Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Greitkelis (120 km/h) Šeduva - Radviliškis

    Pateikti detalūs brėžiniai. Pagal stotelių kontūrus matosi, kad tai senesnis nei 2012 m. projektas. Senas projektas tikriausiai nebeatitinka dabartinių reikalavimų stotelėms, greitėjimo ir lėtėjimo juostoms greitkeliams ir automagistralėms. Planuojamas kelias kažkuo panašus į Radviliškis - Šiauliai.

    Pastebėjimai:
    • Ties planuojama trimito formos sankryža su krašto keliu 144, greitėjimo/lėtėjimo juostose vakarinėje pusėje numatytos paprastos stotelės. Jei kelias ties čia vieta neturės greitkelio statuso, o max greitis 90 km/h ar 100 km/h, tai stotelės galės likti.
    • Stotelės ties Pavartyčiais, Velžiais (link Panevėžio) ir Karčemomis. Brėžiniuose pateikti stotelių kontūrai panašūs į tokių, kokios įrengtos netoli Šniūraičių, kur prasideda naujai nutiestas Kairių aplinkkelis. Pagal dabartinius reikalavimus, greitkeliuose ir automagistralėse, stotelės turi būti įrengtos atskirose aikštelėse su 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Panašios stotelės šiuo metu planuojamos kelyje Vilnius - Kaunas, ten kur dar neiškeldintos stotelės ir sudėti įspėjamieji ženklai. Norėtųsi tikėtis, kad kažkas panašaus bus įrengta ir Šeduva - Radviliškis.
    • Velžių sankryža - pagal šiandienos realijas, stotelė link Šiaulių galėtų būti atskirta atitvarais panašiai kaip Žemaitkiemio sankryžoje ties Ukmerge.
    • Dabar net ir paprasto asfalto remonto ruožus greitkelyje ir automagistralėje ženklina pagal 2012 m. horizontaliojo ženklinimo taisykles, tai norisi tikėtis, kad bus nutiestos 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostos. Kažkada ateityje taip būtų sutvarkytos juostos ir ruože Radviliškis - Šiauliai.
    O jums neatrodo, kad per klaidą sukelti seni ir nebeaktualūs projektai? Žvilgterkite į A17/A10 sankryžą - nejau jūs tikite, kad tai yra rekonstrukcijos ką tik rekonstruotai sankryžai projektas?

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      O jums neatrodo, kad per klaidą sukelti seni ir nebeaktualūs projektai? Žvilgterkite į A17/A10 sankryžą - nejau jūs tikite, kad tai yra rekonstrukcijos ką tik rekonstruotai sankryžai projektas?
      O dėl A9 greitkelio projekto tai abejoju ar kažkas čia labai keisis, nebent, spėju (ir tikiuosi) bus pritaikytas dabartiniams greitėjimo/lėtėjimo juostų, stotelių įrengimo standartams. NEBENT, iki Radviliškio padarys 2+1 ir gal tai jau iš tiesų nebeaktualus projektas. Tačiau paspaudus ant linijų rodo, kad rengiamas žemių paėjimas visuomenės poreikiams. Tai gal dar galima tikėtis, kad projektas bus įgyvendintas?

      Nežinau, ar čia per klaidą sudėti seni projektai, ar rimtai kas nors bus daroma. A17/A10 sankryžos rekonstrukcija į skirtingų lygių gali būti traktuojamas kaip n kartų rimtesnis sankryžos patobulinimas, o turbožiedas tik laikinas patogus sprendinys, kuriam tiesiog nereikėjo išpirkti žemės visuomenės poreikiams.

      Comment


        kelio atkarpa Radviliškis-Šiauliai, greitis 120/110:kodėl nėra greičio ribojimų ties Šniūraičiais, Kairiais, Šiauliais? ar to nereikia?

