Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Teko pereitą savaitgalį pravažiuoti Jakų žiedu - džiugu, kad jau numontuoti praktiškai visi Kauno- Klaipėdos krypties estakados pastoliai ir net neabejoju, kad rudenį ja vyks eismas. Matyt po to bus tęsiama Palangos-Kauno krypties estakados statyba. Žiūrėdamas į Zorro nuotraukas pagalvojau, kad šios estakados statybos metu "žiedas" turėtų tapti "ovalu", ta prasme judėjimas ratu turėtų palįsti tarp 1 ir 2, bei 3 ir 4 atramos - prisimenu pirmo etapo ypatingai tankias atramines klojinių konstrukcijas. Bandau įsivaizduoti pabaigto transporto mazgo vaizdą atvažiuojant nuo Palangos - 2 eismo juostos į estakadą Kauno kryptimi, 2 juostos į žiedą (Klaipėda ir kt. kryptys), iš priekio 2 juostos - estakadų Klaipėda-Palanga ir Kaunas Palanga jungtis plius 2 juostos iš žiedo. Viso labo - 8 juostos! Įspūdinga!
Comment
-
Jakų žiedas: II etapas - baigiantis metams
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...metams-461577/
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą/\ Nesuprantu kodėl estakados pralaidumas buvo skaičiuojamas dabartiniams srautams.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąTendencijos, statistika, kitų šalių patirtis?
Comment
-
2010-08-13, 12:05
Planuojama tęsti estakados Jakų žiede statybas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tatybas-293471
Comment
-
TRANSEUROPINIO TINKLO KELIO E85 (VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA)
REKONSTRAVIMAS. ESTAKADOS KAUNAS–PALANGA,
PALANGA–KAUNAS KRYPTIMI STATYBA JAKŲ SANKRYŽOJE
V TOMAS. BRĖŽINIAI
1. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas.
2. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas – pėsčiųjų ir dviračių takai (bendras ilgis ~ 1,5 km).
3. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km apšvietimas.
4. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km estakada (Kauno–Palangos, Palangos– Kauno kryptimis).
5. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km – triukšmą mažinanti sienutė.
6. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio inžineriniai tinklai:
– elektros tiekimo linijų rekonstravimas;
– ryšių linijų rekonstravimas;
– lietaus nuotekų įrengimas
1 brėžinys. Transporto mazgo planas
Padidintas žiedo planas
1 brėžinio legenda
4 brėžinys. Estakados Kaunas-Palanga II lygis
http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534
Pirkimas 22648 Paskelbtas: 2010-08-13; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-10-05;
Pirkimo objektas: Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Estakados Kaunas–Palanga, Palanga–Kaunas kryptimi statyba Jakų sankryžoje.
Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534
Dokumentai (pdf): https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2648&LID=31873
Comment
-
Parašė gytisl Rodyti pranešimąĮdomu, o apie tunelį ar tiltą pestiesiems skersai kelio Kaunas-Klaipėda niekas negalvoja? Ar čia tuo pėsčiųjų taku reikės pora kilometrų rioglintis į kitą kelio pusę?
Comment
-
Nematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąA taip taip, geriau jau padarytų Klaipėda-Palanga nei Kaunas-Palanga. O kodėl ir visas žiedas nuspalvintas dryžuotai, ar tai reiškia, kad bus naujai išasfaltuotas?
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai yra sutartiniai ženklai, skaityk visą brėžinį o ne spalvas žiūrėk. Geriau Klaipėda-Palanga?? Gal srautai šiek tiek iš Kauno į Palangą didesni. Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau...
"Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTodėl, kad įrengus papildomą juostą šalia žiedo galima būtų atlikt dešninį posūkį (Kaunas- Palanga) nesustojus, šiaip ir dabar galima pravažiuot nesustojus, tai kam po velniais tada reikalinga šia kryptimi estakada? O šiaip Palangos plentas yra laikomas kaip Klaipėdos aplinkelis, tad įrengus estakadą Klaipėda-Palanga daug kas pasirinktų pasiekt Klaipėdos šiaurinę dalį, nes dabar pasirinkus tokį maršrutą reiktų nuobodžiai kamšti sedėt....
"Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąŠiaip šalia žiedo jau praktiškai nėra vietos į tą pusę, nes eina gatvelė, o už jos iškart pastatai. O pastačius Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga kamščio žiede turėtų nebelikti ir važiavimas juo neturėtų sukelt didesnių problemų."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
Comment