Papildomam Jakų žiedo projektavimui - 570 tūkst. litų
Kelių ir tiltų projektavimo bendrovė "Kelprojektas" už 570 tūkst litų atliks papildomus Klaipėdos Jakų sankryžos tyrinėjimo ir projektavimo darbus.
Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, kad sutartį su "Kelprojektu" pasirašė praėjusį pirmadienį.
Jakų žiedo Klaipėdoje rekonstrukcija kainuos apie 99,7 mln. litų, o ją stato viena didžiausių šalyje kelių ir tiltų statybos bendrovių "Kauno tiltai".
Iki 2010 metų lapkričio Jakų sankryža bus skirtingų lygių, su keturių eismo juostų estakada, bus atnaujintas tunelio viadukas, įrengtas apšvietimas, rekonstruotos elektros ir ryšių linijos, vandentiekis bei magistralinį dujotiekis.
Jakų žiedu per parą pravažiuoja maždaug 25 tūkst. automobilių, į ją įeina net šeši keliai: Kaunas-Klaipėda, Klaipėda-Liepoja, Kaunas-Jurbarkas-Klaipėda, Jakai-Dovilai, Klaipėdos miesto Tilžės gatvė ir Klaipėda-Kaunas.
Paaiškinkit kas nors, man bukam, kodėl jie knisasi su tom konstrukcijom, laiko ir pinigų švaistymas, mano galva. Kodėl negali atsivešti gatavų gelžbetoninių konstrukcijų? ar bent jau surinkti iš mažesnių detalių, kaip normalius tiltus ar viadukus...
Ne tik dėl to, surenkami viadukai negriūva juk, tiesiog paprastesnė ir pigesnė gamyba,tai vis dėlto netradiciniai statiniai, reiktų specialių surenkamujų konstrukcijų.
Na tai visokių tų konstrukcijų turėtų būti, lenktų, smailėjančių, bukėjančių, storėjančių, tiesių, trumpų................... O žemės drebėjimų čia nebūna didelių... Manau pigiau būtų tokias atsiplukdyti, kad ir iš kokios vokietijos, negu čia vargti su tais monolitais...
Na tai visokių tų konstrukcijų turėtų būti, lenktų, smailėjančių, bukėjančių, storėjančių, tiesių, trumpų................... O žemės drebėjimų čia nebūna didelių... Manau pigiau būtų tokias atsiplukdyti, kad ir iš kokios vokietijos, negu čia vargti su tais monolitais...
"Turetu, manau"... tokiu fraziu neuztenka. Nesi specas, jie specai ir puikiai zino kas geriau. Kaune Europos pr. estakada state liejant, viaduka per autostrada link Megos liejant, Vln ukmerges gatves estakada irgi liejant visur statoma liejant... tos pacios arenos (panevezio siauliu kauno) - visi perdengimai liejami... tad jei taip daro reiskias taip daryti yra gerai. Ar tavo nuomone visus projektus daro specialiai brangiau, nes taip tikimybe konkursa laimeti yra didesne?
O del tu lenktu uzsakymu is vokieciu, siek tiek juokingai kalbi. Pamastei apie reikalingus ismatavimus/kampus, apkrovos/tempimo koeficientus ir pan? Neimanoma kiekvienam projektui standarta kazkoki pritaikyti. Ar architektai turetu pirma susirinkti standartines detales kokios yra ir tada is ju delioti projekta kaip konstruktoriuje? Nes pagal tavo logika tada visur viskas vienodais kampais, vienodu apkrautumu, laikymo jegomis butu statoma. Cia zinok ne LEGO kaladelemis zaisti kur dedi viena ant kitos ir limpa... no offence.
Statybininkai teigia, jog Jakų žiedo rekonstrukcijos darbai vyksta sklandžiai, todėl, jei viskas ir toliau vyks pagal planą, jau 2010 metais turėtume džiaugtis moderniu įvažiavimu į Klaipėdą.
(...)
Jau kitą savaitę planuojama užbetonuoti perdangą estakadai Palanga-Kaunas, po to joje bus įtempti lynai. Estakadoje Klaipėda-Kaunas dalis atramų jau išbetonuota, o artimiausiu metu bus įrenginėjama perdanga.
Paskutinis taisė Romas; 2009.07.11, 07:22.
Priežastis: Citavimas
idomu butu suzinot, kokio "gerio" yra prideta i perdangos lovi, t.y. kokios konstrukcijos aplietos betonu, nes atstumai tarp atraminiu kolonu dideli. taip pat kaip sujungtos atramos su perdanga, nes atramu galuose nebuvo palikta jokios armaturos galu. ir ka reiskia teiginiai, kad ispylus perdanga bus itempti lynai - ar tai tie patys laikini lynai iki ploksciu sudetu ant zemes?
Išties įspūdingas bus šitas raizginys, kai bus pabaigtas. Tokių LT pasigendu
Man tai dar gražiai atrodo visi tie pastoliai. Teko prie jūros važiuot prieš mėnesį, tai gyvai dar geriau atrodo. Toks vaizdas, kad vieną patrauksi ir kaip koks kortų namelis subyrės
Comment