Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jakų žiedo estakados kyla be trikdžių

    Jakų žiedo rekonstrukcijos antrasis etapas įsibėgėjo – jau atlikta trečdalis visų numatytų darbų. Rangovų teigimu, nuo numatyto grafiko neatsiliekama. Baigti darbus planuojama iki kitų metų lapkričio.
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      /\ ajej, vadinasi dar kitais metais jūrinė kelionė nebus per naują viaduką

      Comment


        /\
        Pabaigus šį etapą, Jakų sankryža bus galutinai rekonstruota.
        O kur zadetas III etapas?
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          /\
          O kur zadetas III etapas?
          o kas žadėjo gal gali primint?
          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

          Comment


            /\ ant plano/schemos yra dvi kilpos, Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              /\ ant plano/schemos yra dvi kilpos, Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga.
              taip yra, bet jie niekados nebuvo planuoti įgyvendint dabar...
              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

              Comment


                Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                taip yra, bet jie niekados nebuvo planuoti įgyvendint dabar...
                Klaipėda-Palanga jungtis bus kitas etapas kaip suprantu?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Klaipėda-Palanga jungtis bus kitas etapas kaip suprantu?
                  Taip
                  "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                  Comment


                    /\ na va, pats pasakei
                    Jei bus baigti pirmas ir antras, tai kitas etapas bus trečias...
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                      Taip atrodys įgyvendinus visus 3 etapus, deja pokolkas tik du lygiai nusimato...
                      As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

                      Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
                      Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

                      Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.

                      Comment


                        Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
                        As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

                        Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
                        Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

                        Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
                        Tu man parodyk duomenis, kiek automobiliu per para vaziuoja ta tilzes g. Tikrai ne tiek, kad del to reiketu ir ten statyti estakada. Kam reikia kelti vejus del tokiu nesamoniu? Tai butu pinigu metimas i bala. Juolab kad pats ziedas, baigus visus rekonstrukcijos darbus, niekur nedigs ir taps lengviau pravaziuojamas.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          /\ tai be abejo jis ir pravažiuojamas daug lengviau, net vasarą per didžiausius srautus nuo Kauno pusės pasiekti Klaipėdą ir Palangą pasidarė žymiai paprasčiau

                          Comment


                            Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
                              As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

                              Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
                              Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

                              Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
                              Visų pirma, prieš diskutuojant apie tokius dalykus, reikia įsigilinti ir suprasti kaip sudarytas kelių tinklas. Kokie keliai yra magistraliniai, krašto, rajoniniai ir vietinai, bei kokią funkciją ir svarbą jie turi visoje sistemoje.

                              Estakados jungiančios Kauno ir Palangos kryptis statomos, nes Jakų žiedas yra dviejų magistralinių kelių sankryža. Vienas iš kelių yra automagistralė, o kitas atitinka greitkelio techninius parametrus.
                              Tilžės g. yra vietinės reikšmės miesto gatvelė ir nėra pagrindinis įvažiavimas į Klaipėda, todėl statyti jungtis tarp magistralinių kelių ir paprastos, pakankamai siauros gatvės būtu keistoka.

                              Dėl vadinamo vietinio eismo. Magistraliniuose keliuose stengiamasi išvengti to vietinio eismo, nebent kelias naudojamas kaip aplinkkelis. Kitiems važiuojantiems juk sudarytos visos sąlygos važiuoti minėtais keliais ar gatvėmis. Į Tilžės g., jei jau kažkam reikia, tai galima patekti pasinaudojant žiedu. Kaip ir likusiomis kryptimis galima nuvažiuoti per žiedą.

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
                                Ir pastatyti geležinkelio viaduką pervažos vietoje gatvę po apačia paliekant (iškasoje).
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Mørtã
                                  Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
                                  O ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    O ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
                                    Nėra kelio - nėra trafiko...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Tai kam tada platinti?
                                      N N N

                                      Comment


                                        Kad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Ne tiek prastas kelias, kiek neprognozuojamas laikas prie pervažos, ypač jei skubi.

                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Kad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X