Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos teigimu, prekybos centrus BIG ir "Studlendas" jungiančio dviračių tako atnaujinimui iš miesto biudžeto numatoma skirti beveik 180 tūkst. litų, o darbus ketinama pradėti į uostamiestį atėjus pavasariui.
Už minėtas lėšas planuojama atnaujinti dviračių taką išskiriančias linijas bei kitus žymėjimo ženklus, takų ir gatvių susikirtimuose panaikinti šaligatvio bortelius bei įrengti specialias nuovažas, kai kur atnaujinti susidėvėjusią takų dangą ir kt.
Dviratininkams abiem eismo kryptimis skirta po 1,5 metro juostos. Kitą savaitę šios juostos bus užpiltos specialia skaldele, kuri užpildys Tiltų gatvės grindinio nelygumus.
dėl atitvarų taip, galima buvo geriau. bet mano matymu tai jau kaip ir smulkmenos. bendru požiūriu atlikta gerai.
norėjau paberti šiek tiek kritikos tolėliau einančiam, už kapinių, tam pačiam takui.
1. ten kažkodėl dviračių takas (pažymėtas raudonomis trinkelėmis) yra gatvės pusėje. man toks sprendimas keistokas, nes paprastai pėstieji daugiau linkę kirsti važiuojamąją gatvės dalį nei dviratininkai, todėl mano manymu būtent pėstiesiems skirta dalis turėtų būti prie pat važiuojamosios dalies.
2. apylanka palei pat danę. ji dar nepabaigta, tik borteliai subetonuoti. kas keista, tai jie skirtingame aukštyje. nu matysim, gal tai ir nėra klaida, nors sprendžiant pagal kitas tos atkarpos realizacijas, labai gali būti.
Tas takas ties tiltu jungiasi stačiu kampu. pėstiesiems gal ir nieko, bet dviratininkams tas nepatogu. o vietos padaryti dailų lanką ten per akis.
3. tas keistas sprendimas dviračiams skirtą pusę padaryti prie kelio važiuojamosios dalies atvedė į aklavietę - ką galima matyti iš nuotraukos. čia darbai ir sustojo. mano manymu šią klaidą teks taisyti būtent perklojant trinkeles ir niekaip kitaip.
4. apvažiavimas aplink stotelės paviljoną. aštriais kampais, per daug išsišokęs į danės pusę. vėl tas pats stačiokiškas braižas. žiūrėjau ir stebėjausi, kaip taip galima sugalvoti. pėsčiųjų takai čia net du. tokia situacija akivaizdžiai signalizuoja apie klaidą dviračių takui skirti pusę arčiau kelio.
5. takui kelią pastoja klaipėdos baldų pastatai. teko ir kitų dviratininkų pasipiktinimus girdėti. važiuoji sau naujai nutiesta atkarpa po tiltu ir nuvažiuoji tiesiai. takas išasfaltuotas seniau ir veda jis į niekur. taip, pastatų dabar jau nepatrauksi, bet klaipėdos baldai tikrai galėtų ir manau privalėtų įsileisti tako atkarpą per įmonės teritoriją. gal ne pats saugiausias, iš primo žvilgsnio sprendimas. bet kito nėra. tinkamai atitvėrus, gal kažką panašaus kaip geležinkelio perėjos įrengiamos.
6. dar tik kontūrai, bet jau keistokas sprendimas. tako atkarta palei baltijos 6/7-oji gatveles. apšvietimo stulpai panašu išdygs pėsčiųjų/dviračio tako viduryje. jie puikiai galėjo būti įrengti kitoje gatvelės pusėje, apšvietimo tiek gatei, tiek takui būtų pakakę per akis.
Bendrai paėmus džiugu kad toks dviračių pėsčiųjų takas palei danę tiesiamas. todėl ačiū už tai sumanytojams. bet rangovams akivaizdžiai pritrūksta dėmesio ir meilės savo darbui.
Dėkui ir už laimėtą kovą su botanikos sodu, džiaugiuosi, kad takas vis tik eis danės pakrante kaip ir turėtų. Nors ko kas ten viskas užtverta, perlipęs tvorą išvaikščiojau būsimo tako maršrutą. tik dar liko neaišku kur būtent jis baigsis - lips į kretingos gatvę ar "išlįs" į klaipėdos. pastarasis variantas man būtų gerokai priimtinesnis. ateity taką būtų galim tęsti palei danę - taip prijungiant su dviračių taku nuo girulių.
pastebėjimai grįžus iš liepojos.
ten dviračių takams dėmesio skirta gal net ir per daug. išmarginta net per ne lyg atkakliai. bet kas teigiamo galima būtų pasimokyti - tai trinkelės skirtos dviračio tako pusei - lygios, be kraštelių. dviratinti tokiu taku vistik maloniau. aišku ir esamos nėra blogis. gal tik nereiktų naudoti rifliuoto kontūro trinkelių, kokiomis yra išklota taikos pr. atkarpa nuo avitelos iki technoramos. pataikius į trinkelių sudūrimą važiuojama su pertekline vibracija. ypač jei tavo dviratis miesto tipo, nelabai malonu.
dėl atitvarų taip, galima buvo geriau. bet mano matymu tai jau kaip ir smulkmenos. bendru požiūriu atlikta gerai.
norėjau paberti šiek tiek kritikos tolėliau einančiam, už kapinių, tam pačiam takui.
