Visgi, tose vietose nematau jokių kliūčių, kodėl jos negalėjo būti įrengtos toliau nuo kelio. Turbūt esminė argumentacija yra lėšos.
Nemanau, kad kada nors autobusų eismą leis tais pravažiavimais. Reikia skirti lėšų jungiamųjų kelių asfaltavimui/tiesimui, ir jose įrengti stoteles (tačiau dabar tikrai yra svarbesnių projektų)
O A1 kely, tai pravažiavimai po magistrale bent 4 m aukščio.
Nemanau, kad kada nors autobusų eismą leis tais pravažiavimais. Reikia skirti lėšų jungiamųjų kelių asfaltavimui/tiesimui, ir jose įrengti stoteles (tačiau dabar tikrai yra svarbesnių projektų)
Jungiamųjų kelių tiesti ir asfaltuoti nereikia, jie yra. Reikėtų įrengti tik aikšteles ir stoteles. Nors autobusų eismas šiais pravažiavimais yra neįmanomas dėl paprasčiausiai per didelių autobusų gabaritų, tačiau ir tai ne problema. Aikšteles su stotelėmis būtų galima įrengti abejose kelio pusėse.
Tačiau kaip ir sakote, yra gerokai svarbesnių projektų .
Jungiamųjų kelių tiesti ir asfaltuoti nereikia, jie yra. Reikėtų įrengti tik aikšteles ir stoteles. Nors autobusų eismas šiais pravažiavimais yra neįmanomas dėl paprasčiausiai per didelių autobusų gabaritų, tačiau ir tai ne problema. Aikšteles su stotelėmis būtų galima įrengti abejose kelio pusėse.
Tačiau kaip ir sakote, yra gerokai svarbesnių projektų .
Nu jo toks variantas pats pigiausias, tačiau dabar turim užtikrinti, kad mūsų automagistralėse ir greitkeliuose nepatektų pėstieji (kas šitam kelyje jau padaryta)
"Geros" naujienos važiuojantiems A9 per Radviliškį: atsiras dar viena šveisoforinė sankryža.
Šviesoforinio valdymo projektavimas ir įrengimas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai 55,26 km esančioje sankryžoje su Radviliškio miesto M. Mažvydo gatve
Radviliškyje pradėti dar vieno šviesoforo įrengimo darbai.
Mano nuomone, vis tik svarbiausias prioritetas keliuose turi būti ne greitis, o saugumas. Šitam kely vis tik nemažai nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų ir kairinių posūkių, ko šiaip neturėtų būti pagal šiuolaikinius standartus, užtikrinančius saugumą keliuose.
Kada nors bus nutiestas Radviliškio aplinkkelis, tik apie pastatymo laiką dar neverta šnekėti, o gatvė liks miestiečiams.
Mano nuomone, vis tik svarbiausias prioritetas keliuose turi būti ne greitis, o saugumas. Šitam kely vis tik nemažai nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų ir kairinių posūkių, ko šiaip neturėtų būti pagal šiuolaikinius standartus, užtikrinančius saugumą keliuose.
Kada nors bus nutiestas Radviliškio aplinkkelis, tik apie pastatymo laiką dar neverta šnekėti, o gatvė liks miestiečiams.
Apie Radviliškio aplinkkelį neverta net kalbėti. Jis tikrai nebus nutiestas 2014-2020 metų laikotarpyje. Aplinkkelio teks laukti turbūt visą dešimtmetį.
Radviliškyje beveik baigtas įrengti dar vienas šviesoforas, dabar teks sustoti ir dar prie vienos sankryžos. Tiesa, jis dar neįjungtas. Be to, sprendžiant iš uždengtų ženklų virš važiuojamosios dalies, antroji juosta gali būti skirta posūkiui į kairę, kas reikštų, jog atsirastų dar viena papildoma fazė....
Parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas. Keturi sklypai, kuriuose yra statiniai, pakliūna į kelio trasą, pastatus teks griauti. Brėžiniai - nuoroda.
Paspaudus brėžiniai padidės.