        Comment


          Kažkada turėtų sutrumpėti kelias Į Zoknius, Pramonės g. rajoną bei Šiaulių m. Pietinį rajoną

          Konkursas 408880 (2018.11.16- 2018.12.18)
          Kelio nuo industrinio parko teritorijos iki valstybinės reikšmės kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (Kairių aplinkkelio) ir kelio atšakos iki Aviacijos ir Pročiūnų gatvių Šiaulių mieste ir P. Motiekaičio gatvės (ruožo nuo P. Motiekaičio g. 18 iki Šiaulių mieto ribos) naujos statybos techninių projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūros paslauga

          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-699574


          Žemėlapis iš www.mapy.cz

          Daugiau - temoje [ŠIA] Pročiūnų / Aviacijos gatvių rekonstrukcija

          Comment


            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Baigta rekonstruoti A9/M. Mažvydo g. sankryža, Radviliškyje. Saugumas išaugo, bet šviesoforas akivaizdžiai stabdo eismą.
            Nuo Šiaulių pusės.
            Šviesoforas išjungtas jau apie savaitę. Reikia džiaugtis, kad pėsčiųjų šiuo metų laiku nedaug, nes transportas sankryžą įveikia nestabdydamas. Džiugu, kad dar gyvi ir nesužaloti...

            Paskutinis taisė Romas; 2020.11.06, 18:59. Priežastis: Citavimas

            Comment


              A17 - A9. Panevėžio vakarinis mazgas

              LAKD 2020.11.05
              Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką
              Nuo šių metų lapkričio 6 d. keičiasi eismo organizavimo tvarka važiuojantiems per A17 Panevėžio aplinkkelyje esantį Nausodės viaduką: iki šiol šviesoforu reguliuojama viena eismo juosta vykęs eismas bus kreipiamas sankryžos jungiamaisiais keliais, žiedinės sankryžos eismo organizavimo principu. Vairuotojų prašome sekti informacines nuorodas, vadovautis kelio ženklais.

              „Dabartinis eismo reguliavimo sprendimas leis išvengti iki šiol viaduko prieigose besiformuojančių didesnių spūsčių ir užtikrins sklandesnį susisiekimą visomis kryptimis, o įgyvendinus viaduko rekonstrukcijos darbus (...) “, – sako VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.


              https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
              Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
              https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka

              Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
              - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
              - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viaduko .
              - Nereikės gudrauti palenkiant tą šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties "Babilonu".

              Beje, apdairiai nenurodyta, kada bus pastatyta Nausodės viadukas ir kiek laiko veiks ši schema.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                LAKD 2020.11.05

                Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
                - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                Nesutikčiau, kad tokiam eismo organizavimui tinka teiginys "galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17". Nuo Vilniaus į Šiaulius tokį ratą sukti bus ypač nepatogu.

                Comment


                  Tuo tarpu greitkelis Panevėžys–Šiauliai mus jungia ne tik su Šiaulių apskritimi, bet ir visu pajūrio regionu, Klaipėdos uostu.
                  Ką jis čia nusišneka. Panevėžys-Šiauliai yra plentas o ne greitkelis (greitkelis tik maža atkarpa nuo Radviliškio) o į Klaipėdą iš Panevėžio važiuoji gi per Kauną, ne Šiaulius. Per Šiaulius nebent į Palangą dėl plento Šiauliai-Palanga.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Ką jis čia nusišneka. Panevėžys-Šiauliai yra plentas o ne greitkelis (greitkelis tik maža atkarpa nuo Radviliškio) o į Klaipėdą iš Panevėžio važiuoji gi per Kauną, ne Šiaulius. Per Šiaulius nebent į Palangą dėl plento Šiauliai-Palanga.
                    Jis nusišneka savo, tu - savo. Tik ar teisingą žodį naudojame?

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                      Jis nusišneka savo, tu - savo.
                      O tu nusišneki visada.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Jis nusišneka savo, tu - savo. Tik ar teisingą žodį naudojame?
                        Jei manote kad nusišneku, gal pataisytumėte?

                        Comment


                          Yra keletas variantu vykti į Klaipėda iš Panevėžio. Pirmas variantas galbūt geriausias ir greičiausias iš Panevėžio iki Šiaulių ir nuo Šiaulių link Kryžkalnio ir tada autostrada link Klaipėdos. Sekantis variantas iš Panevėžio link Radviliškio, bet dar neprivažiavus jo Karčemos suki į kairę ir judi link Kryžkalnio ( išvengi radarų). Sekantis variantas Panevėžys - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Telšių pakraštys - Plungės pakraštys - Kretinga - Kretingalė - Klaipėda ( ir Palangos nebutina siekti). Dauguma renkasi kiek kitoki kelia, kad nevažiuoti per miestą, važiuoja iki Smilgiu ir suka link Pakruojo ir tada juda link Palangos arba kaip sakiau nesiekus Palangos iš Kretingos judi link Kretingalės ir tada link Klaipėdos.

