Tema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.
Tema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.
Tai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
O šios rekonstrukcijos eksploatacija kiek kainuos, jau nekalbu apie statybos kaina. Pinigai kišami į kelius, o visi gyvena lušnose.
Na jei pats gyveni lūšnoje, tai nereiškia kad visi ir gyvena. Išvis prie ko čia kažkokia renovacija, lūšnos......... Ne šioje temoje pataikei..... Pirma pasidomėk kiek kam kokių pinigų skiriama, kokia iš to nauda ir tada rašinėk komentarus
Tai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
Visiška nesąmonė, būtent, kad žiūrint į ateitį ir skiriama sąlyginai deja tik truputėlis biudžeto pinigų, beje daugelis kelių ir yra apmokestinti, o apmokestint viaduką kaip atskira objektą čia jau būtų visiškas absurdas..
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
sleader
Mano projektoje, ira tik dvie estakadai daugiau nei oficialus projektoje. Ideja nedaug keičuosi.
Apie Tilžes gatve, aš nežinau kokiu metodikas inženierai naudojo but jie visiškai ignorojo visa trafikas per tas gatve! Paro estakadukai tenai nebus per daug.
Lettered
Aš sutikau: Ziaurai rekia pastatyti viadukas virš Baltijos - Šilutės pr. žiedo. Ir dar rekia dvie viadukai virš geležinkelio: Rimkuose ir... Tilžes gatveje. Tais tris viadukai ira daugiau rekalingai nei prestižinis estakadai virš Jaku žiedo. Bet situacija ira kad ira projektas Jaku žiedai o nera už miesto ijejimai.
Fredledingue, are you from Lithuania, or from other country?
I'm asking that because you should better write everything in english. Almost everyone in here can speak clearly in english And better don't use google translator, because it's really hard to understand what do you want to say.
2011-03-25, 13:54 Jakų žiede įsibėgėjo antrojo etapo darbai
K.Stankus pasakojo, jog Jakų žiedinėje sankryžoje dabar gręžiami estakadų poliai – juos planuojama įrengti iki gegužės pabaigos ar birželio pradžios. Iš viso bus įgręžti 654 poliai, kurių bendras ilgis sieks beveik 6 km.
Taip pat jau pradėtos lieti estakadų kolonos, rekonstruojamas transporto žiedas: vyksta žemės darbai, šalinamas augalinis sluoksnis, klojama lietaus surinkimo kanalizacija.
Maciau kad labai mazai masinos vazuoji prie KL-Kaunas estakadas, daugiausa dar vazuouji aplink ziedu. Kai bus Palanga-Kaunas estakadas, tada bus matita daugiausa efektas.
Idomu: Sveitenoje map.lt, jau rodo jaku ziedas pabeigta, visai etapai!
Musu Tilzes gatve (keliu 2215) atrodo kaip miska takas be jokiu svarbumas. Net jubileaus gatve (Jakai-Dovilai keliu) atrodo didesne...!
Kaikas, rekia atnaujinti zemelapis pagal dabartines realibe.
Tai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
Lietuva? Daugiausiai? Nejuokink žmonių. Pažiūrėk čia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...d_network_size
Lietuva ne OECD, bet duomenis apskaičiuot nesunku. Galvai pas mus tenka 6 m kelio ir apie 10 cm automagistralės. Per kvadratinį km turim 330 m kelio ir 5 m automagistralės.
Gera infrastruktūra turi ir tiesioginį poveikį ekonomikai, ne vien gerina patrauklumą investicijoms. Jei kasryt pro tą mazgą pravažiuos 10000 žmonių, ir kiekvienas sutaupys 2 minutes, per metus bus sutaupyta 15000 darbo dienų, kas išsilieja į 1.6 mln. Lt didesnį BVP.
Neturėtų, nes yra skirta atskira juosta važiuojantiems nuo Kauno link Palangos. Dabar yra Palangos plento dalis "išgraužta", susiaurintos juostos, tai nebent dėl to galėtų kilti kamščiai.
Comment