Sprendžiant iš brėžinio, tai manyčiau, kad čia tiesiog bus savotiška perėja, nes abejose kelio pusėse yra autobusų stotelės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A9] Panevėžys - Šiauliai
Collapse
X
-
Ir beje, jei jau užsiminiau apie ASA (autobusų sustojimo aikštelė, stotelė), tai man pasirodė labai keistas sprendimas naujai statomame greitkelyje įrenginėti ASA, kai Vilnius - Kaunas jos yra naikinamos. Na, bet ten norima pakelti kategoriją iki AM, gal greitkelyje ASA yra leidžiama, tačiau jog ir A1 ties stotelėmis yra apribojimas iki 100 km/h. Nesuprantami sprendimai......Paskutinis taisė Xedos; 2012.09.29, 14:52.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąIr beje, jei jau užsiminiau apie ASA (autobusų sustojimo aikštelė, stotelė), tai man pasirodė labai keistas sprendimas naujai statomame greitkelyje įrenginėti ASA, kai Vilnius - Kaunas jos yra naikinamos. Na, bet ten norima pakelti kategoriją iki AM, gal greitkelyje ASA yra leidžiama, tačiau jog ir A1 ties stotelėmis yra apribojimas iki 100 km/h. Nesuprantami sprendimai......
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNeturėtu būti ir čia stotelių. Tačiau yra viena bėda, nes pas mus greitkelis daromas rekonstruojant esamą kelią, o ne tiesiant šalimais naują, aukštos kategorijos kelią. Taigi nelieka alternatyvaus kelio, kuriuo būtų galima leisti VT ir išvengti jo važiavimo naujuoju greitkeliu.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNa, Kairių aplinkkelio atveju tai ir yra tiesiamas naujas kelias. Autobuso stotelės nėra blogis, tik jas reikėtų daryti kaip lenkai daro tiesdami greitkelius - padaryti išsukimą iš greitkelio ir ten autobusų stotelę daryti, o ne kelkraštyje.
Tos atitrauktos kišenės yra pakankamai racionalus sprendimas, tik bėda, kad joms reikia platesnės kelio juostos, o čia vėlgi prasideda didžioji problema dėl žemių. Aišku, tokiu atveju reikalingas ir viadukas, arba požeminė perėja.
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNa, pačiame Kairių aplinkkelyje nėra nei vienos stotelės. Bet kad ir rekonstruojamas esamas kelias, ar labai didelių papildomų investicijų būtų reikėję stoteles įrengti jau nusukus nuo kelio, kai vykdomi tokio mąsto darbai.
P.S. aptariama stotelė lyg ir nėra greitkelyje, nes pastarasis ar tik ne už žiedo prasideda?
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Viešųjų pirkimų sistemoje atsirado skelbimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 66,25 iki 75,43 km rekonstravimas su Kairių aplinkkelio tiesimu. Papildomi darbai.
Darbų atlikimo terminai: nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo iki 2012-11-20. Darbų pabaigos terminų pratęsimas nenumatomas.30 cm storio esamo pagrindo stabilizacija, durpių kasimas, vandens pašalinimas iš tranšėjų ir iškasų, 20 cm storio grunto sluoksnio sutankinimas nelaistant vandeniu.
Reiškia jiems vis dar nesiseka suformuoti pakankamai stiprią sankasą toje vietoje kur buvo gilus durpynas. Ir jei terminas yra iki 11-20 tai kažin ar šiemet baigs tiesti aplinkkelį, nes jei ir baigs viską iki termino ir kažkas išvis laimės konkursą ar duos pasiūlymą, jie iki 11-20 tik sutvarkys pagrindą sankasai, o juk dar reikės patį kelią baigti tiesti. Na reikia tikėtis, kad spės, juk visur rašo, kad "lapkričio mėn.", "metų gale" bus baigtas .Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.02, 22:17.
Comment
-
Smarkiai tuo abejoju. Praėjusiais ir šiais metais buvo paskelbti tokie pirkimai viešųjų pirkimų sistemoje:
2012
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams kelio A9 Panevėžys‒Šiauliai ruožui nuo 41,17 iki 55,22 km rekonstruoti projekto parengimas ir įgyvendinimas, paslaugos.
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), mėn. 12
Numatoma pirkimo pradžia, ketv. II–III2011
Magistralinio kelio A9 Panevėžys‒Šiauliai ruožo nuo 41,17 iki 55,22 km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir projekto parengimas
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), mėn. 36
Numatoma pirkimo pradžia, ketv. III ketv.
P.S. Panašu, kad rekonstruojamas ruožas buvo prailgintas 1 kilometru, nes specialiajame plane, kuris yra įmestas 2-ame šios temos puslapyje, buvo rašoma, kad ruožas prasidės 42,17 km, o šiuose pirkimuose ruožo pradžia atkelta arčiau, į 41,17 km.Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.03, 19:58.
Comment
-
Jau visas kelias isasfaltuotas, truksta tik vieno mazgo su tuneliu ir butu galima pralekti su auto...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Pagaliau sutvarkė jovalą ir šlaitą prie žiedo
Bet dar ne viską....
Ir pastebėjau vieną potencialiai labai pavojingą reiškinį. Matote tuos raudonus dryžius ant kelio, kurie turėtų priversti vairuotojus žiede važiuoti pagal juostas ?
Na jiems vienodai. Jie kerta jas ir lekia kiaurai per žiedą nepristabdydami. Saugumo tai tikrai nepridės......
Patogus priėjimas prie stotelės. Palijus bus progą nusiplauti batus. Nors visgi netikiu, kad taip paliks........
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJau visas kelias isasfaltuotas, truksta tik vieno mazgo su tuneliu ir butu galima pralekti su auto...
Comment
-
TaipEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment