Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    gal pastatys antra tilta...kaip Vilniui su Gariunu tiltu buvo

    Comment


      vienaip ar kitaip čia laukia dideli darbai. Laukiam nesulaukiam intesyvaus darbo pradžios. Klausimukas: ar žemės stumdomos abejose kelio pusėse ar tik vienoje, nes iš nuotraukų taip pasirodė ir ar tai vyksta nuo pat Radviliškio miesto ribos?
      Paskutinis taisė doncius; 2009.09.20, 18:43.
      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

      Comment


        Parašė doncius Rodyti pranešimą
        vienaip ar kitaip čia laukia dideli darbai. Laukiam nesulaukiam intesyvaus darbo pradžios. Klausimukas: ar žemės stumdomos abejose kelio pusėse ar tik vienoje, nes iš nuotraukų taip pasirodė ir ar tai vyksta nuo pat Radviliškio miesto ribos?
        Stumdo nuo pat miesto ribos, dar matosi pirmoje foto Radviliškio riboženklis, o žemės yra prastumdytos šiek tiek ir kitoje pusėje, bet ne tiek kiek toje pusėje kur yra foto. Manau gal jie iš pradžių padarys naujas dvi juostas, o po to atnaujins seną kelią. Negali taip būti?

        Comment


          Taip būtų logiškiausia.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Aplinkkelis keičia ne tik žemės kainas
            Kitų metų gruodį turi būti baigtas kelio Šiauliai — Radviliškis rekonstrukcijos pirmojo etapo ruožas — per Radviliškio miestą iki Gudelių ežero. Projektuotojai dar negali pasakyti, kada prasidės rekonstrukcija antrajame ruože — nuo Gudelių ežero iki Šiaulių miesto ribos, kartu nutiesiant Kairių aplinkkelį. Aplinkkelio laukia Kairių miestelėnai, nes jis gali labai pakeisti ne tik jų gyvenamąją aplinką, bet apskritai gyvenimą priemiestyje.

            toliau: http://www.skrastas.lt/?data=2009-09...&id=1253451192

            Straipsnis beveik į temą.
            RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

            Comment


              Prasidėjo kelio Radviliškis–Šiauliai rekonstrukcija

              Kelyje Radviliškis–Šiauliai daugybė technikos - darbuojasi bendrovės "Šiaulių plentas" kelininkai. Per pusantrų metų jie turi rekonstruoti kelio ruožą.

              Tai bus platus keturių eismo juostų kelias - po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi. Kelias rekonstruojamas nuo Radviliškio iki Gudelių kepyklos. Šiuo metu kelininkai darbuojasi 6,5 km atkarpoje, kurioje bus įrengta nauja kelio juosta ir išplatinta senoji.

              UAB "Šiaulių plentas" technikos direktoriaus Vitalijaus Andrejevo teigimu, naujovė ta, kad bus įrengti nauji jungiamieji keliai, kurie leis žemės savininkams važinėti žemės ūkio technika neįrengiant daug nuovažų magistraliniame kelyje ir apsaugant eismo dalyvius.

              Rekonstruojamoje kelio atkarpoje yra vienintelė gyvenvietė - Šniūraičiai. Ties jais palei kelią bus pastatyta garso izoliacinė sienelė. Bendrovės "Šiaulių plentas" atstovai sako, kad tai viena brangiausių projekto dalių, tačiau labai reikalinga. Ties Šniūraičiais bus įrengtas ir požeminis viadukas, kad žmonės galėtų patekti ir išvažiuoti iš gyvenvietės bei apsisukti, bus įrengta požeminė pėsčiųjų perėja. Šios atkarpos rekonstrukcija kainuos per 60 milijonų litų. Pinigai gauti iš Europos Sąjungos.

              Gyvulių ir žvėrių požeminė perėja numatyta už beveik dviejų kilometrų nuo Radviliškio. Nors kelio rekonstrukcija vyksta jau kelios savaitės, kelininkai visame ruože negali vykdyti darbų, nes ties Šniūraičiais neišspręsti žemės paėmimo visuomenės reikmėm klausimai, vyksta teismai.

              Šiauliaiplius.lt
              Paskutinis taisė zaraza-Šiauliai; 2009.10.02, 11:39.

              Comment


                Dėl tų apjungiamuojų kelių patinka. tikiuosi, tai taps tradicija rekonstruojant kitus ruožus.

