Rumpiškių kvartalo grupėje jau senai klausinėjama apie tas saugyklas. Kiek suprantu jos iki šiol nėra priduotos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje
https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...laipedoje:2979
Smiltynės gatvės dalis nuo senosios perkėlos iki Jūrų muziejaus tampa dviračių gatve. Tai yra pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje ir – dar viena priemonė, skatinanti darnų judrumą mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Dviračių tako jungtį po viaduku tikisi atnaujinti per dvejus metus
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...u-tako-jungti/
Savivaldybė šiuo metu ieško projektuotojų, kurie suprojektuotų pėsčiųjų ir dviračių taką po šiuo viaduku, rytinėje Herkaus Manto gatvės pusėje, vadovaujantis statybos techniniu reglamentu. Tai yra, suprojektuotų taką, atitinkantį visas jam teisės aktais ir rekomendacijomis taikomus reikalavimus.Savivaldybė pravažiavimui dviračiais po viaduku rytinėje gatvės pusėje projektuoti ir vykdyti statybos priežiūrą numatė 21 tūkst. eurų ir 16 mėnesių terminą su galimybe jį pratęsti. Tad šiuolaikiška dviračių ir pėsčiųjų jungtis čia gali rastis tik po poros metų.
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...viraciu-takas/
Nauja dviračių takų jungtis bus nutiesta tarp Jūrininkų prospekto ir Sąjūdžio parko pietinėje miesto dalyje. Kapitališkai remontuoti pasirengta ir dviratininkų nekantriai laukiamą jungtį Varpų gatvėje, nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės gatvės.Kapitališkai bus remontuojamas ir dviračių bei pėsčiųjų takas Dubysos gatvėje, nuo 31a iki 37c objektų. O taip pat – Šilutės plento atkarpa, nuo 26 numeriu pažymėto objekto iki geležinkelio pervažos.
Comment
-
Uostas taisys pajuokos etalonu tapusią dviračių tako tiesimo klaidą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iesimo-klaida/
Kelio ženklas „įrodinėja”, kad dviračių takas tęsiasi. Palmiros Mart nuotr.
„Projektuojamo tako vietoje yra veja, nėra jokių kietų dangų”, – tokį „atradimą” padarė projektuotojai. Palmiros Mart nuotr.
Rekonstruojant gatvę numatoma įrengti trūkstamas pėsčiųjų dviračių tako dalis. Takas bus 2,5 m pločio, su 8 cm asfalto danga ir tvirtais, šalčiui atspariais jos pagrindais.
- 1 patinka
Comment
-
Baltijos žiedui funkcionuoti – geležinkelio tilto rekonstrukcija
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ekonstrukcija/
Projekte taip pat numatyta įrengti 3 metrų ploto pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Klaipėdos LEZ. Tikimasi, kad pabaigus šį projektą ir Baltijos prospekto bei Šilutės plento sankryžos rekonstrukciją, bus iš esmės pagerintos viso transporto bei pėsčiųjų eismo sąlygos.
Comment
-
Prieš kokį mėnesį išasfaltuota Danės g. Trušelių kaime prie Klaipėdos, su dviračių/pėsčiųjų taku ir cute mažais ženkliukais čia: https://www.google.co.uk/maps/@55.75...7i13312!8i6656You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
- 4 patinka
Comment
-
Gražu (nors iš nuotraukų atrodo, kad asfaltas kai kur kažkoks banguotas), bet kam ta tvora? Jei jau nepavyko dviejų lygmenų gatvės padaryti, tai ar nebūtų užtekę borto ar plonos vejos juostos su bortais? Dabar, pvz., norint kur nors nusukti pas kokį kaimyną ar į savo paties namus, to net negali padaryti dėl tokio tvorelinio eismo apribojimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąGražu (nors iš nuotraukų atrodo, kad asfaltas kai kur kažkoks banguotas), bet kam ta tvora? Jei jau nepavyko dviejų lygmenų gatvės padaryti, tai ar nebūtų užtekę borto ar plonos vejos juostos su bortais? Dabar, pvz., norint kur nors nusukti pas kokį kaimyną ar į savo paties namus, to net negali padaryti dėl tokio tvorelinio eismo apribojimo.
