Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau teko įveikti pilną rekonstruotą Radviliškis - Šiauliai ruožą ir man. Keliui tik porą metų, tačiau nelygumai ir susidėvėjimas labai jaučiasi... teko nusivilti.
    Kelio danga nuo Radviliškio pusės ženkliai geresnė.

    Comment


      Parašė karceris Rodyti pranešimą
      Pagaliau teko įveikti pilną rekonstruotą Radviliškis - Šiauliai ruožą ir man. Keliui tik porą metų, tačiau nelygumai ir susidėvėjimas labai jaučiasi... teko nusivilti.
      Kelio danga nuo Radviliškio pusės ženkliai geresnė.
      Dar vienas pastebėjimas: pirmoje juostoje, atkarpoje tarp Radviliškio ir Šniūraičių pradeda ryškėti gana ryškios "įlankos". Nežinau kaip tiksliai tai pavadinti, tai tikrai nėra provėžos, bet akivazdžiai matosi, kad dangoje pradeda formuotis tarsi "grioveliai". Gal iliustracija padės lengviau suprasti apie ką kalbu (tiesa, nuotrauka prastai perteikia tai kas yra matoma važiuojant keliu):



      Nesu kelių inžinierius, bet nemanau, kad kelyje po vos trejų metų turėtų atsirasti tokios deformacijos.

      Dar viena nuotrauka: mano nuomone, dešinėje, šalia baltos linijos skiriančios sustojimo juostą nuo pirmosios juostos, galima matyti kažką panašaus į besiformuojančios provėžos kraštą.

      Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.03, 21:16.

      Comment


        Mano manymu tai yra tik iliuzija. T.y. tos vietos, kuriose nuolatos trinasi padangos, jos "nutrina" asfaltą tam tikra prasme, todėl jis tampa kiek šviesesnis. Bet aš čia tik spėju. Nes pvz. panašiai būna po lietaus, kai ratų vietose vanduo greičiau nudžiūna ir atrodo tarsi provėžos.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Mano manymu tai yra tik iliuzija. T.y. tos vietos, kuriose nuolatos trinasi padangos, jos "nutrina" asfaltą tam tikra prasme, todėl jis tampa kiek šviesesnis. Bet aš čia tik spėju. Nes pvz. panašiai būna po lietaus, kai ratų vietose vanduo greičiau nudžiūna ir atrodo tarsi provėžos.
          Toli gražu ne iliuzija...... Kaip ir sakiau, nuotraukos nesugeba perteikti tikrojo vaizdo.

          Comment


            O jos jaučiasi važiuojant? Gal tai pagrindo defektas?
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Lietuvoje kaip ir normalu, kad jau po 5, maksimum 10 metų kelias turi stambias provėžas ir reikia jį perasfaltuoti, paprasčiausiai per mažai gruntas tankinamas, per ploti apatiniai sluoksniai ir pačio asfalto per mažai.

              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Lietuvoje kaip ir normalu, kad jau po 5, maksimum 10 metų kelias turi stambias provėžas ir reikia jį perasfaltuoti, paprasčiausiai per mažai gruntas tankinamas, per ploti apatiniai sluoksniai ir pačio asfalto per mažai.

                Atvaizdas
                A9 situacija tikrai ne tokia kaip šioje nuotraukoje, bent dabar . Apie provėžas nėra jokios kalbos, bet atrodo, kad danga po truputi vis labiau "išsiguli"......

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Lietuvoje kaip ir normalu, kad jau po 5, maksimum 10 metų kelias turi stambias provėžas ir reikia jį perasfaltuoti, paprasčiausiai per mažai gruntas tankinamas, per ploti apatiniai sluoksniai ir pačio asfalto per mažai.
                  Lygini skirtingus dalykus - Vilnius - Penevėžys statytas nei prieš 5, nei prieš 10 metų. Technologijos naudotos visai kitos.

                  O Šiauliai - Radviliškis pastatytas "nuo nulio" dabar ir ten problema ne provežose, o tiesiog asfaltas nelygus. Aš dar statybų metu kažkurioj temoj minėjau, kad įvažiavus į naują atkarpą atrodo lyg su mašina kažkokios problemos (vairuojų kietos pakabos automobilį) - pradeda vibruoti ir pan. Buvau išjuoktas, atseit "susitvarkyk mašiną ir nekelk erezijų"

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Lygini skirtingus dalykus - Vilnius - Penevėžys statytas nei prieš 5, nei prieš 10 metų. Technologijos naudotos visai kitos.

                    O Šiauliai - Radviliškis pastatytas "nuo nulio" dabar ir ten problema ne provežose, o tiesiog asfaltas nelygus. Aš dar statybų metu kažkurioj temoj minėjau, kad įvažiavus į naują atkarpą atrodo lyg su mašina kažkokios problemos (vairuojų kietos pakabos automobilį) - pradeda vibruoti ir pan. Buvau išjuoktas, atseit "susitvarkyk mašiną ir nekelk erezijų"
                    Turėjau omenyje, kad A2 naujose atkarpose (prieš 5-10 metų perasfaltuotose) provėžos susidaro, dabar kelių metų bėgyje didelė dalis magistralės perasfaltuota, bet spėju vėl po panašaus laikotarpio atsiras provėžos, taip jau yra, gana trumpam naudojimo ciklui keliai statomi, tad nereikia ir čia stebėtis, kad praėjus keliems metams jau pradeda lįsti defektai.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Lygini skirtingus dalykus - Vilnius - Penevėžys statytas nei prieš 5, nei prieš 10 metų. Technologijos naudotos visai kitos.

