Susisieke zurnalistai su manimi po mano skambucio. Mielai pabandravome. Paprasiau jog patalpintu aktyvu linka i musu svetaine. Tik tiek. Viska maloniai sutareme-tad pretenziju neturiu.
Pamatęs montuojamas atšakas nuo Kaunas-Klaipėda krypties estakados, vėl pasižiūrėjau į planuojamos sankryžos schemą (#45 ir #93 žinutėse). Pagal schemą suprantu, kad tai atšakos Kaunas-Palanga ir Kaunas-Šilutė nuo Kauno pusės bei Klaipėda-Palanga nuo Klaipėdos pusės. Jei su Kaunas-Palanga viskas aišku, tai kitos dvi, mano galva, turėtų leistis į pirmą lygį, kad pralįsti po estakadomis, tada vėl kilti, kad viadukais "peršokti" žiedą, žodžiu "amerikietiški kalneliai". Ar ne paprasčiau būtų buvę tam panaudoti esamą žiedą, "nukrautą" skaitlingiausių Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga srautų?
Pamatęs montuojamas atšakas nuo Kaunas-Klaipėda krypties estakados, vėl pasižiūrėjau į planuojamos sankryžos schemą (#45 ir #93 žinutėse). Pagal schemą suprantu, kad tai atšakos Kaunas-Palanga ir Kaunas-Šilutė nuo Kauno pusės bei Klaipėda-Palanga nuo Klaipėdos pusės. Jei su Kaunas-Palanga viskas aišku, tai kitos dvi, mano galva, turėtų leistis į pirmą lygį, kad pralįsti po estakadomis, tada vėl kilti, kad viadukais "peršokti" žiedą, žodžiu "amerikietiški kalneliai". Ar ne paprasčiau būtų buvę tam panaudoti esamą žiedą, "nukrautą" skaitlingiausių Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga srautų?
Kažka maišai, šiame etape nebus Kaunas-Šilutė viaduko. Jokių amerikietiškų kalnelių nebus tiesiog nesupranti schemos. Jei kas neaišku klausk manes Man čia viskas elementaru...
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Kažka maišai, šiame etape nebus Kaunas-Šilutė viaduko. Jokių amerikietiškų kalnelių nebus tiesiog nesupranti schemos. Jei kas neaišku klausk manes Man čia viskas elementaru...
Gal ir maišau. O kalbu ne apie pirmą etapą (čia kaip ir viskas aišku), o apie galutinai baigtą transporto mazgą. Vadinasi nesupratau kelių Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga trasavimo (lygiuose) šiame mazge.
Man dabar irgi įdomu pasidarė, kaip atrodys Klaipėda-Palanga, bei Kaunas-Šilutė susikirtimai su žiedu ? Ten abu bus viadukai, ar bus kasamasi po žiedu gilyn ? Logiškiausia, kad bus viadukai. Taigi kaip Vakaris ir minėjo, viskas bus dalinai panašu į "amerikietiškus kalnelius", nes tada taip ir gaunasi, kad nuo Kaunas-Klaipėda estakados (abiem minėtom kryptim) bus leidžiamasi iki esamo žemės paviršiaus lygio, palendama po šia estakada ir vėl kylama ant viaduku, kad "peršokti" žiedą.
Čia tie keturi lygiai, tai grynai "pritempti" dėl didesnio įspūdžio. Juo labiau, kad tas tunelis, jau ir dabar egzistuoja, o virš jo bus tik vienas lygis. Visgi jis nebus po statomomis estakadomis ir ne žiedo zonoje, o šiek tiek toliau.
Galbūt nėra galimybės (pvz. žemė privačiose rankose)...
Tai dabar atvažiuojant nuo Kauno dešine juosta pasuki į Palangos pusę ir net nereikia sustot kažko praleist, nes iš žiedo išvažiuojama link Palangos antra juosta. Dabar net nelabai apsimokės ta estekada važiuot, nebent tiesiog aplenkt kelis automobilius norint.
Iš Palangos pusės estekada reikalinga, nes visu žiedu turi apvažiuot, o nuo Kauno link Palangos praktiškai nestabdant ir nieko nepraleidinėjant gali nuvažiuot:
Gal dabar bus dvi juostos i Palangą iš Kauno ir eismas tik nuo to palengvės....
Klaipėda - Palanga kelias vis tiek po 2 juostas kiekviena kryptimi, o kai tiek daug juostų turės susiprastinti į 2, gali dar daugiau problemų kilti. Beje, tada į žiedą bus galima įvažiuoti pilnai ir ta pačia dešine juosta važiuojant nuo Kauno, ar bus palikta tik į Palangą kaip dabar?
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.
Klaipėda - Palanga kelias vis tiek po 2 juostas kiekviena kryptimi, o kai tiek daug juostų turės susiprastinti į 2, gali dar daugiau problemų kilti. Beje, tada į žiedą bus galima įvažiuoti pilnai ir ta pačia dešine juosta važiuojant nuo Kauno, ar bus palikta tik į Palangą kaip dabar?
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.
nelabai supratau apie kokias spūstis kalbama, nes juk nebūtina spraustis per baltijos pr žiedą, užtenka ir kitų įvažiavimų iš to paties palangos plento
Klaipėda - Palanga kelias vis tiek po 2 juostas kiekviena kryptimi, o kai tiek daug juostų turės susiprastinti į 2, gali dar daugiau problemų kilti. Beje, tada į žiedą bus galima įvažiuoti pilnai ir ta pačia dešine juosta važiuojant nuo Kauno, ar bus palikta tik į Palangą kaip dabar?
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.
Niekaip nesuprantu kodėl po Jakų žiedo rekonstrukcijos padidės kamsčiai Šilutės pl. - Baltijos pr. žiede? Ar padaugės turistų Klaipėdoje po Jakų rekonstr.?
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment