Duobės Jakų žiede išsilygins pačios?
Jakų žiedinė sankryža kelininkams – lyg prakeikta. Vos gruodį baigti remonto darbai, pavasarį vėl pradedami iš naujo.
Jau kelias dienas įmonės "Kauno tiltai" vyrai pluša Jakuose, žymėdami eismo juostas, braižydami įvažas.
Įmonė darbus atlieka iš savo lėšų, nors dar praėjusių metų gruodį Lietuvos automobilių kelių direkcija jai už papildomus darbus buvo atseikėjusi 188 tūkst. eurų. Panašu, kad dalis pinigų tarsi išmesti į balą.
Viduržiemį eismo juostos nubluko, vairuotojams prietemoje teko blaškytis tarp linijų, nusitrynė ir greitį slopinančių kalnelių žymėjimas.
Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistai užfiksavo darbų broką ir kreipėsi į rangovus, kad trūkumai būtų pašalinti.
Tuomet buvo aiškinta, kad eismo juostų žymėjimo darbai buvo atlikti netinkamomis sąlygomis – buvo šalta ir drėgna, dažai nekibo prie paviršiaus.
Tačiau nors specialistai konstatavo, kad vadinamoji trečioji žiedinės sankryžos juosta, kur panaikinus skersinį žymėjimą liko it linksmųjų kalnelių ruožas, turėjo būti sutvarkyta iš esmės, įmonė neketina nieko keisti.
Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistų manymu, šioje eismo juostoje turi būti paklota nauja asfalto danga.
Tačiau įmonės "Kauno tiltai" atstovė Ieva Paliliūnienė aiškino, kad Jakų sankryžos rekonstrukcijos darbai vyko pagal projektą, kuriame be kitų darbų buvo numatytas senos dangos horizontaliojo ženklinimo likvidavimas ir naujos įrengimas.
"Ženklinimas naikinamas frezuojant dažymo vietoje esančią kelio dangą minimaliu gyliu. Pašalinus dažus dangoje, lieka frezavimo žymių, kurios, kaip praktika rodo, vykstant transporto eismui ir esant aukštesnei oro temperatūrai, lyginasi ir nebekelia diskomforto", – sakė atstovė.
Vadinasi, kelininkai tikisi, kad pašildžius saulutei, asfalto paviršius tiesiog išsilydys, o duobės pačios išnyks.
Darbininkai Jakų žiedinėje sankryžoje ketina plušėti iki Velykų.
Jau kelias dienas įmonės "Kauno tiltai" vyrai pluša Jakuose, žymėdami eismo juostas, braižydami įvažas.
Įmonė darbus atlieka iš savo lėšų, nors dar praėjusių metų gruodį Lietuvos automobilių kelių direkcija jai už papildomus darbus buvo atseikėjusi 188 tūkst. eurų. Panašu, kad dalis pinigų tarsi išmesti į balą.
Viduržiemį eismo juostos nubluko, vairuotojams prietemoje teko blaškytis tarp linijų, nusitrynė ir greitį slopinančių kalnelių žymėjimas.
Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistai užfiksavo darbų broką ir kreipėsi į rangovus, kad trūkumai būtų pašalinti.
Tuomet buvo aiškinta, kad eismo juostų žymėjimo darbai buvo atlikti netinkamomis sąlygomis – buvo šalta ir drėgna, dažai nekibo prie paviršiaus.
Tačiau nors specialistai konstatavo, kad vadinamoji trečioji žiedinės sankryžos juosta, kur panaikinus skersinį žymėjimą liko it linksmųjų kalnelių ruožas, turėjo būti sutvarkyta iš esmės, įmonė neketina nieko keisti.
Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistų manymu, šioje eismo juostoje turi būti paklota nauja asfalto danga.
Tačiau įmonės "Kauno tiltai" atstovė Ieva Paliliūnienė aiškino, kad Jakų sankryžos rekonstrukcijos darbai vyko pagal projektą, kuriame be kitų darbų buvo numatytas senos dangos horizontaliojo ženklinimo likvidavimas ir naujos įrengimas.
"Ženklinimas naikinamas frezuojant dažymo vietoje esančią kelio dangą minimaliu gyliu. Pašalinus dažus dangoje, lieka frezavimo žymių, kurios, kaip praktika rodo, vykstant transporto eismui ir esant aukštesnei oro temperatūrai, lyginasi ir nebekelia diskomforto", – sakė atstovė.
Vadinasi, kelininkai tikisi, kad pašildžius saulutei, asfalto paviršius tiesiog išsilydys, o duobės pačios išnyks.
Darbininkai Jakų žiedinėje sankryžoje ketina plušėti iki Velykų.
Comment