Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Autostrados ir turi eiti laukais, o ne per gyvenvietes.
    Kitas dalykas, kad magistraliniai keliai, net jei jie 1+1, turi būti gerokai aukštesnių standartų nei eilinis rajoninis kelias.
    Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

    Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais, visiems aišku kur Lietuvoje turi būti autostrados. Yra pikiniai laikai ir kelio apkrautumas atitinkamais laikais.
    Ir nerašinėkit apie po dvidešimt metų, ar kažkokie tik anūkai, gyvename jau ketvirtame dešimtmetyje nepriklausomoje valstybėje ir dvidešimt metų Europos Sąjungoje.

    Tereikia aiškiai išsiskirti prioritetus, kurie keliai turi būti autostrados, ir po to sistemingai dirbti.

    Visi žinom, kas nieko nedaro, kas daugiau šneka, nei daro, ir kas sugeba įgyvendinti prioritetitnius projektus.
    Paskutinis taisė galas_piktžolėms; 2024.05.15, 13:34.

    Comment


      Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

      Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

      Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais, visiems aišku kur Lietuvoje turi būti autostrados. Yra pikiniai laikai ir kelio apkrautumas atitinkamais laikais.
      Ir nerašinėkit apie po dvidešimt metų, ar kažkokie tik anūkai, gyvename jau ketvirtame dešimtmetyje nepriklausomoje valstybėje ir dvidešimt metų Europos Sąjungoje.

      Tereikia aiškiai išsiskirti prioritetus, kurie keliai turi būti autostrados, ir po to sistemingai dirbti.

      Visi žinom, kas nieko nedaro, kas daugiau šneka, nei daro, ir kas sugeba įgyvendinti prioritetitnius projektus.
      Tik arkapoje tarp Kauno ir Klaipėdos būna ir kilometrinės spūstys. Apie tokias spūstis A9 kelyje neteko girdėti. Šiaip iš Šiaulių į Panėvežį/Vilnių/Kauną veda geležinkelis. Spėju būtu daug paprasčiau ir pigiau jį rekonstruoti ir padidinti traukinių greitį ir dažnumą nei tiesti naują autostradą.

      Comment


        Tai aišku, eismo intensyvumo matuotojai pripaišo skaičių pagal nuotaiką?

        Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
        Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

        Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Tai aišku, eismo intensyvumo matuotojai pripaišo skaičių pagal nuotaiką?


          Ne pripaišo, o pateiktas grafikas tik vienu iš kampų. Čia kaip "vidutinė ligoninėje esančiųjų temperatūra 36.6"

          Comment


            Pripažinkite, kad yra kvaila kažką planuoti pagal pikinius rodiklius, kurie pasiekiami <5 proc. viso naudojimo laiko. Todėl planavimui ir naudojamas VMPEI.
            Namuose turbūt irgi neįsirengiate 5 sanmazgų, jeigu per kokį balių ar susitikimą netyčia visi vienu metu užsimanytų į tualetą.

            Comment


              Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

              Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas.
              Visiška nesąmonė. Tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalygintinai mažesnis eismas nei tarp Klaipėdos ir Kauno.

              Comment

              Working...
              X