gal pastatys antra tilta...kaip Vilniui su Gariunu tiltu buvo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A9] Panevėžys - Šiauliai
Collapse
X
-
vienaip ar kitaip čia laukia dideli darbai. Laukiam nesulaukiam intesyvaus darbo pradžios. Klausimukas: ar žemės stumdomos abejose kelio pusėse ar tik vienoje, nes iš nuotraukų taip pasirodė ir ar tai vyksta nuo pat Radviliškio miesto ribos?Paskutinis taisė doncius; 2009.09.20, 18:43.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąvienaip ar kitaip čia laukia dideli darbai. Laukiam nesulaukiam intesyvaus darbo pradžios. Klausimukas: ar žemės stumdomos abejose kelio pusėse ar tik vienoje, nes iš nuotraukų taip pasirodė ir ar tai vyksta nuo pat Radviliškio miesto ribos?
Comment
-
Aplinkkelis keičia ne tik žemės kainas
Kitų metų gruodį turi būti baigtas kelio Šiauliai — Radviliškis rekonstrukcijos pirmojo etapo ruožas — per Radviliškio miestą iki Gudelių ežero. Projektuotojai dar negali pasakyti, kada prasidės rekonstrukcija antrajame ruože — nuo Gudelių ežero iki Šiaulių miesto ribos, kartu nutiesiant Kairių aplinkkelį. Aplinkkelio laukia Kairių miestelėnai, nes jis gali labai pakeisti ne tik jų gyvenamąją aplinką, bet apskritai gyvenimą priemiestyje.
toliau: http://www.skrastas.lt/?data=2009-09...&id=1253451192
Straipsnis beveik į temą.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Prasidėjo kelio Radviliškis–Šiauliai rekonstrukcija
Kelyje Radviliškis–Šiauliai daugybė technikos - darbuojasi bendrovės "Šiaulių plentas" kelininkai. Per pusantrų metų jie turi rekonstruoti kelio ruožą.
Tai bus platus keturių eismo juostų kelias - po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi. Kelias rekonstruojamas nuo Radviliškio iki Gudelių kepyklos. Šiuo metu kelininkai darbuojasi 6,5 km atkarpoje, kurioje bus įrengta nauja kelio juosta ir išplatinta senoji.
UAB "Šiaulių plentas" technikos direktoriaus Vitalijaus Andrejevo teigimu, naujovė ta, kad bus įrengti nauji jungiamieji keliai, kurie leis žemės savininkams važinėti žemės ūkio technika neįrengiant daug nuovažų magistraliniame kelyje ir apsaugant eismo dalyvius.
Rekonstruojamoje kelio atkarpoje yra vienintelė gyvenvietė - Šniūraičiai. Ties jais palei kelią bus pastatyta garso izoliacinė sienelė. Bendrovės "Šiaulių plentas" atstovai sako, kad tai viena brangiausių projekto dalių, tačiau labai reikalinga. Ties Šniūraičiais bus įrengtas ir požeminis viadukas, kad žmonės galėtų patekti ir išvažiuoti iš gyvenvietės bei apsisukti, bus įrengta požeminė pėsčiųjų perėja. Šios atkarpos rekonstrukcija kainuos per 60 milijonų litų. Pinigai gauti iš Europos Sąjungos.
Gyvulių ir žvėrių požeminė perėja numatyta už beveik dviejų kilometrų nuo Radviliškio. Nors kelio rekonstrukcija vyksta jau kelios savaitės, kelininkai visame ruože negali vykdyti darbų, nes ties Šniūraičiais neišspręsti žemės paėmimo visuomenės reikmėm klausimai, vyksta teismai.
Šiauliaiplius.ltPaskutinis taisė zaraza-Šiauliai; 2009.10.02, 11:39.
Comment
-
Nusprendžiau patalpinti foto iš prasidėjusio ruožo rekonstrukcijos Radviliškis - Šiauliai(tiksliau iki Šiaulių r. ribos).
Atsiprašau už nuotraukų kokybę, nes fotografuota pro automobiliolangą ir šiek tiek per daug sumažinau nuotraukas, bet svarbu fakto pateikimas
Vaizdas tik išvažiavus iš Radviliškio
Gerokai prašienautas miškelis
Comment
-
1.---------------------------------------------
2. Čia ir ten toliau kur matosi eskavatorius buvo miškiukas toks, bet jį praretino tiksliau pilnai iškirto. Deja neišėjo fotografija ten prie to eskavatoriaus, nes ten bus tas požeminis viadukas į Šniūraičius ir jau matosi kelio kontūrai sustumti iš smėlio.
3.---------------------------------------------
4.---------------------------------------------
5.---------------------------------------------
6.---------------------------------------------
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąKaži kaip dėl būsimų apribojimų? Ar bus trečias 2x2 kelias nuo Šiaulių su "90" ?RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąKaži kaip dėl būsimų apribojimų? Ar bus trečias 2x2 kelias nuo Šiaulių su "90" ?
