Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2 minučių laukti nereikės, bet minutę tai tikrai, kaip jau įprasta prie kitų naujų šviesoforų. O esant neintensyviam eismui raudoną šviesą galima ignoruoti

    Keista, kad apie šią rekonstrukciją spaudoj nesimatė jokios info, projektinių pasiūlymų irgi nebūta. Tik "triukšmelis" dėl medžių buvo kilęs. Gatvė, nors ir 4 eismo juostų, per siaura - jei pirmoje juostoje autobusas, važiuojant antroje jau reikia lipti ant dvigubos ištisinės. Gal geriau būt buvę siauresnė gatvė su dviem padoraus pločio juostomis, o vietoj šviesoforo pakelta perėja?

    Comment


      Nedidelį eismą aš suprantu kaip vieną ar kelis automobilius, matomame ruože kirsiančius reguliuojamą perėją/pervažą. Tai tokioj situacijoj, kai laukia praeiti/pravažiuoti tiek pat ar daugiau pėsčiųjų ir dviratininkų, pirmenybė, mano nuomone, turėtų būti pėstiesiems ir dviratininkams. Bet visgi kirsti automobilių eismą per raudoną tokioje situacijoje būtų pavojinga.

      Aišku, idealiam tokiam sureguliavimui reikėtų pėsčiųjų/dviratininkų jutiklių, sujungtų su šviesoforais, bet kol kas Klaipėdoje tokie „išmanieji“ šviesoforai būna sujungti tik su automobilių eismo jutikliais, kai, pvz., esant neintensyviam eismui ir nuspaudus perėjos mygtuką, žalia įsijungia daug greičiau.

      Prie temos pridėsiu Bikko dviračių parduotuvės dviračių stovus

      Click image for larger version

Name:	IMG_0931_dated.JPG
Views:	1277
Size:	1,15 MB
ID:	1942753 Click image for larger version

Name:	IMG_0932_dated.JPG
Views:	1245
Size:	1,23 MB
ID:	1942754
      Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 23:19.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        2 minučių laukti nereikės, bet minutę tai tikrai, kaip jau įprasta prie kitų naujų šviesoforų. O esant neintensyviam eismui raudoną šviesą galima ignoruoti

        Keista, kad apie šią rekonstrukciją spaudoj nesimatė jokios info, projektinių pasiūlymų irgi nebūta. Tik "triukšmelis" dėl medžių buvo kilęs. Gatvė, nors ir 4 eismo juostų, per siaura - jei pirmoje juostoje autobusas, važiuojant antroje jau reikia lipti ant dvigubos ištisinės. Gal geriau būt buvę siauresnė gatvė su dviem padoraus pločio juostomis, o vietoj šviesoforo pakelta perėja?
        Tilžės gatvę gal ir galėtu siaurinti iki 2 juostų, bet atvžiuojant nuo Sendvario vistiek turėtu būti papildoma juosta posukiams į Komunarų gatvę. Tačiau padarius salelę šviesoforo galbūt ir pavyktu išvengt, nors vieta ten ir labai bjauri.

        Comment


          Komuniagų gatvė???
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Šalia ir Paryžiaus komunos gatvė

            Comment


              Iš asmeninių pažinčių girdėjau, kad jau įsibegėjo dviračių tako projektavimas Minijos gatvėje nuo jos pradžios iki sąnkryžos su Baltijos pr. Nuo Signalo sąnkryžos iki Minijos g. 9 namo kiemais eis paprastas piesčiųjų takas. Dviračių takas prasidės nuo Minijos g. 9 namo ir eis rytine gatvęs puse. Ties sąnkryža su Rūtų gatve takas vėl nutrūks. Į pietus nuo Rūtų gatvės takas persikels į vakarinę Minijos gatvės pusę ir taip eis iki Balitijos pr. Pats takas turės papildomą apšvietimą.

              Comment


                Bus viešinamas projektas?
                Architektas - ne žmogus

                Comment


                  Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):

                  Aprašymas: Visas šaligatvis, kartu su dviračių taku ir Naujojo Turgaus stotelės paviljonu, yra 4,7-4,8 metrų pločio. Stotelė intensyviai naudojama, žiemą mažai ar visai nevaloma nuo sniego (valymo technika nepravažiuoja; rankiniu būdu nevaloma), prie pat paviljono prisiplojęs siaurutis dviračių takas. Aplink visą šaligatvį: iš vienos pusės – įvaža autobusams, iš kitos – prekybcentrio parkingas automobiliams. Turbūt net nereikia šnekėti, kokia absurdiškai nepatogi ir pavojinga pėstiesiems ir dviratininkams ši vieta. Matau tik du variantus šiai probleminei vietai: 1) naikinti autobusų įvažą, vietoj jos čia įrengiant stotelės paviljoną ir šaligatvio dalį pėstiesiems, o arčiai parkingo praplėsti dviračių taką. Taip laisvai galima padaryti, nes šis Taikos prospekto ruožas turi A juostą ir priklauso C1 gatvių kategorijai, kur viešojo transporto stoteles galima įrengti be įvažos; 2) atrėžti dalį, greta šaligatvio esančio, parkingo ir čia perkelti dviraičų taką.