1. ten kažkodėl dviračių takas (pažymėtas raudonomis trinkelėmis) yra gatvės pusėje. man toks sprendimas keistokas, nes paprastai pėstieji daugiau linkę kirsti važiuojamąją gatvės dalį nei dviratininkai, todėl mano manymu būtent pėstiesiems skirta dalis turėtų būti prie pat važiuojamosios dalies.
2. apylanka palei pat danę. ji dar nepabaigta, tik borteliai subetonuoti. kas keista, tai jie skirtingame aukštyje. nu matysim, gal tai ir nėra klaida, nors sprendžiant pagal kitas tos atkarpos realizacijas, labai gali būti.
Tas takas ties tiltu jungiasi stačiu kampu. pėstiesiems gal ir nieko, bet dviratininkams tas nepatogu. o vietos padaryti dailų lanką ten per akis.
3. tas keistas sprendimas dviračiams skirtą pusę padaryti prie kelio važiuojamosios dalies atvedė į aklavietę - ką galima matyti iš nuotraukos. čia darbai ir sustojo. mano manymu šią klaidą teks taisyti būtent perklojant trinkeles ir niekaip kitaip.
4. apvažiavimas aplink stotelės paviljoną. aštriais kampais, per daug išsišokęs į danės pusę. vėl tas pats stačiokiškas braižas. žiūrėjau ir stebėjausi, kaip taip galima sugalvoti. pėsčiųjų takai čia net du. tokia situacija akivaizdžiai signalizuoja apie klaidą dviračių takui skirti pusę arčiau kelio.
5. takui kelią pastoja klaipėdos baldų pastatai. teko ir kitų dviratininkų pasipiktinimus girdėti. važiuoji sau naujai nutiesta atkarpa po tiltu ir nuvažiuoji tiesiai. takas išasfaltuotas seniau ir veda jis į niekur. taip, pastatų dabar jau nepatrauksi, bet klaipėdos baldai tikrai galėtų ir manau privalėtų įsileisti tako atkarpą per įmonės teritoriją. gal ne pats saugiausias, iš primo žvilgsnio sprendimas. bet kito nėra. tinkamai atitvėrus, gal kažką panašaus kaip geležinkelio perėjos įrengiamos.
6. dar tik kontūrai, bet jau keistokas sprendimas. tako atkarta palei baltijos 6/7-oji gatveles. apšvietimo stulpai panašu išdygs pėsčiųjų/dviračio tako viduryje. jie puikiai galėjo būti įrengti kitoje gatvelės pusėje, apšvietimo tiek gatei, tiek takui būtų pakakę per akis.
Bendrai paėmus džiugu kad toks dviračių pėsčiųjų takas palei danę tiesiamas. todėl ačiū už tai sumanytojams. bet rangovams akivaizdžiai pritrūksta dėmesio ir meilės savo darbui.
Dėkui ir už laimėtą kovą su botanikos sodu, džiaugiuosi, kad takas vis tik eis danės pakrante kaip ir turėtų. Nors ko kas ten viskas užtverta, perlipęs tvorą išvaikščiojau būsimo tako maršrutą. tik dar liko neaišku kur būtent jis baigsis - lips į kretingos gatvę ar "išlįs" į klaipėdos. pastarasis variantas man būtų gerokai priimtinesnis. ateity taką būtų galim tęsti palei danę - taip prijungiant su dviračių taku nuo girulių.
Taip, geri pastebėjimai, tų vietų dar nekomentavau nes turiu neįdėtų nuotraukų. Sudėsiu foto nuo irkluotojų bazės iki galo.
Dėl "Klaipėdos baldų" tai tikrai didelė nesąmonė. Padaroma kuo papraščiau ir pigiau, ir paskui nepamirštama pasigirti, kad padarėm. O kaip tai jau antraeilis dalykas tiek klerkams, tiek rangovams, nes niekas jų normaliai nekontroliuoja, net komisijos priėmimo pasirašo turbūt simboliškai apžiūrėjusios objektą ar dar dėl kitokių niuansų. Nemanau, kad baldininkai būtų labai priešinęsi dėl kampinio menkaverčio pastatėlio bent dalies nugriovimo, miestas per žemės mokestį tai galėjo kompensuoti ir visi patenkinti. Dar gi keistas sprendimas priešais "Klaipėdos medieną" tiesti ne šalia upės, o prie Joniškės gatvės.
iki šiol jokios skaldelės papilta nėra, o ir ji vargiai padėtį pagerins. skaldelė galėtų padėti išlyginti grindinį, jei problema būtų dideli ir gilūs tarpai tarp akmenų. o šiuo atveju kai akmenys išsiklaipę, nelygūs - tik perklojimas kitais akmenimis pagelbėtų. kiek važiuoju tai tik pėsčiųjų takais, nes vien jau kirsti šoninius keliukus yra šioks toks iššūkis - vairą turi laikyt įsikibęs. žinoma ne taip senai perklotas ruožas prie biržos tilto - visai kitas reikalas.
Taip pat minėta vieta. Ar nebus čia tik savivaldybės darbuotojų (greičiausiai tų pačių, nes projektai investiciniai) darbas kai kairė nežino ką daro dešinė ir trinkelinis dviračių takas padarytas kaip Joniškio g. rekonstrukcijos dalis, o dabar greta jo tiesiams naujas asfaltuotas dviračių takas (projektas Senamiestis - Tauralaukis) ?
Comment