Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Baigta rekonstruoti A9/M. Mažvydo g. sankryža. Saugumas išaugo, bet šviesoforas akivaizdžiai stabdo eismą.

    Nuo Šiaulių pusės.

    Atvaizdas


    Nuo M. Mažvydo g. pusės. Šviesoforas, kuris reguliuoja dviračių ir pėsčiųjų eismą kertant M. Mažvydo g. šioje A9 pusėje turi ir dviračio simbolius.

    Atvaizdas


    Nuo Panevėžio.

    Atvaizdas

    norint pasukti į kairę, į M.Mažvydo gatvę galima ir nusnūsti arba reikia kantrybės


    posūkis į Taikos gatvę, I stabdis



    posūkis į degalinę. gal kas patarsit kaip neužmint ant linijos? II stabdis

    Comment


      Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
      norint pasukti į kairę, į M.Mažvydo gatvę galima ir nusnūsti arba reikia kantrybės

      posūkis į Taikos gatvę, I stabdis

      Atvaizdas


      posūkis į degalinę. gal kas patarsit kaip neužmint ant linijos? II stabdis

      Atvaizdas
      Atskirai juostai posūkiui į Taikos g. neliko vietos, tą galima pateisinti. Bet posūkį į degalinę tikrai galėjo paženklinti praktiškiau.

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Atskirai juostai posūkiui į Taikos g. neliko vietos, tą galima pateisinti. Bet posūkį į degalinę tikrai galėjo paženklinti praktiškiau.
        nuo Panevėžio pusės paliktas posūkis į degalinę saugumo taip pat neprideda

        Comment


          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
          nuo Panevėžio pusės paliktas posūkis į degalinę saugumo taip pat neprideda
          Bent vieną posūkį vis tiek reikia palikti, tad teks pakentėti. Visos šios problemos bus išspręstos rekonstravus Radviliškis - Šeduva ruožą.
          Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.24, 23:15.

          Comment


            Klausykit, ar tik man atrodo, kad Panevėžys-Šiauliai ruože labiausiai kelionės laiką sutrumpintų aplinkkelis apie Radviliškį? Žinau, kad jis planuojamas, kad aplinkkelis apie Karčiamas jau yra Radviliškio aplinkkelio dalis. Man įdomu, kodėl kitos kelio dalys sulaukia daug daugiau dėmesio?

            Comment


              Parašė ZXS Rodyti pranešimą
              Klausykit, ar tik man atrodo, kad Panevėžys-Šiauliai ruože labiausiai kelionės laiką sutrumpintų aplinkkelis apie Radviliškį? Žinau, kad jis planuojamas, kad aplinkkelis apie Karčiamas jau yra Radviliškio aplinkkelio dalis. Man įdomu, kodėl kitos kelio dalys sulaukia daug daugiau dėmesio?
              Nes kitose ruožuose didesnė avarijų tikimybė. Vadovaujamasi principu: geriau jau lėčiau, bet saugumo bus daugiau.

              O kas dėl Radviliškio aplinkkelio: geriau tegul rekonstruoja į autostradas kitus kelius, kurie yra nesaugūs

              Comment


                Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                Klausykit, ar tik man atrodo, kad Panevėžys-Šiauliai ruože labiausiai kelionės laiką sutrumpintų aplinkkelis apie Radviliškį? Žinau, kad jis planuojamas, kad aplinkkelis apie Karčiamas jau yra Radviliškio aplinkkelio dalis. Man įdomu, kodėl kitos kelio dalys sulaukia daug daugiau dėmesio?
                Nutiesus Radviliškio aplinkkelį kelionė sutrumpėtų, nereikėtų per visą Radviliškį vilktis ant 50 km/h, plius eilę šviesoforų. Bet per jį jau ir taip eina 2+2, tuo tarpu Radviliškis - Šeduva srautas yra ganėtinai didelis, tačiau ten tėra 1+1, todėl ir renkasi būtent tą ruožą. Saugumas tikrai yra vienas iš pagrindinių sumetimų, nes tame ruože yra/buvo ne viena "juodoji dėmė".

                Iki Radviliškio aplinkkelio statybų dar reikės laukti eilę metų.
                Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.25, 19:00.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Nutiesus Radviliškio aplinkkelį kelionė sutrumpėtų, nereikėtų per visą Radviliškį vilktis ant 50 km/h, plius eilę šviesoforų. Bet per jį jau ir taip eina 2+2, tuo tarpu Radviliškis - Šeduva srautas yra ganėtinai didelis, tačiau ten tėra 1+1, todėl ir renkasi būtent tą ruožą. Saugumas tikrai yra vienas iš pagrindinių sumetimų, nes tame ruože yra/buvo ne viena "juodoji dėmė".