                          Norėjau paklausti ar kas nors buvo tame parke kur pastatyti didžiausi pasaulio stebuklai ( Amerikos laisvės statula. Eifelio bokštas, Australijos operos teatras, Dubajaus Burj al Arab ir kiti maketai). Gal kas daugiau info gali numesti apie ta parką? Randasi Palanga- Klaipėda kely (susijungus su Klaipėdos pl. senu keliu).

                          Comment


                            Duobės, kad ir mažos kelyje Radviliškis - Šiauliai. Tai chaltūra po mėginio ėmimo, ar taip turi buti? Tokių duobių yra pakankamai. Nors padangos ir guminės, bet ne visada gali atlaikyti... belieka tik rasti duobes, kur jos yra nuotraukoje. Click image for larger version

Name:	20220607_110217.jpg
Views:	992
Size:	968,2 kB
ID:	1973101

                            Comment


                              tokių "žymų" yra visuose keliuose. Čia tik laiko klausimas kol karštą dieną kai asfaltas minkštesnis fūra išmals duobę.

                              Comment


                                Šiaulių r. savivaldybė 2022.05.30
                                Informacija apie Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės – rytų krypties) tiesimo specialiojo plano keitimo (Plano) parengtą strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) atrankos dokumentą ir priimtą sprendimą

                                Probleminė A18 sankryža ties Kairiais / Bertužiais su keliais A9 Šiauliai - Panevėžys ir RK 4031 senuoju keliu į Kairius
                                Žemėlapis iš www.mapy.cz


                                Ankstesni sprendiniai


                                Siūlomi nauji Kairių (Bertužių) sankryžos sprendiniai


                                https://www.siauliuraj.lt/informacij...sprendima/3649

                                Comment


                                  Nevisai į šią temą, bet: LAKD turbūt ir čia rado nelegalią nuovažą (A9 ir 144 susikirtimas), nes per amžius buvusią lėtėjimo juostą ėmė ir panaikino?

                                  edit: šita sankryža yra juodoji dėmė avarijų žemėlapiuose, tai kažkas nusiuntė dailininkus su dažais ir atraportavo: "Here we fixed it!"
                                  Attached Files
                                  Paskutinis taisė goolfietis; 2024.01.03, 16:14.
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                    Nevisai į šią temą, bet: LAKD turbūt ir čia rado nelegalią nuovažą (A9 ir 144 susikirtimas), nes per amžius buvusią lėtėjimo juostą ėmė ir panaikino?

                                    edit: šita sankryža yra juodoji dėmė avarijų žemėlapiuose, tai kažkas nusiuntė dailininkus su dažais ir atraportavo: "Here we fixed it!"
                                    Nueita pigiausiu keliu, sukantys į dešinę teoriškai bent viena kryptimi pristabdys važiuojančius tiesiai. Padaugės įvykių dėl stabdymo, atsitrenkimų į galą. Taigi probleminė vieta vis tiek išlieka.

                                    Comment


                                      Šioje sankryžoje dar ir greičio ribojimą 50 buvo pastatę, po kiek laiko persigalvojo ir pakeitė į 70.

                                      Comment


                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Šioje sankryžoje dar ir greičio ribojimą 50 buvo pastatę, po kiek laiko persigalvojo ir pakeitė į 70.
                                        Tai kaip čia išeina, sankryžos konfigūracija nesikeičia, o sankryžos pavojingumas ir maksimalus saugus leistinas, pagal visus reglamentus kinta?

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          Šioje sankryžoje dar ir greičio ribojimą 50 buvo pastatę, po kiek laiko persigalvojo ir pakeitė į 70.
                                          50 pastatė kitą dieną po to kai ten buvo avarija su mirtimis. 70 ten stovėjo prieš avariją. Tai avarijos sukelti greičuo mažinimai tik apie mėnesį galiojo
                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Tai kaip čia išeina, sankryžos konfigūracija nesikeičia, o sankryžos pavojingumas ir maksimalus saugus leistinas, pagal visus reglamentus kinta?
                                          Išeina kad buvo per didelis saugus leistinas nustatytas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X