Gal nenumatytas toks standartas, tai nerengia.
Sutinku, kad ir tuos aptvarus reiktų išgyvendinti. Pasirodo sukuria feikinį saugumo jausmą. Užtektų borto.
Comment
-
Reikia ar nereikia transportinio atitvaro priklauso koks numatytas greitis gatvėje. Vilniuje teko matyti 3-ose skirtingose vietose mašinų taranuotus atitvarus. Spėju išsilenkia iki pusmetrio, t. y. gali sužaloti dviratininką, bet dažnu atveju neužmuš. Čia matosi ir VT stotelės, iškilios sankryžos, tai greitis miestinis, vadinasi čia nereikalingi atitvarai. Dabar didžiausias minusas, kad takui esant vienam lygyje su gatve dulkės ir smėlis nuo gatvės bus atpučiami į taką. Bus slidžiau važiuot. Pliusas, kad net paslydus – atitvaras iš tako pusės be aštrių briaunų. Vilniuje dažnai yra su aštriom briaunom, tai baisu šalia važiuot, o tako naudingas plotas mažėja atsitraukus nuo jo.
1-as taranuotas atitvaras Vilniuje: 2012 m. buvo pėsčiųjų tvora, 2014 m. tvora taranuota, 2018 m. jau įstatyti automobiliniai saugesni atitvarai, nors irgi matosi buvo taranuoti (palinkęs statramstis)
2-as taranuotas atitvaras Vilniuje:
3-ias taranuotas atitvaras Vilniuje: nuotraukoje dar sveikas, bet prieš porą savaičių taranuotas – visiškai nulinko žemyn, į taką pasislinko per 20 cm, buvau liudininkas, jog dvi susidūrusios mašinos neperskrido atitvaro, liko gatvėje, viena pasukta priekiu į atitvarą
Deja, pats kadaise taranavau bortą ir nesant atitvarams – perskridau šaligatvį nuskridęs į griovį. Šiaip geriausias variantas, kai nėra nei atitvarų, nei bortų, bet yra žalia veja su grioviu. Nors tai labiau užmiesty taikytina.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Ateity yra rizika, kad bus va toks smėlis: https://www.google.com/maps/@54.7009...7i13312!8i6656
Bortas arba vejos juosta apsaugotų nuo smėlio. Kita vertus, bent aplink Vilnių dažnai ties įvažiavimais takas staigiai nužemėja ir vėl kyla. Nemėgsta šiais laikais naudoti tikrų įvažiavimo (aukštų, 45° kalmo) bortų. Daro, kad mašinom tik būtų patogiau.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimą[URL=filedata/fetch?id=1985163&d=1660507040][ATTACH=JSON]
Prieš kokį mėnesį išasfaltuota Danės g. Trušelių kaime prie Klaipėdos, su dviračių/pėsčiųjų taku ir cute mažais ženkliukais čia:
- 1 patinka
Comment
-
Kaip savivaldybei iš tiesų rūpi dviračių takai*
<...>
Spyglys dar suprastų, kad prie miesto administracinio vairo sėdint šoferiui, pasivažinėti dviračių ir pėsčiųjų takais būtų leista autobusams, bet kad šiukšliavežėms…
<...>
Anksčiau (šių metų sausį) savivaldybei siunčiau problemą, kurios aplinkybės dabar išsiplėtė. Minėtas dviračių/pėsčiųjų takas veda iki šios sankryžos, kuri yra už 150 metrų nuo Paryžiaus Komunos gatvės.
