Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Šiaulių plentas“ pasirašė rangos sutartį „Transeuropinio tinklo kelių E85 (Vilnius–Lyda) ir E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Kelio Panevėžys–Šiauliai ruožo Šiauliai–Radviliškis rekonstrukcija (II etapas).

    http://www.etaplius.lt/Aktualijos/Bu...vezys-Siauliai

    Bus atlikti tokie pagrindiniai darbai:

    • nutiesta 7,200 km naujo kelio (Kairių aplinkkelis);
    • rekonstruota 1,980 km esamo kelio;
    • įrengta pravaža pėstiesiems ir automobiliams;
    • įrengtas tunelinis viadukas Vėgelių sankryžoje;
    • įrengtas viadukas Bertužių sankryžoje;
    • įrengta 1,39 km pėsčiųjų ir dviračių tako;
    • įrengta Bertužių skirtingų lygių sankryža;
    • įrengtos 4 požeminės pėsčiųjų perėjos
    • įrengta „turbo“ tipo žiedinės sankryža;
    • įrengta atraminė sienutė, kurios bendras ilgis 45,6 m.

    Numatoma darbų pabaiga – 2012 m. lapkričio mėn.
    Oho... Tiek daug darbų planuojama užbaigti per mažiau nei pusantrų metų. Ar ten jokių kliūčių tiesti kelią nėra? Bet net ir atmetant visokias kliūtis, pusantrų metų terminas man atrodo per mažas.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Oho... Tiek daug darbų planuojama užbaigti per mažiau nei pusantrų metų. Ar ten jokių kliūčių tiesti kelią nėra?...
      Ten nebus automobiliu srauto, kuris stipriai trukdo darbams...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        http://tv.delfi.lt/video/wrogQSKS/#c

        Viename neseniai pastatytame tunelyje kelyje Šiauliai - Radviliškis jau dingo brangūs apšvietimo prožektoriai, kita požeminė perėja virto jaunuolių susibūrimo vieta ir viešuoju tualetu- prašalaičiai čia dergia nesigėdydami. Viena moderniausių šalyje kelio Radviliškis – Šiauliai atkarpa nuo Radviliškio miesto iki Šiaulių rajono ribos atidaryta vos prieš porą savaičių.
        Paskutinis taisė Adaras; 2011.06.10, 22:58.

        Comment


          Ko tik nesugalvoja...

          Comment


            Kelyje Radviliškis–Šiauliai pradedamas tiesti Kairių miestelio aplinkkelis
            Rekonstruojant magistralinį kelią Radviliškis–Šiauliai, šį mėnesį pradedamas tiesti Kairių aplinkkelis. Daugiau kaip 7 km ilgio aplinkkelis nuo miestelio nukreips tranzitinį transportą, pagerins eismo saugą. Kelio rekonstrukcijai ir aplinkkeliui tiesti suteikiama 87,7 mln. litų Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama.

            Šiuo metu intensyvaus eismo magistralinis kelias kerta miestelį. Per Kairius važiuoja daug krovininio transporto, todėl tai tampa našta vietos gyventojams. Prie judraus kelio yra vaikų darželis, mokykla. Nutiesus aplinkkelį, Kairiai taps ramiu miesteliu, pagerės eismo sauga, sumažės triukšmas ir oro tarša, o magistraliniu keliu bus galima važiuoti greičiau ir saugiau.

            Rekonstrukcijos darbai vyks tarp Šniūraičių (Radviliškio r.) ir Aleksandrijos gyvenvietės (Šiaulių r.), daugiau kaip 9 km ilgio kelio ruože. 7,2 km sudarys naujai tiesiamas aplinkkelis, beveik 2 km – esamo kelio rekonstrukcija.

            Tiesiant aplinkkelį, bus įrengti du viadukai (Vėgėlių ir Bertužių sankryžose), keturios požeminės perėjos, pravaža pėstiesiems ir automobiliams, ties Bertužių kaimu – skirtingų lygių sankryža. Tarp Bertužių ir Aleksandrijos, aplinkkelio sankirtoje su esamu keliu, numatoma įrengti žiedinę sankryžą. Prie aplinkkelio taip pat planuojama nutiesti 1,4 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių taką.

            Minėtus darbus numatoma baigti 2012 m. lapkričio mėn.

