų - Jakų žiedą, kuris be 3 etapo ar kaip ten jį yra kažkoks šlubas ir bedantis arklys
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNeradau, kaip ta galimybe pasinaudot.
1995-2001 m. ortofoto krauna ilgokai, palyginus su kitais.
Comment
-
Kieno rūpestis yra spūstys miesto prieigose?
iki 2020 m. planuojama įgyvendinti galutinius Jakų transporto mazgo tobulinimo darbus - įrengti papildomą atšaką Klaipėdos-Palangos kryptimi
Comment
-
Kelininkus privertė taisyti broką
Įmonė „Kauno tiltai“, 2014 m. perbraižiusi eismo juostas šioje sankryžoje, žadėjo, kad likę kelio dangos nelygumai išnyks patys. Pašalinus horizontaliojo ženklinimo juostas, asfalte liko kelių milimetrų gylio nelygumai.
Comment
-
Atgaivinu seniai pamiršta tema, nes buvo iškeltas klausimas čia forume, kuris mane sudomino. Paklausiau valdininkų ir gavau labai tikėtiną atsakymą. Dalinuosi juo čia.
Jūsų klausimas
Laba diena, Kada bus pradėtas III-as Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas?
Atsakymas
Laba diena,
Šiai dienai iki 2020 metų šio ruožo rekonstrukcija yra nenumatoma.
Pagarbiai,
Renata Andriulienė
Dokumentų valdymo skyrius
Referentė
Tel. (8 5) 232 96 08 , el. p. renata.andriuliene@lakd.lt
Lietuvos automobilių kelių direkcija
prie Susisiekimo ministerijos
J. Basanavičiaus g. 36, LT 03109 Vilnius
www.lakd.lt
Comment
-
Vadinasi, Juozas Gedvilas, LAKD generalinio pavaduotojas, apie III etapo įgyvendinimą iki 2020 ramiu veidu melavo (http://www.miestai.net/forumas/showt...755#post930755)
Taip pat makaronus klaipėdiečiams ir rajono gyventojams ant ausų kabino ir Artūras Aušra, LAKD kelių planavimo ir plėtros skyriaus vedėjas:
Kada realiai prasidės plento nuo Šernų sankryžos iki Jakų žiedo rekonstrukcija? <...> Rekonstravus kelią iki keturių eismo juostų visos minimos problemos bus išspręstos. Mat tuo pat metu vyks ir viaduko trečiojo etapo darbai - bus statoma estakada Šilutė-Palanga.
Comment
-
Klaipėda gavo estakadas, tačiau spūstys liko
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74879948
Netrukus problema iškilo iš kitos pusės – atvažiuojantiems nuo Šilutės pusės. Įvažiavimas į žiedą iš šio plento tėra vienos juostos.
Šalia Šilutės plento įsikūrusi didžiausia Lietuvoje sodininkų bendrija, rytais minėtame plente nusidriekia ilgos automobilių eilės. Visi laukia, kada bus įrengta dar viena estakada, kuria bus galima važiuoti tiesiai nuo Palangos link Šilutės plento.
Apie estakadą Palanga-Šilutė kaip visada nusišnekėta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet faktas išlieka faktu - ten spūstys dažnai būna.
Comment
-
Viršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės
Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.
Comment
-
Kamščius atkemša Waze
Daug kas rinktųsi kitą galimybę, nei Jakų žiedas, jei ji būtų. Atkimš žiedą, kimšis prieigos. Negerai viską per vieną tašką suvesti. Kelias į Šilutę iki Priekulės aplinkkelio yra nesusipratimas. Rimkų pervaža neišspręsta.
Šiaurėje truputį geriau. Bet daug žmonių važiuoja per Jakų ž. tiesiai ir per miestą, nes nėra aiški orientacija į išvažiavimus iš A13 ties Liepų, Pajūrio gatvėmis. Klaipėda yra tokia didelė, kad galėtų jau ties fūrų patikra atsirasti maršrutinis orientavimas "Mažasis kaimelis, Jūrininkų ligoninė per A13 ir Pajūrio g." "Gel.st., Melnragė, Giruliai per A13 ir Liepų g."
O norima investuoti į betoną ir mistinius nusukimus į Šilutę.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNegerai viską per vieną tašką suvesti.
Šiaurinėje pusėje viskas kaip ir OK, yra keli pagrindiniai įvažiavimai - per Liepų gatvę ir Tauralaukį. Srautai pasiskirsto, nėra didelių kamščių (pakolkas...).
Kelias į Šilutę nuo Jakų žiedo iki Rimkų viaduko ateityje bus rekonstruotas į 2+2, į jį bus įjungtas Statybininkų pr. tęsinys (fūrų kelias į uostą). Tad estakados Kaunas-Šilutė ir Šilutė-Kaunas nėra "mistinės". Visa tai įgyvendinus ryškiai atlaisvės visas Šilutės pl. žiedas. Taip pat planuose yra pietinis Klaipėdos aplinkkelis, todėl dabar "investuoti į betoną" Rimkų pervažoje būtų neprotinga.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDidžiausias nesusipratimas čia yra estakada Kaunas-Palanga, o su trečiu aukštu viskas gerai. Pravažiavimų Kaunas-Šilutė ir Palanga-Klaipėda spinduliai bus dar mažesni, ir leistinas greitis tikrai nebus 70km/h, max 50, o gal ir 40 padarys.
Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.
Comment
-
Žiūrint, iš kurios miesto dalies. Jei iš šiaurinės, tai reikia stengtis tiesiu taikymu išlįsti į A13 (per Tauralaukį, Šiaurės pr./Liepų g. ar Joniškės g.). Iš pietinės belieka arba Jakų žiedas, arba Rimkai, nes kitur nėra kaip kirsti geležinkelio. Todėl ir formuojasi didžiausi kamščiai tiek Jakų žiede, tiek Šilutės pl. žiede.
Comment
-
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157
"Kalbant apie Jakų žiedinės sankryžos statybą, artimiausiu metu papildomų jungčių nėra numatyta statyti. Šioje vietoje yra svarbiau pastatyti keturias eismo juostas kelyje, vedančiame į Šilutę", – Egidijus Skrodenis
- 1 patinka
Comment
Comment