Kadangi palankūs orai turbūt jau seniai atėjo, tai reikės pažiūrėti, ar kas nors ten tvarkyta.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.16, 15:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimą
Bet asfaltuoti plynai viską, šonuose įrengiant griovius vandeniui turbūt pigiau. Žiemą vis tiek niekas nevaikšto ir nevažinėja dviračiais (nes nedarome nieko, kad tai būtų patogu), tai kam investuoti į tuos brangius šaligatvius, po kuriais dar reikės kloti kažkokius vamzdžius, kuriais į tuos pačius griovius nuo važiuojamosios dalies nubėgtų vanduo?Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.16, 18:17.
Comment
-
Dviračių saugyklos Klaipėdoje – vis dar tuščios
Antrus metus Rumpiškės gatvės kvartale stovintys paviljonai dviračiams laikyti – vis dar tušti. Ne kartą norėję juos atverti mikrorajono žmonėms paviljonų administratoriai pakliuvo į brangymečio spąstus – spynas ir vaizdo stebėjimo kameras bandė nupirkti jau tris kartus.
Pernai dienraštis "Klaipėda" rašė apie gyventojų susidomėjimą sukėlusius namelius, kurių paskirtis daugeliui buvo nežinoma. Klaipėdiečiai spėliojo, gal juose įsikurs daržovių pardavėjai arba bus teikiamos kokios nors paslaugos.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo vyriausioji patarėja Inga Kubilienė patikino, kad juodi statiniai vitrininiais langais atliks dviračių saugyklos funkciją, tačiau iki šiol šeši iš aštuonių tebėra tušti.
Viename laikinai laikomi Raudonojo Kryžiaus organizacijai teikiami labdarai dėvėti rūbai, kituose taip pat pastebimi kažkokie naudojimo požymiai. [Ångstrom: sukrautos kažkokios kėdės, staliukas, šiukšliadėžės].
Paviljonus administruoti pavesta viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" darbuotojams.
"Bet jau padarėme pusę namų darbų: žinome, kokios bus spynos ir kokios vaizdo stebėjimo kameros bus pakabintos. Tik dėl stovų problema – nepataikome į rinkos kainą. Turėdami tam tikrą pinigų sumą nesugebame nupirkti jų tiek, kiek norime. Šiemet bandysime pirkti trečią kartą", – atviravo A.Samuilovas.
Per rugsėjį tikimasi sumontuoti jau nupirktas spynas ir vaizdo kameras. Per tą laiką ketinama nupirkti stovus dviračiams, kuriuos būtų gerai ir sumontuoti.
"Per tą laiką, kol žiūrėjome, ką daryti ir bandėme pirkti, kitoje kvartalo pusėje buvo pastatyti dar du tokie paviljonai. Dar nežinau, kada kirpsime juostelę, bet link jos judame.“
Dar viena problema – nė vienas šių paviljonų neturi tinkamo slenksčio arba panduso, kuriuo būtų galima įvežti dviračius. Jau du kartus bandyta kiekvienam šių namelių įrengti atskirą slenkstį, bet nesulaukta nė vieno pasiūlymo pagaminti tokius įrenginius.
- 1 patinka
Comment
-
Dviračių saugyklų odisėja tęsiasi. Šiandien, spalio 19 d., paskelbtas viešasis pirkimas dviračių stovų pirikimui ir įrengimui (https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-691164). Septyniose Rumpiškės kvartalo saugyklose numatoma įrengti po 15 dviračių stovų (iš viso 105).
Comment
-
Išvažiavimai iš Klaipėdos.
Pėsčiųjų-dviratininkų požeminė perėja per Palangos plentą (A13) šalia kelio iš Tauralaukio į Klipščius-Mazūriškius (2250).
Pagal Google ortofoto, pastatyta 2004-2011 metais.
https://www.openstreetmap.org/?mlat=...75199/21.17139
Dešinė – dviratininkams (120-180 cm), kairė – pėstiesiems (60-90 cm).
Įėjimas.
Aukštis ties arkos viršūne – 235 cm, apačios plotis – ~300 cm.
Viduje. Ilgis – apie 40 metrų.Paskutinis taisė kuk; 2023.02.15, 00:08.
- 5 patinka
Comment
Comment