Kaip supratau iš straipsnio ar interviu dabar nepamenu, tai bus "beveik greitkelis". Nes ten buvo minėta, kad kelias bus su skiriamąja juosta, kuri bus šiek tiek siauresnė, nei Šiauliai-Bubiai. Gaila tik nebepamenu kur aš ta straipsnį mačiau.
2010-02-18
SKELBIMAS APIE PARENGTĄ ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS PROJEKTĄ GUDELIŲ, VĖGĖLIŲ, PROČIŪNŲ, BERTUŽIŲ, KAIRIŲ, ALEKSANDRIJOS KAIMUOSE.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto organizatorius - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (...) informuoja, kad parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai 59,70-75,63 km (su Kairių aplinkkeliu) ruožui rekonstruoti) projektas Gudelių, Vėgėlių, Pročiūnų, Bertužių, Kairių, Aleksandrijos kaimuose, Šiaulių rajone.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengėjas - uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas" (...).
Su parengtu projektu nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. galima susipažinti Šiaulių rajono Kairių seniūnijoje adresu: Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav. Projekto sprendiniai nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. bus eksponuojami Šiaulių rajono Kairių seniūnijos skelbimų lentoje I aukšte.
Viešas susirinkimas, kuriame visuomenei bus pristatyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto sprendiniai, įvyks 2010 m. balandžio 6 d. 11:00 valandą salėje (I a.), esančioje Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav.
Nuotraukos šeštadienio (03 27). Važiuojant iš Šiaulių į Panevėžio pusę.
1. Kelio darbų pradžia prieš Šniūraičius.
2. Jau matosi kaip atrodys kelias. Čia bus požeminis viadukas į Šniūraičius.
3.------------------------------------------------------
4.------------------------------------------------------
5.------------------------------------------------------
6.------------------------------------------------------
7. Iš dviejų tunelių liko tik vienas.
8.------------------------------------------------------
9. Važiuojant atgal nuo Panevėžio į Šiaulių pusę.
10.------------------------------------------------------
11.------------------------------------------------------
12. Nejaugi tikrai "pakiš" keturias juostas po šiuo viaduku?
13.------------------------------------------------------
14.------------------------------------------------------
15.Darbai kitoje Šniūraičių požeminio viaduko pusėje (priešingoje pusėje negu 2 foto).
16. Čia turėtų būti viadukas.
17.Pavažiavus dar toliau, atrodo jog kelias sukasi į dešinę pusę.
18.Atrodo, jog už medžių kelias tęsiasi toliau.
Tai tiek.
Ačiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" O kelias sukasi tai tikrai matomai link Kairių aplinkkelio, nes lra.lt pateikiamame šių metų planuojamų pirkimų sąraše yra paminėtas Kairių aplikkelis 9,38 km ilgio, tai tikriausiai ir tęs paskui kelią.
Ačiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" .....
O kodėl būtinai turi susiaurėti, o negali tik skiriamoji juosta susiaurėti?
O kodėl būtinai turi susiaurėti, o negali tik skiriamoji juosta susiaurėti?
tai jei skiriamoji susiaures tj ir vingis vistie sioks toks bus, kaip kiti minėjo ir 70 dar koks zenklas. manau vieną pylimą nukasus ir pastacius dar 1 atrama butu buve daug geriau. na bet bus kaip bus
Viadukas, po kuriuo kažkaip turės tilpti 4 juostos, 2 šalikelės ir tvorelė viduryje Atvaizdas
O negali taip būti, jog viaduką praplatins kai bus baigtas naujasis kelias? Nes pagalvojus viaduko negalima ilgai tvarkyti, tai gal po to kai baigs tiesti naują kelią, viaduką uždarys ir visos "pajėgos" bus sutelktos i viaduko platinimą.
Ačiū, John, už puikų reportažą Žiūriu ruože, kur tiesiamas 2x2 tai jau ir asfaltas apklotas vietomis - puiku. Gaila, kad niekas nenori greitkelio statuso uždėti tokiems naujiems ruožams
Ačiū, John, už puikų reportažą Žiūriu ruože, kur tiesiamas 2x2 tai jau ir asfaltas apklotas vietomis - puiku. Gaila, kad niekas nenori greitkelio statuso uždėti tokiems naujiems ruožams
Tai kelius su skiriamają juosta galima važiuoti 100 km/h., jei nenurodyta kitaip. Ar ne? Nes aš visada vadovaujuosi tokia taisykle nuo Garliavos iki Juragių...
Tai kelius su skiriamają juosta galima važiuoti 100 km/h., jei nenurodyta kitaip. Ar ne? Nes aš visada vadovaujuosi tokia taisykle nuo Garliavos iki Juragių...
Ne, jau tik 90 km/h, jei nenurodyta kitaip. Kam tada kelyje Vilnius - Kaunas stovi ženklai su greičio apribojimu 100 km/h?
Kažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).
Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".
Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
Aha, that's gonna happen.. Pasakyk tai mūsų valdininkams, tai dar pasiūs toli toli.
Kažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).
Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".
Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
Yra I ir Ia kategorijos. 1-os kategorijos kelio projektinis greitis yra 100/110, taigi tokiame turi būti letėjimo ir greitėjimo juostos. Iš esmės ši kategorija ir yra "greitkelio" standartą atitinkanti kategorija. Tuo tarpu Ia kategorijoje greitis jau tik 90 ir ten nebūtinos letėjimo, bei greitėjimo juostos.
Na jei iš tiesų toks projektinis greitis yra I kategorijos keliui, tada galima tikėtis, kad čia greitis bus didesnis nei 90 km/h. Jei kelias tiesiamas pagal taip, kaip yra pateikta tkti.lt poveikio aplinkai santraukoje, tai ten parašyta, kad kelio kategorija yra I-a.
Tik dabar žiūriu John nuotraukas kur matosi jau nutiestas asfaltas ir man kažkaip atrodo, kad siaurokas tas kelias, kad sutalpinti normalias dvi juostas ir pagalbinę, bet gal tik taip nuotraukose atrodo.
Comment