o tai koks ten intensyvumas? nes diskusijoj neradau pamineta? ar skaiciu nieks nezino? O nuo Silutes puses i Klaipeda lb mazai automobiliu jo? nes kaip matau jiems teks vaziuot beveik aplink visa zieda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė ED99 Rodyti pranešimąo tai koks ten intensyvumas? nes diskusijoj neradau pamineta? ar skaiciu nieks nezino? O nuo Silutes puses i Klaipeda lb mazai automobiliu jo? nes kaip matau jiems teks vaziuot beveik aplink visa zieda.Neslidokas :)
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAr intensyvus eismas nuo Jaku ziedo Tilzes g.?
Comment
-
Prie žiedo, eismo juostų skiriamojoje salelėje (priešais "Philip Morris"), guli kažkokia nemaža konstrukcija, tamsu buvo, o po ranka tik telefonas buvo, tai nepavyko nufotografuot. Kadangi nelabai ėjo įžiurėt kas ten guli (tiesa matėsi kad išvažinėtas žolynas), tai sunku spręsti, ar čia su rekonstrukcija susiję, ar per tas pūgas kažkas kažką pametė.
Comment
-
Parašė GigaMan Rodyti pranešimąPrie žiedo, eismo juostų skiriamojoje salelėje (priešais "Philip Morris"), guli kažkokia nemaža konstrukcija, tamsu buvo, o po ranka tik telefonas buvo, tai nepavyko nufotografuot. Kadangi nelabai ėjo įžiurėt kas ten guli (tiesa matėsi kad išvažinėtas žolynas), tai sunku spręsti, ar čia su rekonstrukcija susiję, ar per tas pūgas kažkas kažką pametė.
Comment
-
Parašė GigaMan Rodyti pranešimąPrie žiedo, eismo juostų skiriamojoje salelėje (priešais "Philip Morris"), guli kažkokia nemaža konstrukcija, tamsu buvo, o po ranka tik telefonas buvo, tai nepavyko nufotografuot. Kadangi nelabai ėjo įžiurėt kas ten guli (tiesa matėsi kad išvažinėtas žolynas), tai sunku spręsti, ar čia su rekonstrukcija susiję, ar per tas pūgas kažkas kažką pametė.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO kodėl galvojat kad ten bus būtent rekonstrukcijai tie nameliai?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO ką dar galima galvoti? Konkursas įvyko, taigi prasideda darbai.
Comment
-
Statybinė technika pasiekė Jakų žiedą
Pasiruošimo Jakų žiedo rekonstrukcijai darbai juda į priekį - atvežti pirmieji statybiniai vagonėliai, technika, baigiamas darbo projektas.
Pasak įmonės „Kauno tiltai", kuri atliks darbus, techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, artimiausiu metu bus tiesiami laikini keliai statybinės technikos privažiavimui prie atramų, įrengiama statybvietė.
Kiek vėliau, atslūgus šalčiui, bus įrengiami gręžtiniai poliai ir betonuojamos atramos estakadai.
„Kol kas visi darbai bus atliekami žiedo viduryje. Eismo apribojimų artimiausiu metu neplanuojame. Ateityje, vykdant kai kuriuos darbus, tam būtinybė iškils, tačiau sieksime, kad transporto judėjimo suvaržymai būtų kuo mažesni", - sakė A.Rusevičius.
Jakų žiedo rekonstrukcijos metu bus pastatyta 610 metrų ilgio estakada Kaunas-Klaipėda ir Klaipėda-Kaunas kryptimi, atnaujintas tunelinis viadukas, įrengtas apšvietimas.
Taip pat bus remontuojamos elektros ir ryšių linijos, vandentiekis bei magistralinis dujotiekis. Atlikus rekonstrukciją, Jakų žiedas taps skirtingų lygių sankryža.
Jakų žiedo estakada bus ilgiausia Lietuvoje. Šiuo metu ilgiausia yra Vilniaus pietinio aplinkkelio estakada, kurią taip pat pastatė „Kauno tiltai". Jos ilgis siekia 380 metrų.
Pagal sutartį darbai turi būti atlikti iki 2010 metų lapkričio.
Milda Skiriutė
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-zieda-193300
Comment
-
Jakų žiedo rekonstrukcija - gerai, bet spręsti iš esmės - geriau
Kaip tik ruošiausi aprašyti mintį, kaip išspręsti amžiną Jakų ir Baltijos prospekto - Šilutės plento žiedų transporto spūsčių problemą, kai perskaičiau informaciją, kad rekonstruojamas Jakų žiedas.
