Nesuprantamas sprendimas siaurinti įvažiavimą į žiedą nuo 2 juostų iki vienos, kai buvo netgi galima praplatinti iki 3 arba net 4. Gal čia specialiai kamščiai sudaromi ,kad dar kelis viadukus būtų galima pastatyti?
Važiuojantys nuo Kauno Klaipėdos link prieš pat Jakų žiedą pamatys naujovę Lietuvos keliuose – kintamos informacijos greičio ribojimo ir įspėjamuosius kelio ženklus. Tai – nuotoliniu būdu valdomi kelio ženklai, kurie galios Jakų žiede bei estakadoje, vedančioje į Palangą.
Jakų žiedo spūstys: pasiūlymų yra, sprendimai - už kalnų
Jakų žiedo rekonstrukcijos projekto autoriai jau pripažįsta, kad norint bent sumažinti piko metu susidarančių spūsčių problemą reikėtų pradžiai vėl sugrąžinti dvi įvažiavimo juostas nuo Palangos pusės.
Pasak LAKD atstovų, III Jakų žiedo rekonstrukcijos etapo, kurio metu iškiltų estakados Klaipėda - Palanga ir Vilnius - Šilutė, techninio projekto parengimo konkursą planuojama skelbti šiais metais. O įgyvendinti "esant finansinėms galimybėms" - per 2014-2020 m. Europos Sąjungos paramos finansavimo laikotarpį.
Viena pavojingiausių žiedinių sankryžų Lietuvoje yra Palangos ir Vilniaus plentų sankirtoje Jakuose (Jakų žiede). Joje per trejus metus užregistruota daugiau kaip trys šimtai eismo įvykių, o per šių metų keturis mėnesius - dar šešiasdešimt aštuoni. Tai - ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenys.
Pirma, "Kelprojekto" atstovai sutiko su tuo, kad atvažiuojantiesiems nuo Palangos reikia grąžinti dvi eismo juostas, kurias patys rekonstruojant žiedą ir buvo panaikinę.
Straipsnyje galima rasti filmuotą medžiagą, kuri puikiai iliustruoja visą situaciją. Išleista 140 mln. Lt, o galutinis rezultatas apgailėtinas....
Jakų žiedas Klaipėdoje kainavo 140 mln. litų, bet vairuotojai vis tiek čia dūsta spūstyse
Tai, kad piko metu į Klaipėdą traukiantys automobiliai priversti stoviniuoti kilometrinėse eilėse, liudija www.15min.lt skaitytojo Dovydo atsiųsta vaizdo medžiaga. Joje matyti, kaip iš Palangos pusės išsirikiavusi milžiniška automobilių virtinė. Priartėjusios prie Jakų žiedo mašinos dar kurį laiką stoviniuoja, laukdamos tinkamo momento įsisprausti tarp žiedu skuodžiančių automobilių.
„Neseniai buvome susitikę su Lietuvos kelių direkcijos atstovais. Važiavome į vietą įvertinti situacijos ir vieningai sutarėme, kad Jakų žiedo rekonstrukcija pasiteisins tik po kai kurių darbų korekcijos.
Sutarta, kad transporto pralaidumui mažinti būtinos papildomos eismo juostos atvažiuojantiems iš Palangos ir iš Klaipėdos sukantiems į Šilutės pusę“, – pasakojo Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas.
Minėtų korekcijų klaipėdiečiai ir priemiesčio gyventojai sulauks dar iki Naujųjų metų. Nusiskundimais dėl spūsčių Klaipėdos prieigose užversta Lietuvos automobilių kelių direkcija tam skyrė apie 400 tūkst. litų.
„Atliktas kompiuterinis modeliavimas parodė, kad transporto pralaidumą aplink Klaipėdą gali padidinti smulkūs patobulinimai Jakų žiede ir aplink jį. Iš Palangos atvykstantys į Klaipėdą netrukus jau galės į žiedą įvažiuoti dviem juostomis. Pačiame žiede planuojame taip sukomponuoti juostas, kad sukantieji į Šilutės pusę iš kairės neturėtų jokių kliūčių.
Tačiau tai tik smulkios korekcijos, pripažįsta patys Lietuvos kelių direkcijos atstovai. Kol nebus baigtas trečiasis Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas, kurio metu bus nutiesta estakada į Šilutės pusę, išvengti transporto spūsčių aplink Klaipėdą nepavyks. O naujos statybos Jakų žiede geriausiu atveju prasidės tik po ketverių metų.
Visi jau pamiršo, kiek valandų reikėdavo laukti pravažiuoti Jakų žiedą vasaros savaitgalį. Kitu metų laiku aišku, kad ta estakada nereikalinga, bet negi ją nuimsi Tokią sankryžą padaryti normalia su tokiu eismo intensyvumo reikia ne vienos estakados, ir ne vieno 100 milijonų. Įdomu kiek problemą išspręs antros juostos įrengimas posūkiui nuo Palangos į žiedą.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Padarytų įvažiavimą į žiedą 3 juostomis, o ne viena kaip dabar, dingtų visi kamščiai.
Pvz. įvažiavimas į Baltijos žiedą net 4 juostomis, susiaurintų iki vienos juostos, kamštis Šilutės plente prasidėtų turbūt pačioje Šilutėje.
Padarytų įvažiavimą į žiedą 3 juostomis, o ne viena kaip dabar, dingtų visi kamščiai.
Pvz. įvažiavimas į Baltijos žiedą net 4 juostomis, susiaurintų iki vienos juostos, kamštis Šilutės plente prasidėtų turbūt pačioje Šilutėje.
Klaipėdiečių ir pajūrio svečių pastabos dėl rekonstruoto Jakų žiedo – išgirstos: sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija bendrovė „Kauno tiltai“ įpareigota iki šių metų gruodžio 10 d. įrengti žiede antrąją eismo juostą atvažiuojant nuo Palangos ir atverti trečiąją juostą išvažiuojant iš Klaipėdos.
Comment