                Comment


                  Nusprendžiau patalpinti foto iš prasidėjusio ruožo rekonstrukcijos Radviliškis - Šiauliai(tiksliau iki Šiaulių r. ribos).

                  Atsiprašau už nuotraukų kokybę, nes fotografuota pro automobiliolangą ir šiek tiek per daug sumažinau nuotraukas, bet svarbu fakto pateikimas

                  Vaizdas tik išvažiavus iš Radviliškio













                  Gerokai prašienautas miškelis


                  Paskutinis taisė aidz; 2009.10.19, 23:20. Priežastis: papildymas

                  Comment


                    1.---------------------------------------------

                    2. Čia ir ten toliau kur matosi eskavatorius buvo miškiukas toks, bet jį praretino tiksliau pilnai iškirto. Deja neišėjo fotografija ten prie to eskavatoriaus, nes ten bus tas požeminis viadukas į Šniūraičius ir jau matosi kelio kontūrai sustumti iš smėlio.

                    3.---------------------------------------------

                    4.---------------------------------------------

                    5.---------------------------------------------

                    6.---------------------------------------------

                    Comment


                      Ačiū už atnaujinimą

                      Comment


                        Kaži kaip dėl būsimų apribojimų? Ar bus trečias 2x2 kelias nuo Šiaulių su "90" ?

                        Comment


                          Parašė copper Rodyti pranešimą
                          Kaži kaip dėl būsimų apribojimų? Ar bus trečias 2x2 kelias nuo Šiaulių su "90" ?
                          jei gerai supratau ko klausei tj pabandysiu savo nuomone pasakyt. Vilnius-Panevėžys kaip ir sutvarkyta. Šiauliai-Palanga berods taip pat, o Šiauliai-Panevėys prasčiausias ruožas. Tad kai sutvarkys šią turėtume sulaukti A1 alternatyvos. Iki kol sutvarkys Šiauliai-Panevėžys, spes aptverti ir apšviesti dabartinį A1. O po to E272 prasidės pritaikymas padoriai automagistraliai.
                          RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                          Comment


                            Parašė copper Rodyti pranešimą
                            Kaži kaip dėl būsimų apribojimų? Ar bus trečias 2x2 kelias nuo Šiaulių su "90" ?
                            Jis turėjo galvoje vieną kelią nuo Šiaulių į Kuršėnų pusę, kitą kelią į Kelmės pusę (iki Bubių), kurie yra 4 juostų ir juose galima tik 90km/h važiuoti. Tai ir klausia ar nebus čia jau trečias 4 juostų kelias kuris bus aplink Šiaulius ir kuriuose galima tik 90km/h?

                            Comment


                              Iš tikrųjų omenyje turėjau kelius (teisingiau jų atkarpas) A12 atkarpa Šiauliai-Kuršėnai, A11 - Šiauliai-Bubiai. Jos yra 2x2 struktūros keliai, tačiau , kaip žinoma ten apribojimas "90". Gal ir ne visur ten tinkamas didesnis greitis, bet yra saugių vietų. Nes 2x2 saugesnis už paprastą vienos juostos vienai krypčiai. Tai ir šiuo atveju, nuties naują platų kelią ir paliks galioti tą patį 90 kaip buvo iki rekonstrukcijos? Ar keis? Ar tiesiog dar neaišku? Nes kiek atnaujintų ruožų Lietuvoje iš paprasto į dvikelį, tai net kartais sumažėdavo tas leistinas greitis.

                              Comment


                                Gal kas galėtų foto anaujinimą padaryt jei teks važiuoti pro dabar rekonstruojamą ruožą. Būtų įdomu pamatyti kiek darbai pasistumėjo per mėnesį.
                                RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                Comment


                                  Šeip vaizdas beveik nepasikeitęs nuo praeito karto, ale tik kad sniego pilna
                                  1. Nuo Šniūraičių į Panevėžio pusę.

