Ačiū labai už atnaujinimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A9] Panevėžys - Šiauliai
Collapse
X
-
Parašė JohnAr ne šios temos 17-as pranešimas? http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=17
Comment
-
Projektas po truputį juda
2010-02-18
SKELBIMAS APIE PARENGTĄ ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS PROJEKTĄ GUDELIŲ, VĖGĖLIŲ, PROČIŪNŲ, BERTUŽIŲ, KAIRIŲ, ALEKSANDRIJOS KAIMUOSE.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto organizatorius - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (...) informuoja, kad parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai 59,70-75,63 km (su Kairių aplinkkeliu) ruožui rekonstruoti) projektas Gudelių, Vėgėlių, Pročiūnų, Bertužių, Kairių, Aleksandrijos kaimuose, Šiaulių rajone.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengėjas - uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas" (...).
Su parengtu projektu nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. galima susipažinti Šiaulių rajono Kairių seniūnijoje adresu: Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav. Projekto sprendiniai nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. bus eksponuojami Šiaulių rajono Kairių seniūnijos skelbimų lentoje I aukšte.
Viešas susirinkimas, kuriame visuomenei bus pristatyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto sprendiniai, įvyks 2010 m. balandžio 6 d. 11:00 valandą salėje (I a.), esančioje Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav.
Internete brėžinių aptikti nepavyko.
Gal kas nors netyčia užsuks į Kairių seniūniją su fotoaparatu...
Comment
-
Nuotraukos šeštadienio (03 27). Važiuojant iš Šiaulių į Panevėžio pusę.
1. Kelio darbų pradžia prieš Šniūraičius.
2. Jau matosi kaip atrodys kelias. Čia bus požeminis viadukas į Šniūraičius.
3.------------------------------------------------------
4.------------------------------------------------------
5.------------------------------------------------------
6.------------------------------------------------------
7. Iš dviejų tunelių liko tik vienas.
8.------------------------------------------------------
9. Važiuojant atgal nuo Panevėžio į Šiaulių pusę.
10.------------------------------------------------------
11.------------------------------------------------------
12. Nejaugi tikrai "pakiš" keturias juostas po šiuo viaduku?
13.------------------------------------------------------
14.------------------------------------------------------
15.Darbai kitoje Šniūraičių požeminio viaduko pusėje (priešingoje pusėje negu 2 foto).
16. Čia turėtų būti viadukas.
17.Pavažiavus dar toliau, atrodo jog kelias sukasi į dešinę pusę.
18.Atrodo, jog už medžių kelias tęsiasi toliau.
Tai tiek.
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąGaila matant, kad greitkelis eis po dabartiniu viaduku .....W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Ačiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" O kelias sukasi tai tikrai matomai link Kairių aplinkkelio, nes lra.lt pateikiamame šių metų planuojamų pirkimų sąraše yra paminėtas Kairių aplikkelis 9,38 km ilgio, tai tikriausiai ir tęs paskui kelią.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAčiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" .....W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąGaila matant, kad greitkelis eis po dabartiniu viaduku gal dar kažkas passikeis bet abejoju. O kelias nusisuka gal link busimo Kairių aplinkkelio?
Comment
-
Parašė Karolis! Rodyti pranešimąO kodėl būtinai turi susiaurėti, o negali tik skiriamoji juosta susiaurėti?RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė JohnViadukas, po kuriuo kažkaip turės tilpti 4 juostos, 2 šalikelės ir tvorelė viduryje
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAčiū, John, už puikų reportažą Žiūriu ruože, kur tiesiamas 2x2 tai jau ir asfaltas apklotas vietomis - puiku. Gaila, kad niekas nenori greitkelio statuso uždėti tokiems naujiems ruožamsYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTai kelius su skiriamają juosta galima važiuoti 100 km/h., jei nenurodyta kitaip. Ar ne? Nes aš visada vadovaujuosi tokia taisykle nuo Garliavos iki Juragių...
Comment
-
Parašė JohnKažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).
Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".
Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
Comment
-
Parašė JohnKažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).
Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".
Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
Comment
-
Na jei iš tiesų toks projektinis greitis yra I kategorijos keliui, tada galima tikėtis, kad čia greitis bus didesnis nei 90 km/h. Jei kelias tiesiamas pagal taip, kaip yra pateikta tkti.lt poveikio aplinkai santraukoje, tai ten parašyta, kad kelio kategorija yra I-a.
Tik dabar žiūriu John nuotraukas kur matosi jau nutiestas asfaltas ir man kažkaip atrodo, kad siaurokas tas kelias, kad sutalpinti normalias dvi juostas ir pagalbinę, bet gal tik taip nuotraukose atrodo.
Comment
Comment