                      O Šiauliai - Radviliškis pastatytas "nuo nulio" dabar ir ten problema ne provežose, o tiesiog asfaltas nelygus. Aš dar statybų metu kažkurioj temoj minėjau, kad įvažiavus į naują atkarpą atrodo lyg su mašina kažkokios problemos (vairuojų kietos pakabos automobilį) - pradeda vibruoti ir pan. Buvau išjuoktas, atseit "susitvarkyk mašiną ir nekelk erezijų"
                      Su tuo nelygiu asfaltu gana įdomi situacija. Kaip pastebėjo karceris, Radviliškis - Šiauliai atrodo pastebimai lygesnė, nei Šiauliai - Radviliškis. Iš mano varpinės atrodo lygiai taip pat .

                      Ir dar vienas pastebėjimas (tą esu rašęs ir anksčiau): ruožas, kurį tiesė Panevėžio plentas (tarp Šniūraičių ir tunelinio viaduko virš kelio 4028), bent mano nuomone - beveik lygus kaip stiklas. Tuo tarpu apie tą dalį, kurią tiesė Šiaulių plentas to pasakyti tikrai negaliu.....Gal čia tik sutapimas .
                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.05, 21:48.

                      Comment


                        Tokie dalykai visai tikėtini, Klaipėdos ir apylinkių pavyzdžiu galiu patvirtinti.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          "Geros" naujienos važiuojantiems A9 per Radviliškį: atsiras dar viena šveisoforinė sankryža.

                          Šviesoforinio valdymo projektavimas ir įrengimas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai 55,26 km esančioje sankryžoje su Radviliškio miesto M. Mažvydo gatve
                          http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/17601

                          Sankryžos vieta: žemėlapis

                          Comment


                            Bent kelis metus A9 neplanuojami jokie darbai tad ta "proga" nuotraukų porcija iš A9 Radviškis - Šiauliai ruožo apie tai kas nuveikta už 224 mln. Lt. tarp 2009-ųjų ir 2013-ųjų metų (2009 m. rugsėjis - 2013 m. sausis)

                            2014 04 20.

                            Turbo žiedas prie išvažiuojant iš Radviliškio.





                            Išvažiuojant iš Radvliškio



                            Geležinkelio viadukas



                            Greitkelio pradžia.

                            Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:53.

                            Comment




                              Priekyje nusukimas link Šniūraičių



                              II-etapo pradžia.





                              Greitkelio standarto kelyje A1 Vilnius - Kaunas stotelės naikinamos, o rekonstruojant A9 Radvišlikis - Šiauliai ruožą jos buvo įrengtos naujai.....Dvigubi standartai.

                              Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:53.

                              Comment


                                Nusukimas link Kairių, kelio 4031.



                                Kairių aplinkkelio pradžia



                                Ši aplinkkelio dalis, kurią tiesė Panevėžio keliai, pastebimai lygesnė už atkarpą tiestą Šiaulių plento





                                Artėjama prie tunelinio viaduko ir sankryžos su keliu 4028

                                Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:54.

                                Comment


                                  Nusukimas link kelio 4028 Kairiai – Vėgėliai.



                                  Kelias 4028 Kairiai – Vėgėliai. A9 viršuje. 2014 05 25





                                  Kariai lieka dešinėje.



                                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:54.

                                  Comment




                                    Greitkelio pabaiga. Priekyje Bertužių sankryža. Ateityje čia susijungs A9, A18 ir kelias jungsiantis pramoninį parką su Bertužių sankryža







                                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:54.

                                    Comment


                                      Aplinkkelio pabaiga, grįžtame į senąją A9 trasą.



                                      Turbo žiedinė sankryža su krašto keliu 218 Aleksandrija - Ginkūnai.





                                      Už žiedo nelieka avarinio sustojimo juostos, jai čia tiesiog nėra vietos.



                                      Kelionės pabaiga prieš Aleksandriją .

                                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.01, 12:52.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                                        Greitkelio standarto kelyje A1 Vilnius - Kaunas stotelės naikinamos, o rekonstruojant A9 Radvišlikis - Šiauliai ruožą jos buvo įrengtos naujai.....Dvigubi standartai.

                                        Atvaizdas
                                        Visų nepanaikins ir kely Kaunas - Vilnius, nes ties kai kuriomis nėra/nebus skirtingų lygių sankryžos netoliese (į kurias visas stoteles ir iškelia), o įrengs požemines perėjas/viadukus pėstiesiems.

                                        Šiam ruože (A9) užtikrinta, kad pėstiesiems nereiktų eiti/kirsti magistralės, norėdami pasiekti stotelę.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Visų nepanaikins ir kely Kaunas - Vilnius, nes ties kai kuriomis nėra/nebus skirtingų lygių sankryžos netoliese (į kurias visas stoteles ir iškelia), o įrengs požemines perėjas/viadukus pėstiesiems.

                                          Šiam ruože (A9) užtikrinta, kad pėstiesiems nereiktų eiti/kirsti magistralės, norėdami pasiekti stotelę.
                                          Visos stotelės, esančios greitkelio ruože (A9) yra šalia dviejų lygių sankryžų, tačiau bėda ta, kad dvi iš jų atrodo šitaip:

                                          2012 11 01



                                          Visgi, tose vietose nematau jokių kliūčių, kodėl jos negalėjo būti įrengtos toliau nuo kelio. Turbūt esminė argumentacija yra lėšos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X