Prisipažinsiu, ne pats tą mintį išmintijau. Tiesiog nusižiūrėjau, kaip tokios problemos sprendžiamos Dubline, Airijos sostinėje. Čia savo laiku buvo suvokta, kad reikia problemą sudarančią priežastį - tranzitinį transportą - pagal galimybes pašalinti iš miesto, o ne perkėlinėti ją nuo vienos sankryžos prie kitos.
Panašu, kad šiuo keliu einama Klaipėdoje. Atlikus Jakų žiedo rekonstrukciją, bus išspręsta kamščių problema ties Jakais. Tai labai gerai, ypač tiems, kuriems į Klaipėdą nėra jokio reikalo patekti. Tačiau to norintiesiems ir patiems klaipėdiečiams problema, panašu, išliks - ji tik nusikels į kitą vietą: dar baisesni kamščiai bus ties Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedu, gali būti, kad dalis problemos persikels į Baltijos ir Taikos prospektų žiedą bei Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą.
Dubline buvo nueita kitu keliu - čia nebuvo sprendžiama konkrečios vietos problema, o imtasi priemonių pašalinti tranzitinį transportą iš miesto. Buvo pastatytas tunelis, kuris prasideda prieš įvažiavimą į miestą iš Šiaurės Airijos ir oro uosto pusės ir baigiasi kitame miesto gale ties jūrų uostu. Taigi tunelis eina po visu miestu ir "pasiima" visą tranzitinį transportą, kuriam reikia patekti į uostą arba į tą miesto pusę. Kartu išspręsta ir sunkiasvorio transporto mieste keliamo triukšmo problema.
Klaipėdos atveju tunelis galėtų prasidėti tarp Jakų ir Baltijos prospekto-Šilutės plento žiedų, o išlįstų transportas jau už Minijos gatvės, gal net uosto teritorijoje. Čia turėtų atsirasti kelias, einantis išilgai viso miesto - nuo Vakarų laivų remonto gamyklos iki Melnragės. Uostas, be abejo, kaip priimta civilizuotuose kraštuose, turėtų atsisakyti tvorų. Tada visas transportas, kuris dabar spaudžiasi ties įvažiavimu į miestą ir kuriam toje miesto dalyje nėra ką veikti, būtų nukreiptas tiesiai į uosto teritoriją. Toliau - kas suktų į dešinę, kas - į kairę, kas - į uostą krovinių pasiimti ar išsikrauti, o kas - į darbą ar su reikalais toje vietoje, kur reikia, - ties Daukanto, Naikupės gatve ar kur kitur.
Jei miesto valdžia dabar imtųsi žygių šiam projektui iš Europos Sąjungos fondų pritraukti jam reikalingų milžiniškų lėšų, būtų sprendžiama dar viena problema: šiuo krizės laikotarpiu už Europos Sąjungos lėšas darbo gautų nemažai žmonių.
http://www.ve.lt/?data=2009-01-12&ru...&id=1231435240
Comment
-
nu man tai nėra čia kažkokie pastalai, išsivysčiusiose valstybėse visur dabar taip daroma ir yra padaryta ir manau po kokio šimtmečio ir klaipėdoje tai galėtų būt, bet aišku čia reikalingos milžiniškos investicijos, bet manau jos atsipirktų už sugaištą laiką kamsčiuose. Na bet aišku jei pas mus nesugeba net prie keleivių ir krovinių terminalo tunelio suprojektuot, tai ką kalbėt apie tokį ilgą nuotolį.
Comment
-
Straipsnio pavadinimas kaip ir visas straipsnis pribloškiantis! Žurnalistas siūlo Jakų žiedą paversti ne trijų lygių sankryža, bet tuneli išraust?!Tikriausiai taptume pirma šalimi pasaulyje kur vidury laukų, kur nėra jokių gamtos kliūčių bei užstatymo arti, užmiestyje pasistačius transporto tunelį! Ar yra logikos? Na ir tunelis Baltijos pr. ar jis būtų logiškas, kai yra puikios galimybės įrengt 3 eismo juostas (viena eismo juosta galėtų būt skirta vient sunkiajam transportui), pastatyt kelių lygių sankryžas ir problemos kaip nebūta(nebent statoilas Baltijos pr. pradžioj maišytų, bet tuneliui jis dar labiau maišytų). Suprasčiau jei tunelį siūlytų vietoj N.Uosto gatvės, o ant viršaus atstatyt buvusį vitės kvartalą...."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
Comment