                  Iki Radviliškio aplinkkelio statybų dar reikės laukti eilę metų.
                  Dar Via Baltica reikia užbaigti, tada bus galima galvoti apie greitį kituose ruožuose

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Dar Via Baltica reikia užbaigti, tada bus galima galvoti apie greitį kituose ruožuose
                    Lietuvoje yra ne vien Via Baltica . Sutinku, kad prioritetas turi būti suteiktas tam keliui, bet negalima visų lėšų sukoncentruoti tik į vieną vietą. Jei yra vykdomas žemės paėmimo projektas, reiškia anksčiau ar vėliau šis projektas pajudės. Žinoma, viskas priklauso nuo to kaip vyks žemės paėmimo procesas.

                    Comment


                      Greitai turėtų prasidėti dangos remontas tarp Šeduvos ir Radviliškio. Viskas ok, bet ruožas atitinka būtent tą atkarpą, kurią planuojama rekonstruoti į greitkelį. Pirkimo suma taip pat nemaža, 4,5 mln. Eur ("senais pinigais" 15,5 mln.).

                      Negi po kelių metų viską vers iš naujo ? Kažkodėl abejoju. Ar tik tai nereiškia, kad rekonstrukcija į greitkelį yra nukeliama tolyn į ateitį ir vietoje to tiesiog bus pakeista danga....Tikiuosi, kad ne, bet pagyvensime ir pamatysime.

                      Konkurso laimėtojai: "Šiaulių plentas" ir "Kelprojektas". Su jais greitai turėtų būti pasirašytos sutartys.

                      Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 41,50 iki 55,20 km asfalto dangos paprastojo remonto projektavimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

                      III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: Ūkio subjektų grupė UAB „Šiaulių plentas“ (244693070) ir UAB „Kelprojektas“ (234004210)

                      III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (eurais ir litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 4 475 000,00 Eur (su PVM)
                      http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_19106

                      4. Darbų pavadinimas – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 41,50 iki 55,20 km asfalto dangos paprastojo remonto projektavimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas (toliau – darbai).
                      5. Darbų kiekis (apimtis) – 13,70 km.
                      6. Darbų atlikimo terminas: 4 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo. Į šį laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.
                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                      Comment


                        Savaitgalį važiavau šiuo keliu - pastebėjau spalvotais punktyrais sužymėtus asfalto gabalus ruoze tarp Radviliškio ir Šeduvos. Suprantu, kad tai sužymėti "paprastuoju remontu" tvarkytini kelio dangos lopai?

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Savaitgalį važiavau šiuo keliu - pastebėjau spalvotais punktyrais sužymėtus asfalto gabalus ruoze tarp Radviliškio ir Šeduvos. Suprantu, kad tai sužymėti "paprastuoju remontu" tvarkytini kelio dangos lopai?
                          Nemanau, kad už 4,5 mln. EUR jie tik uždės lopus. Kaip suprantu bus pakeistas visas viršutinis sluoksnis, visame ruože tarp Radviliškio ir Šeduvos.

                          Comment


                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Nemanau, kad už 4,5 mln. EUR jie tik uždės lopus. Kaip suprantu bus pakeistas visas viršutinis sluoksnis, visame ruože tarp Radviliškio ir Šeduvos.

                            Taip ir yra, jau vyksta darbai, lyginama danga, gremžiama ir liejamas naujas sluoksnis.

                            Comment


                              Parašė syncmaster Rodyti pranešimą
                              Taip ir yra, jau vyksta darbai, lyginama danga, gremžiama ir liejamas naujas sluoksnis.
                              Taip ir galvojau, kad už tokią sumą neuždės tik kelis lopus . Bet labai jau greitai čia viskas vyksta. Ką tik pasirašė sutartį, o jau dirba...

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Taip ir galvojau, kad už tokią sumą neuždės tik kelis lopus . Bet labai jau greitai čia viskas vyksta. Ką tik pasirašė sutartį, o jau dirba...

                                Tikriausiai stengiasi įsisavinti pinigus iki metų galo

                                Comment


                                  Teko Rugsėjo 14 d pravažiuoti ten - technikos ir darbininkų kiekis pasirodė nemažas. Jau dalyje atkarpos paklota nauja asfalto danga abejose kryptyse, dalyje - vienoje kryptyje. Vietomis sena danga užlopyta ir nugremžta - neužilgo asfaltuos.

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                    Teko Rugsėjo 14 d pravažiuoti ten - technikos ir darbininkų kiekis pasirodė nemažas. Jau dalyje atkarpos paklota nauja asfalto danga abejose kryptyse, dalyje - vienoje kryptyje. Vietomis sena danga užlopyta ir nugremžta - neužilgo asfaltuos.
                                    Puiku, kad netempia gumos. Panašu, kad sutartyje numatytų keturių mėn. atlikti visiems darbams neprireiks.