            Bendra darbų vertė – 128,4 mln. litų. Darbai bus finansuojami Sanglaudos fondo (87,7 mln. litų) ir valstybės biudžeto lėšomis. Projektas įgyvendinamas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę „Saugų eismą gerinančios inžinerinės infrastruktūros diegimas, miestų aplinkkelių tiesimas“.

            Šiais metais Lietuvoje iš viso pradedami tiesti 4 aplinkkeliai. Prie sostinės jau tiesiamas Vilniaus išorinis pietinis aplinkkelis, Šiaulių rajone prasideda Kairių aplinkkelio darbai. Pasibaigus viešųjų pirkimų konkursams, taip pat numatoma pradėti Palangos ir Priekulės aplinkkelius.

            Comment


              Vaizdas nuo Šilėnų-Kairių žvyrkelio. Vieta, kur eis naujasis Kairių aplinkelis.

              Vaizdas link Radviliškio pusės. Dešinėje ir kairėje (nuotraukoje nesimato) jau sustatyta kelininkų technika.


              Vaizdas Šiaulių link. Štai maždaug šioje vietoje bus naujasis aplinkelis


              Lauksime ir bandysime užfiksuoti kaip keisis kraštovaizdis darbams įsibegėjus.

              Comment



                Didžiausia rakštis tame kelyje yra nebūtų baimių prisigalvojimas ruože Šiauliai-Radviliškis. Per Radviliškį turėtų būti leidžiamas greitis 70 km/h, o greitkeliu - 110 km/h. Kairių problemą tuoj išspręs būsimas aplinkelis, nors ta absurdinį 40 km/h, kuris galioja kokį 30 m ir reiktų nusukt kuo greičiau. O daugiau tas kelias A9 kaip kelias, kur ties pavojingesnėmis vietomis apribotas greitis iki 70 km/h. Tiesa, Karčemoje ir reiktų įkalt ženklą '60'.
                Ir viskas tikrai išliktų pakankamai saugu ir daug racionaliau. Galbūt tada ir vairuotojai atsakingiau žiūrėtų į limitus.
                Be to, video pradžioje, kur tik pasisukus į Vilniaus gatvę leidžiamas greitis - 60, o tai yra vidury miesto, kur vaikšto pestieji, yra perėjos, ir kažkaip visi saugiai važinėja.

                Bei ačiū John už tai, kad leidi pabūti virtualiu tavo keleiviu ir ramiai sėdint namie keliauti po Lietuvą

                Comment


                  Ačiū už kaip visada puikų video reportažą

                  Beje, ar man tik pasirodė, ar Radviliškyje iš tiesų yra 'žalioji banga'?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė copper Rodyti pranešimą

                    Didžiausia rakštis tame kelyje yra nebūtų baimių prisigalvojimas ruože Šiauliai-Radviliškis. Per Radviliškį turėtų būti leidžiamas greitis 70 km/h, o greitkeliu - 110 km/h. Kairių problemą tuoj išspręs būsimas aplinkelis, nors ta absurdinį 40 km/h, kuris galioja kokį 30 m ir reiktų nusukt kuo greičiau. O daugiau tas kelias A9 kaip kelias, kur ties pavojingesnėmis vietomis apribotas greitis iki 70 km/h. Tiesa, Karčemoje ir reiktų įkalt ženklą '60'.
                    Varau ir pravarau pro tuos ženklus Karčemose neteko niekad matyt stovinčio ekipažo. Dažniausiai "skrebai" stovi Radviliškyje, tarp Šeduvos ir Pakalniškių sankryžų, bei PASTOVIAI nuo Smilgių iki Berčiūnų sutiksit, ypač prie Gustonių, kur lenkti draudžiama. :/

                    Comment


                      Parašė bosco Rodyti pranešimą
                      Varau ir pravarau pro tuos ženklus Karčemose neteko niekad matyt stovinčio ekipažo. Dažniausiai "skrebai" stovi Radviliškyje, tarp Šeduvos ir Pakalniškių sankryžų, bei PASTOVIAI nuo Smilgių iki Berčiūnų sutiksit, ypač prie Gustonių, kur lenkti draudžiama. :/
                      nu dar palakstyk vieną kitą kartą iš rasi fotoateljė išsukęs iš už posūkio


                      įdomiai su tuo greičiu per radviliškį - buvo skelbta, kad nėra apšvietimo, todėl ir toks greitis. tada įrengė apšvietimą. lyg ir veikia, viskas tvarkingai, o kaip greitis 50, taip 50 įdomus tas mūsų supratimas visko gerinimo..
                      Jei mergina ne tik graži, bet ir protinga, tai miegoti su ja ne tik malonu, bet ir įdomu.