                                  2. Kairėje pusėje turėtų atsirasti dvi naujos juostos.

                                  3.--------------------------------------------

                                  4. Geležinkelio viadukas.

                                  5. Važiuojant atgal iš Panevėžio į Šiaulius.

                                  6.--------------------------------------------

                                  7.--------------------------------------------

                                  8. Dvi požeminės perėjos.

                                  9.--------------------------------------------

                                  10. Tam ruože dabar 50km/h, žinoma visiems nusispjaut.

                                  11.--------------------------------------------

                                  12. Artėjant prie Šniūraičių.

                                  13.--------------------------------------------

                                  14.--------------------------------------------

                                  Šiam kartui tiek

                                  Comment


                                    Ačiū už nuotraukas. Tikriausiai žiemos metu darbai bus gerokai sustoję, nes net ir technikos nematyti. Man tai vis dar įdomu kaip žada jie išspręsti tilpimo po geležinkelio viaduku klausimą. Kažin ar nebus ženklas "70" ir kelias gerokai susiaurėjęs.

                                    Comment


                                      Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimą
                                      Šeip vaizdas beveik nepasikeitęs nuo praeito karto, ale tik kad sniego pilna
                                      Dėkui už atnaujinimą.

                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Ačiū už nuotraukas. Tikriausiai žiemos metu darbai bus gerokai sustoję, nes net ir technikos nematyti. Man tai vis dar įdomu kaip žada jie išspręsti tilpimo po geležinkelio viaduku klausimą. Kažin ar nebus ženklas "70" ir kelias gerokai susiaurėjęs.
                                      O tai kodėl negali rekonstruot to viaduko ? Būtų pats logiškiausias sprendimas. Nemanyčiau jog tai labai sunkus procesas. Nukasti dalį pylimo, pastatyti atramą, pakloti važiuojamą dalį, nutiesti bėgius.
                                      Paskutinis taisė doncius; 2009.12.24, 14:43.
                                      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                      Comment


                                        Keliai bus remontuojami už ES lėšas
                                        www.DELFI.lt
                                        2010 sausio mėn. 20 d. 11:40


                                        Nepaisant sunkmečio, 2010 metais kelių statyba ir remontas Lietuvoje bus vykdomi, panaudojant Europos Sąjungos 2007-2013 m. struktūrinę paramą, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                                        Ketinama išasfaltuoti 165 km žvyrkelių už beveik 190 mln. litų. Į šią sumą įskaičiuotos ne tik asfaltavimo, bet ir projektavimo darbų, techninės priežiūros, elektros ir ryšių linijų iškėlimo išlaidos.

                                        Numatyta rekonstruoti 41,5 km valstybinės reikšmės kelių bei 2 tiltus. Bus rekonstruoti 21 km krašto ir rajoninės reikšmės kelių.

                                        Didžiausi darbai virs svarbiausioje šalies transporto arterijoje magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Čia toliau vyks šio kelio rekonstrukcija bei estakados statybų Kaunas–Klaipėda, Klaipėda–Kaunas kryptimi Jakų sankryžoje numatyti darbai. Iki 2010 m. pabaigos bus įrengta keturių eismo juostų 0,6 km ilgio estakada abejomis kryptimis, taip pat – tunelinis viadukas su šviesoforais viduje, rekonstruoti inžineriniai tinklai bei apšvietimas.

                                        Be to, šioje magistralėje bus rekonstruoti 4 tiltai-viadukai, įrengta tinklo tvora, sustiprinta ir paplatinta kelio danga, įrengta skirtingų lygių sankryža, rekonstruota dviejų tiltų-viadukų danga.

                                        Taip pat tęsiami ir ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos darbai.

                                        Darbų tęsinys bus ryškus ir Transeuropinio tinklo keliuose Vilnius–Lyda ir Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga. Pastarajame bus rekonstruota dalis kelio, nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas bei apjungiamieji keliai. Taip pat bus įrengta žiedinė sankryža, pervaža pėstiesiems ir automobiliams, požeminė pėsčiųjų perėja, tunelinis viadukas ir akustinė sienutė.

                                        Šiemet bus atlikta ir atskirų kelio Ryga-Šiauliai-Kaliningradas ruožų rekonstrukcija, taip pat įrengtos aplinkosauginės bei saugaus eismo priemonės.

                                        Nesumenks ir dėmesys eismo saugai. Planuojama pradėti įrengti 10 pėsčiųjų ir dviračių takų, 15 eismo saugą gerinančių priemonių – rekonstruoti sankryžas, tiesinti kreives, įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas bei pėsčiųjų perėjas.

                                        Comment


                                          Truputis šviežienos:






                                          RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X