                                    Comment


                                      Senoka naujiena. Prie Šiaulių, Aleksandrijoje, įjungė du šviesoforus. Jie ten buvo pastatyti dar tiesiant Kairių aplinkkelį, bet nebuvo įjungti (mirksėjo geltonas signalas).

                                      Gerai bent tiek, kad jie yra su davikliais ir be reikalo nestabdys pagrindinio srauto, nes raudona užsidegs tik tuo atveju jei kas nors norės išvažiuoti iš šalutinio kelio.

                                      Bet sukančių, bent jau iš Aleksandrijos, tikrai pasitaiko, taigi dėl vieno automobilio (ar pėsčiojo) bus stabdomas visas A9 srautas....Na, bet viskas vardan saugumo. Visgi šiek tiek keista, kad tai buvo padaryta tik dabar, nuo rekonstrukcijos praėjus beveik 3 m., o ne iš karto po kelio rekontravimo.

                                      Aleksandrijoje pradėjo veikti išmanusis šviesoforas

                                      Šiandien 9 val. Šiaulių rajone, Aleksandrijoje, pradėjo veikti du išmanieji šviesoforai, skirti pėstiesiems. Dabar pėstieji galės be sunkumų kirsti platų kelią, o vairuotojai – patogiai išvažiuoti iš šalutinių kelių. Pėstiesiems čia tereiks paspausti mygtuką ir sulaukti žalio šviesoforo signalo.

                                      Šviesoforas turi daviklius, kurie reaguoja į automobilių eismą, seka iš šalutinių kelių į Vilniaus gatvę ketinančius važiuoti automobilius.
                                      http://etaplius.lt/aleksandrijoje-pr...s-sviesoforas/
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.04, 20:02.

                                      Comment


                                        Čia turbūt kalba apie ruožą Panevėžys - Smilgiai, nes netikiu, kad nubrauktų jau iš esmės parengtą greitkelio projektą tarp Šeduvos ir Radviliškio.

                                        Iš kitų rekonstrukcijos laukiančių magistralių minėtinas kelias Šiauliai–Panevėžys, kuriam LAKD ketina taikyti Skandinavijoje puikiai pasiteisinusį 2+1 eismo modelį, kai vidurinė eismo juosta kas pora kilometrų atitvarais priskiriama tai vienai, tai kitai eismo krypčiai, taip išvengiant priešpriešinių eismo srautų susidūrimų ir paeiliui abiem kryptims suteikiant saugaus lenkimo galimybę.

                                        Toks eismo modelis leistų padidinti leidžiamą greitį šiame kelyje iki 100 km per valandą. Analogiškas 2+1 modelis bus diegiamas ir Panevėžio aplinkkelyje, kurio rekonstrukcija bus pradėta dar šįmet.
                                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70420010

                                        Comment


                                          https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                                          Greitkelis (120 km/h) Šeduva - Radviliškis

                                          Pateikti detalūs brėžiniai. Pagal stotelių kontūrus matosi, kad tai senesnis nei 2012 m. projektas. Senas projektas tikriausiai nebeatitinka dabartinių reikalavimų stotelėms, greitėjimo ir lėtėjimo juostoms greitkeliams ir automagistralėms. Planuojamas kelias kažkuo panašus į Radviliškis - Šiauliai.

                                          Pastebėjimai:
                                          • Ties planuojama trimito formos sankryža su krašto keliu 144, greitėjimo/lėtėjimo juostose vakarinėje pusėje numatytos paprastos stotelės. Jei kelias ties čia vieta neturės greitkelio statuso, o max greitis 90 km/h ar 100 km/h, tai stotelės galės likti.
                                          • Stotelės ties Pavartyčiais, Velžiais (link Panevėžio) ir Karčemomis. Brėžiniuose pateikti stotelių kontūrai panašūs į tokių, kokios įrengtos netoli Šniūraičių, kur prasideda naujai nutiestas Kairių aplinkkelis. Pagal dabartinius reikalavimus, greitkeliuose ir automagistralėse, stotelės turi būti įrengtos atskirose aikštelėse su 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Panašios stotelės šiuo metu planuojamos kelyje Vilnius - Kaunas, ten kur dar neiškeldintos stotelės ir sudėti įspėjamieji ženklai. Norėtųsi tikėtis, kad kažkas panašaus bus įrengta ir Šeduva - Radviliškis.
                                          • Velžių sankryža - pagal šiandienos realijas, stotelė link Šiaulių galėtų būti atskirta atitvarais panašiai kaip Žemaitkiemio sankryžoje ties Ukmerge.
                                          • Dabar net ir paprasto asfalto remonto ruožus greitkelyje ir automagistralėje ženklina pagal 2012 m. horizontaliojo ženklinimo taisykles, tai norisi tikėtis, kad bus nutiestos 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostos. Kažkada ateityje taip būtų sutvarkytos juostos ir ruože Radviliškis - Šiauliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X