Comment
-
Iš tikrųjų omenyje turėjau kelius (teisingiau jų atkarpas) A12 atkarpa Šiauliai-Kuršėnai, A11 - Šiauliai-Bubiai. Jos yra 2x2 struktūros keliai, tačiau , kaip žinoma ten apribojimas "90". Gal ir ne visur ten tinkamas didesnis greitis, bet yra saugių vietų. Nes 2x2 saugesnis už paprastą vienos juostos vienai krypčiai. Tai ir šiuo atveju, nuties naują platų kelią ir paliks galioti tą patį 90 kaip buvo iki rekonstrukcijos? Ar keis? Ar tiesiog dar neaišku? Nes kiek atnaujintų ruožų Lietuvoje iš paprasto į dvikelį, tai net kartais sumažėdavo tas leistinas greitis.
Comment
-
Šeip vaizdas beveik nepasikeitęs nuo praeito karto, ale tik kad sniego pilna
1. Nuo Šniūraičių į Panevėžio pusę.
2. Kairėje pusėje turėtų atsirasti dvi naujos juostos.
3.--------------------------------------------
4. Geležinkelio viadukas.
5. Važiuojant atgal iš Panevėžio į Šiaulius.
6.--------------------------------------------
7.--------------------------------------------
8. Dvi požeminės perėjos.
9.--------------------------------------------
10. Tam ruože dabar 50km/h, žinoma visiems nusispjaut.
11.--------------------------------------------
12. Artėjant prie Šniūraičių.
13.--------------------------------------------
14.--------------------------------------------
Šiam kartui tiek
Comment
-
Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimąŠeip vaizdas beveik nepasikeitęs nuo praeito karto, ale tik kad sniego pilna
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAčiū už nuotraukas. Tikriausiai žiemos metu darbai bus gerokai sustoję, nes net ir technikos nematyti. Man tai vis dar įdomu kaip žada jie išspręsti tilpimo po geležinkelio viaduku klausimą. Kažin ar nebus ženklas "70" ir kelias gerokai susiaurėjęs.Paskutinis taisė doncius; 2009.12.24, 14:43.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Keliai bus remontuojami už ES lėšas
www.DELFI.lt
2010 sausio mėn. 20 d. 11:40
Nepaisant sunkmečio, 2010 metais kelių statyba ir remontas Lietuvoje bus vykdomi, panaudojant Europos Sąjungos 2007-2013 m. struktūrinę paramą, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Ketinama išasfaltuoti 165 km žvyrkelių už beveik 190 mln. litų. Į šią sumą įskaičiuotos ne tik asfaltavimo, bet ir projektavimo darbų, techninės priežiūros, elektros ir ryšių linijų iškėlimo išlaidos.
Numatyta rekonstruoti 41,5 km valstybinės reikšmės kelių bei 2 tiltus. Bus rekonstruoti 21 km krašto ir rajoninės reikšmės kelių.
Didžiausi darbai virs svarbiausioje šalies transporto arterijoje magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Čia toliau vyks šio kelio rekonstrukcija bei estakados statybų Kaunas–Klaipėda, Klaipėda–Kaunas kryptimi Jakų sankryžoje numatyti darbai. Iki 2010 m. pabaigos bus įrengta keturių eismo juostų 0,6 km ilgio estakada abejomis kryptimis, taip pat – tunelinis viadukas su šviesoforais viduje, rekonstruoti inžineriniai tinklai bei apšvietimas.
Be to, šioje magistralėje bus rekonstruoti 4 tiltai-viadukai, įrengta tinklo tvora, sustiprinta ir paplatinta kelio danga, įrengta skirtingų lygių sankryža, rekonstruota dviejų tiltų-viadukų danga.
Taip pat tęsiami ir ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos darbai.
Darbų tęsinys bus ryškus ir Transeuropinio tinklo keliuose Vilnius–Lyda ir Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga. Pastarajame bus rekonstruota dalis kelio, nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas bei apjungiamieji keliai. Taip pat bus įrengta žiedinė sankryža, pervaža pėstiesiems ir automobiliams, požeminė pėsčiųjų perėja, tunelinis viadukas ir akustinė sienutė.
Šiemet bus atlikta ir atskirų kelio Ryga-Šiauliai-Kaliningradas ruožų rekonstrukcija, taip pat įrengtos aplinkosauginės bei saugaus eismo priemonės.
Nesumenks ir dėmesys eismo saugai. Planuojama pradėti įrengti 10 pėsčiųjų ir dviračių takų, 15 eismo saugą gerinančių priemonių – rekonstruoti sankryžas, tiesinti kreives, įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas bei pėsčiųjų perėjas.
Comment
Comment