Informacija apie parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Radviliškio rajone
Projekto organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, vadovaudamasi Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų rengimo ir įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. rugpjūčio 25 d. nutarimu Nr. 924 (redakcija nuo 2014 m. birželio 25 d.), 17 punktu, teikia visuomenei susipažinti parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A9 Panevėžys‒Šiauliai 42,17–55,22 km ruožui (su Karčemų kaimo aplinkkeliu) rekonstruoti) projektą Radviliškio rajono savivaldybės teritorijoje (Užuovėjos, Pavartyčių, Velžių, Puipių, Verdulių, Karčemų, Sedūnų, Linkaičių kaimuose, Šeduvos ir Radviliškio miestuose).
Projekto rengėja – uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas“.
Geras straipsnio pavadinimas. Apie A9 atkarpą einančia per Radviliškį.
„Sraiges atkarpai“ gresia pagreitėti
Nekantriai didesnio greičio ruožo Radviliškyje laukiantiems miesto gyventojams ir svečiams dar teks luktelti. „Sraigės atkarpa“ vadinama Šiaulių gatve, kuri toliau tęsiasi kaip V. Landsbergio-Žemkalnio gatvė, važiuoti 70 kilometrų per valandą greičiu bus galima ne greičiau kaip po kelerių metų.
Tačiau džiugina tai, kad planai įgauna formą ir vaizdą. Pirmieji žingsniai jau žengti – bendrovė „Šiaulių plentas“ Radviliškio miesto savivaldybės užsakymu pagal Radviliškio miesto Miško gatvės dalių sujungimo (rekonstravimo ir tiesimo) specialųjį planą jau nuveikė pirmuosius darbus.
Greičio didinimą palaimino politikai
Šiuo metu labiausiai automobilių srautą lėtinanti ir vairuotojų nervus gadinanti atkarpa yra Radviliškyje, Šiaulių gatvėje, toliau besitęsiančioje kaip V. Landsbergio-Žemkalnio gatvė. Nors šis kelio ruožas turi po dvi eismo juostas abejomis kryptimis ir per vidurį skiriamąją tvorelę, o matomumas yra puikus - niekas netikėtai neišbėgs į važiuojamąją dalį, nes gyvenamieji namai yra atokiai nuo plento, automobiliai juda vos 50 kilometrų per valandą greičiu.
„Radviliškio naujienose“ jau rašėme, kad idėjai didinti važiavimo greitį tarptautinėje magistralėje Šiauliai-Panevėžys, per Radviliškio miestą, rajono politikai pritarė prieš kelerius metus, kai rajono mero pareigas ėjo Antanas Čepononis. Už didesnį greitį tuomet pasisakė skirtingų partijų politikai, kurių manymu, eismo saugumą mažina ne greičio didinimas, bet netinkamas eismo reguliavimas.
Būtina tobulinti eismą kitose gatvėse
Norint padidinti važiavimo greitį rajono valdžiai teks atlikti nemažai darbų. Pavyzdžiui, teks sutvarkyti Miško, Klevų, Vaisių bei Maironio gatves ir jų šaligatvius, nes tai pagerintų eismą vadinamuosiuose jungiamuosiuose keliuose, o tų mikrorajonų gyventojai be problemų pasiektų Mažvydo gatvėje šviesoforu reguliuojamą sankryžą. Arba, jei panorėtų, irgi be didesnių eismo nepatogumų galėtų važiuoti iki Gedimino gatvės sankryžos.
Bus palikti tik trys posūkiai į kairę pusę
Radviliškio rajono savivaldybės meras Darius Brazys sako, kad galutinai sutvarkius Miško gatvę, pagerės eismas Šiaulių ir V. Landsbergio-Žemkalnio gatvėse, o tada jose jau bus galima padidinti važiavimo greitį, kuris planuojamas iki 70 kilometrų per valandą.
„Pagrindinėje gatvėje bus palikti tik trys posūkiai į kairę pusę šviesoforų reguliuojamose sankryžose. Miško gatve automobiliai galės judėti paraleliai, neišvažiuodami į pagrindinį kelią ir išvengdami kairiųjų posūkių“, - aiškina meras.
Sankryžoje su M Mažvydo g., liko tik įjungti šviesoforus. Kaip ir spėjau, bus atskiri šviesoforai ir juostos posūkiams į kairę. Jei bus atskiros fazės į kairę, o greičiausiai, kad bus, teks stovėti dar papildomai ilgiau....