                      Comment


                        Parašė John
                        Radviliškyje reiktų naikinti pėsčiųjų perėjas (įrengti tiltelius), sutvaryti išsukimus (įrengti lėtėjimo/greitėjimo juostas) ir leisti bent 80km/h. Panašu, kad tiesiog buvo taupoma. Tikrai nenormalu, kai tokio intensyvumo kelyje yra paprastų pėsčiųjų perėjų.
                        Dėkui už video, kurio daina visai man patiko Tos perėjos nereikalingos, gal tik viena, tarp tų šviesaforų, nes kitoj pusėje jei gerai pamenu nėra nuosavų namų, o prekybcentriai prie šviesaforų...
                        You've got one life! Live it!

                        Comment


                          Fragmentas nuo Šiaulių iki Radviliškių:



                          Map
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Gatvė ne Baisiogalos, o Baltų
                            Paskutinis taisė LinS; 2011.07.04, 09:34.

                            Comment


                              Ar tikrai?
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Pačiam siurprizas tikrai gabaliukas vidinio aplinkelio vadinasi Baisiogalos... Apakes škes

                                Comment


                                  Kairių aplinkkelis, 2011-07-15:

















                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Pati nesitikejau kad taip gausis, neturejau fotiko, fotkinau mobiliaku... o siaip turiu pazistamu pilotu... sutapo kai kurie dalykai ir stai rezultatas. Kokybe nefantastiska, bet reportazui tinka.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Nuotraukos iš paukščio skrydžio tai primena SSC forumo skiltį apie kelių projektus Lenkijoje Ačiū už puikų reportažą.

                                        Comment


                                          Atrodo, šito Kelių direkcijos PiaRo apie I etapo užbaigimą čia nebuvo

                                          2011-07-20
                                          Užbaigti kelio Radviliškis–Šiauliai pirmojo etapo darbai

                                          Magistralinis kelias A9 Panevėžys–Šiauliai priklauso tarptautiniam kelių tinklui, yra europinės reikšmės kelių magistralės E272 Klaipėda–Palanga–Šiauliai–Panevėžys–Ukmergė–Vilniu s dalis. Transporto priemonių eismas šiame kelyje labai intensyvus: 2009 m. vidutinis metinis paros eismo intensyvumas kelio 56,25 km buvo 10776 automobiliai per parą, iš to skaičiaus sunkiojo transporto – 1170 automobilių per parą, kelio 67,88 km – atitinkamai 7524 ir 971 automobilis per parą bei 72,94 km – 10129 ir 1072 automobiliai per parą.
                                          Darbai šiame ruože vyko pagal projektą „Transeuropinio tinklo kelių E85 (Vilnius–Lyda) ir E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Kelio Panevėžys–Šiauliai ruožo Šiauliai–Radviliškis rekonstrukcija (I etapas)“.
                                          Darbų metu rekonstruota 6,51 km kelio A9 Panevėžys–Šiauliai, įrengta antroji važiuojamoji kelio dalis, 1,74 km pėsčiųjų-dviračių takų, 11,44 km jungiamųjų kelių, žiedinė sankryža, tunelinis viadukas, požeminė pėsčiųjų perėja, pravaža pėstiesiems ir automobiliams.
                                          Darbų atlikta už 76,5 mln. litų. Projektą įgyvendino UAB „Šiaulių plentas“ (generalinis direktorius Juozas Aleksa).

                                          Visas rekonstruojamo kelio ruožas pagal statybos darbų etapus buvo suskaidytas į dvi dalis.
                                          Pirmojo etapo darbai, kurie vyko Radviliškio rajono ribose, pradėti 2009 m. rudenį.

                                          Šiemet, birželio 6-ąją, pasirašyta sutartis minėto projekto antrojo etapo darbams. Pagal šią sutartį bus atlikti darbai kelio Panevėžys–Šiauliai ruože nuo 66,25 iki 75,43 km. Šių darbų metu bus statomas Kairių miestelio aplinkkelis, rekonstruojamas dabartinis kelias, diegiamos aplinkosauginės priemonės.
                                          Antrąjį etapą numatoma užbaigti 2012 m. lapkritį. Darbų vertė – 128,4 mln. litų. Didžioji darbų dalis finansuojama iš Sanglaudos fondo.

                                          http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/u...po_darbai/9250

                                          Comment

                                          Working...
                                          X