1. Nuo Šiaulių pusės prieš Šniuraičius.
2.--------------------------------------------------------------------
3. Daug kur jau deda bortelius.
4.--------------------------------------------------------------------
5.--------------------------------------------------------------------
6.--------------------------------------------------------------------
7.--------------------------------------------------------------------
8.--------------------------------------------------------------------
9.--------------------------------------------------------------------
10. Vaizdas atgal.
11. Masyviai atrodo!
12.--------------------------------------------------------------------
13.--------------------------------------------------------------------
14.--------------------------------------------------------------------
15. Geras kelias, malonu važiuoti
16.--------------------------------------------------------------------
17.--------------------------------------------------------------------
18.--------------------------------------------------------------------
19. Jei neklystu, čia jau buvo išasfaltuota viskas, bet dabar vėl skalda.
20.--------------------------------------------------------------------
21.--------------------------------------------------------------------
22.--------------------------------------------------------------------
23. Stotelė padaryta, nespėjau visos pagauti.
24. Pasižiūrėjus atrodo, kad neįmanoma būtų pakišti dar tokios pat juostos šalia šitos. Manau vis dėlto viaduką platins.
25.--------------------------------------------------------------------
26.--------------------------------------------------------------------
27.--------------------------------------------------------------------
28. Radviliškis priekį.
Tam kartui tiek P.S. Kokybė nekokia, nes telefonas
Vakar važiuodamas tuo keliu pamačiau kokia situacija su remonto darbais. Bent jau mano nuomone geležinkelio viaduko neplatins. Kelias toje vietoje susiaurėja, panaikinta žalioji juosta viduryje. Tai greičiausiai sukals stulpelius su apsaugine tvorele. O tarp asfalto ir viaduko laikančių konstrukcijų jau sukloti vandens nuvedimo loviai. Nuotraukų nebus, nes vienam važiuojant automobilyje pakankamai sunku vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar bandyti fotografuoti.
Va truputi nufilmavau mobiliu telefonu kokybe ne stebuklinga
Tik nebetilpo i atminties kortele paciame gale filmavimo jau priepat radviliskio, padare zieda idomus sprendimas..
Viaduko tikrai neplatins. Bus tiesiog žalia juosta panaikinta toj vietoj ir tik tvorelė stovės. O viduryje žiedo prie Radviliškio turėtų būti tokia kaip ir kompozicija - kažkoks kelininkų nebenaudojamas kelio volas(sakė ir pilną pavadinimą, bet dėja matyt į brokuotą atminties klasterį pateko ta info, tai nebegaliu atgamint), vienoj pusėj jo bus akmenys, o kitoj jau plokštės, tarsi kelio statybą vaizduos kelių direkcija tam nelabai noriai pinigų skyrė, bet vistik skyrė. Dar ir kažkokia aikštelė poilsinė netoli šniūraičių berods buvo ir tiesiant šitą naują kelią teko ją patraukt tolėliau, tiesa pasakius niekaip neatgaminu kas, kur ir kaip ten buvo/yra/bus, bet ir ten kelininkai menu užsiiminės turėtų būti statomas kaip ir vežimas, konstrukcijos berods iš cor-ten plieno, kuriame bus prikrauta akmenų, vienas 40 tonų ir keli mažesni...
Kelininkų meno eksponavimo aikštelė už Šniūraičių(video jau matomas vežimas ties 4:22) kainuos apie 300.000 lietuviškų pinigų. Dabar galvoju čia daug ar mažai...
Na, bet ir palyginai... kažkokią vargana poilsio aikštelę su ypač svarbiu visai šaliai ir net drysčiau sakyti apskritai žmonijai!!! tūliku... prie jo vien architektam kiek darbo buvo, o dar statybų sudėtingumas, juk nesuklysiu pasakęs, kad daugiau TOKIO įspudingo tūliko ant viso svieto NĖRA!!! juk tik jo važiuoja turistai į Kauną pasižiūrėti...
O negaletumete priminti, kada sitas ruozas planuojamas atidarymui, ir ar bus kitu etapu, kiek zinau, tai kad jie bandys padaryti automagistrale nuo Šiauliu iki Panevežio, kada prasidetu kito etapo darbai? (jei planuojami)
Kelininkų meno eksponavimo aikštelė už Šniūraičių(video jau matomas vežimas ties 4:22) kainuos apie 300.000 lietuviškų pinigų. Dabar galvoju čia daug ar mažai...
300.000 yra normali kaina už meną. Surudijęs vamzdis Vilniaus centre prie upės irgi panašiai kainavo. Tai ten vamzdis ir tiek, aplinkos tvarkyti nereikėjo, nei postamento, nei kokių laiptų, nieko. O čia dar gal įsiskaitė polilsio aikštelės perkėlimas, asfalto kokį lopą padės, stalelį gal kokį pastatys su pašiūre.
Keletą nuotraukų iš rekonstruojamo ruožo tarp Šiaulių ir Radviliškio.
Važiuojama nuo Radviliškio link Šiaulių pusės. Kadangi rudeniški orai nenuspėjamai tamsėjantys, o dar kai reikia vairuojant fotografuoti (pradžiai vingių daug tai neišėjo), tai foto tik bendram vaizdui susidaryti.
Foto 2011-11-04
1. Kaip supratau sukiš visas juostas po viaduku
2. Prieš eismą
3. Grįžtama į savo pusę
4. Važiuojant kelias pasirodė siaurokas (iš foto kitaip atrodo) Nes iš abejų šonų po kelkraštį ir dar per pus padalinta - tai ne tiek jau daug erdvės plavinėt po juostą palikta O dešinėje naujai tiesiamas kelias kaip supratau čia bus aptarnaujantis kelias, tiems, kas nepasieks 60 km/h būsimoje autostradoje/greitkelyje?
5. Tvorelė nuo triukšmo. Nežinau kam ten jos reikėjo, kadangi dėl kelių namų, kurie ir taip buvo prie kelio. Gyventojai nebegirdės mašinų ūžesio nebeužmigs
Ačiū už nuotraukas Tas gretutinis kelias yra privalomas dalykas greitkelio statuso keliui, nes traktorius, kuris nebegalės įvažiuoti į greitkelį juk turės pro kažkur važiuoti. Šito dalyko trūksta tikrai Vilnius-Kaunas, kai kurioms atkarpoms taip pat, nes alternatyvos nelabai yra važiuoti ne pagrindiniu keliu.
Beje, atsiminiau kaip SSC temoje apie lietuvių kelius, vienas anglas parašė labai nustebęs, kad ar čia normalus dalykas, kad žmonės Lieuvoje važinėja rekonstruojamuose ruožuose, dar nepaleidus eismo? Kažkaip prajuokino šitas klausimas. Matyt žmogus nesugalvojo, kad galima kombinuoti statybas ir eismą
Beje, atsiminiau kaip SSC temoje apie lietuvių kelius, vienas anglas parašė labai nustebęs, kad ar čia normalus dalykas, kad žmonės Lieuvoje važinėja rekonstruojamuose ruožuose, dar nepaleidus eismo? Kažkaip prajuokino šitas klausimas. Matyt žmogus nesugalvojo, kad galima kombinuoti statybas ir eismą
D. Britanijoje taip seniai buvo statomas naujas kelias, kad matyt niekas ir nepamena to. O tais laikais, kai tiesė greitkelius, tiesė nuo 0, tai ir nevažinėjo niekas iki paleidimo :-)
Comment