Man tai susidarė įspūdis, kad persistengta su tų linijų ir kuoliukų įrengimu. Daug kur bereikalingo manevravimo atsiranda
Vietoj abiejose pusėse atsiradusių piltuvėlių susiaurinus kelią iki vienos eismo juostos važiuojant tiesiai, Panevėžio kryptimi galėjo palikti dvi juostas ir išardžius dalį tvorelės padaryti atskirą juostą posūkiui į kairę greta esamų. Aišku aš ne specialistas matyt tada kyla kažkokių papildomų problemų.
Nes padidinus greitį iki 70km/h toje vietoje spūstis tik dar padidės. Ir vietoj to kad pravažiuojantys pro Radviliškį žmonės nori tai padaryti kuo greičiau, teks šioje vietoje grūstis. O tai dar ir oro taršą šioje vietoje padidins. Panaudojau Xedos nuotrauką ir pabandžiau iliustruoti, ką norėjau pasakyti
Man tai susidarė įspūdis, kad persistengta su tų linijų ir kuoliukų įrengimu. Daug kur bereikalingo manevravimo atsiranda
Vietoj abiejose pusėse atsiradusių piltuvėlių susiaurinus kelią iki vienos eismo juostos važiuojant tiesiai, Panevėžio kryptimi galėjo palikti dvi juostas ir išardžius dalį tvorelės padaryti atskirą juostą posūkiui į kairę greta esamų. Aišku aš ne specialistas matyt tada kyla kažkokių papildomų problemų.
Nes padidinus greitį iki 70km/h toje vietoje spūstis tik dar padidės. Ir vietoj to kad pravažiuojantys pro Radviliškį žmonės nori tai padaryti kuo greičiau, teks šioje vietoje grūstis. O tai dar ir oro taršą šioje vietoje padidins. Panaudojau Xedos nuotrauką ir pabandžiau iliustruoti, ką norėjau pasakyti
Tokių zig-zagų niekas neprojektuoja, būtų tiesiog nesaugu. Ir dvi juostos Panevėžio kryptimi nesuteikia jokios naudos, nes už 50 m vis tiek lieka tik viena juosta ir tenka į ją susisprausti.
Manau, kad dabartinis variantas nėra jau toks tragiškas (neskaitant to, kad šviesoforas akivaizdžiai stabdo eismą). Ši sankryža vis tiek bus perdaryta, kai Radviliškis - Šeduva ruožas bus rekonstruojamas į greitkelį.
Tokių zig-zagų niekas neprojektuoja, būtų tiesiog nesaugu. Ir dvi juostos Panevėžio kryptimi nesuteikia jokios naudos, nes už 50 m vis tiek lieka tik viena juosta ir tenka į ją susisprausti.
Manau, kad dabartinis variantas nėra jau toks tragiškas (neskaitant to, kad šviesoforas akivaizdžiai stabdo eismą). Ši sankryža vis tiek bus perdaryta, kai Radviliškis - Šeduva ruožas bus rekonstruojamas į greitkelį.
Kada planuojama pradėti statyti greitkelį iki Šeduvos? Ar bent jau vyksta projektavimas?
Kada planuojama pradėti statyti greitkelį iki Šeduvos? Ar bent vyksta jau projektavimas?
Dar negreitai. Neseniai buvo patvirtintas žemės paėmimo projektas. Iš lakd.lt klausimų/atsakymų skilties:
Šiuo metu yra parengtas kelio A9 Panevėžys-Šiauliai ruožo nuo 42,17 iki 55,22 km žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas ir vykdomos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, minėtus darbus planuojama užbaigti 2016 m. liepos mėn.
Tik užbaigus minėtas procedūras bus galima suformuoti kelio rekonstravimui reikalingą žemės sklypą ir pradėti rengti rekonstravimo techninį projektą.
Parengto ir nustatyta tvarka patvirtinto techninio projekto įgyvendinimo galimybės priklausys nuo skiriamo finansavimo (dėl didelės projekto apimties planuojama finansuoti Europos Sąjungos ar kitų šaltinių lėšomis).
Comment