                  Click image for larger version  Name:	resize_1000x1000_d1_mpv-shot0005.jpg Views:	0 Size:	50,0 kB ID:	1945881
                  Click image for larger version  Name:	resize_1000x1000_export_3167192815491520905.png Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1945882
                  Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:

                  Sprendimas: Susipažinau. Dėl šaligatvio valymo informacija perduota MTS.
                  Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.27, 12:56.

                  Comment


                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                    Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):



                    Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:



                    Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
                    Darbo imitavimas. Reiktų kreiptis pakartotinai, nes atsakymo pasiūlymui nėra.

                    Comment


                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                      Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):



                      Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:



                      Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
                      Labai abejoju, kad kas nors ten pasikeis. Būtu turbūt pirmas kartais per daug metų, kai automobilių sąskaita buvo pagerintas piesčiųjų ir dviračių judėjimas. Dar viena panaši vieta yra visai šalia Žardės stotelėje.

                      Comment


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                        Labai abejoju, kad kas nors ten pasikeis. Būtu turbūt pirmas kartais per daug metų, kai automobilių sąskaita buvo pagerintas piesčiųjų ir dviračių judėjimas. Dar viena panaši vieta yra visai šalia Žardės stotelėje.
                        Dėl anos rašiau analogišką skundą: gavau lygiai tokį patį atsakymą. Aš irgi daug vilčių nededu į pokyčius. Bet faktas, kad prie šių stotelių esančių tankiai apgyvendintų „miegamųjų“ rajonų artimiausiu metu irgi nesiruošia griauti, taigi žmonių, kurie šias siaubingas vietas turės praeiti ir pravažiuoti dar ilgai bus pakankamai. Tiesa, kad Klaipėdoj niekas dar nebuvo atimama iš automobilių, bet gi ir Vilniuje ne taip seniai buvo panaši situacija. Kita vertus, dabartinės ilgalaikės tendencijos su Klaipėdos detroitizacija, jaunimo bei protų nutekėjimu daug vilčių neprideda...
                        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.27, 14:09.

                        Comment


                          Tiek prie Eglės, tiek prie Žardės vienareikšmiškai reikia naikinti įvažas. Bet Klaipėdoje iki to dar toli - dabar masiškai juda įvažų įrengimo procesai ten kur jų nėra, tai tik po 10-15 metų galima tikėtis kažkokių žingsnių link jų panaikinimo.

                          O matant kokios aistros verda įvairių miesto fb grupių komentaruose vos palietus parkavimo temą, tikėtis kad šioje vietoje problema būtų išspręsta panaikinus nors vieną automobilių stovėjimo vietą yra mažų mažiausiai naivu.

                          Comment


                            Reikia kuo daugiau rašyti, ir pasikeis tas požiūris. Aišku, jei nieko nedarysi, tai iš tikrųjų gana naivu tikėtis, kad kažkas pasikeis.

                            Comment


                              Įvažos kai kur ištikrųjų reikalingos, pavyzdžiui Baltijos st. link centro, bet Taikos pr. absoliučia daugumą įvažų reikia naikinti. Prie Eglės problema, kad ta aikštelia pagrinde naudojasi gretimo daugiaukščio gyventojai. Todėl naikinant aikštelę, kiltu daug verksmų, tiek išgyventojų, tiek iš IKI. Prie Žardės geriau, ten kiek esu pastebėjęs probleminė aikštelės dalis menkai naudojama. Todėl gal ir IKI labai nepyktu.

                              Comment



                                Iš straipsnio: https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...am-optimizmui/

                                Comment


                                  Na, gruodis, tai suprantama: pernai sniego gruodį Klaipėdoje (beveik?) nebuvo, šiemet jo buvo nemažai. Kodėl taip su lapkričiu – nežinau. Nors apskritai, kiek teko pravažiuoti tuos skaičiuoklius, tai ne kartą jie atrodė sugedę (pvz., rodė nulius).

                                  Comment


                                    Keistas grafikas. Kokia prasmė rodyti dviejų metų vidurkius, o ne kiekvienus metus atskirai?

                                    Comment


                                      Klaipėdos savivaldybė: įsibėgėja gatvių atnaujinimo darbai
                                      https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/kl...ujinimo-darbai
                                      Planuojama atnaujinti Taikos prospekto šaligatvio atkarpą tarp Raudonės g. ir Taikos pr. 80 (vakarinę pusę) įrengiant ir dviračių taką bei Naujakiemio gatvės šaligatvį, čia taip pat kartu bus įrengtas dviračių takas. Toliau bus vykdomi ir einamieji blogos būklės šaligatvių remonto darbai. Šiais metais taip pat planuojama pradėti įgyvendinti tris naujus pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimo projektus: Varpų g. (nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės g.); nuo Jūrininkų pr. iki Sąjūdžio parko; Šilutės pl. atkarpoje nuo „Klaipėdos energijos“ iki geležinkelio pervažos.

                                      Comment


                                        Už poros metų turėsime tikrą dviračių taką į Melnragę?
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ka-i-melnrage/
                                        Klaipėdos savivaldybė planuoja nutiesti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Herkaus Manto gatvės iki pajūrio Melnragėje. Jis bus tiesiamas palei Prano Lideikio gatvę, kurios ilgis – apie 500 metrų. Toliau – jau Audros gatve.
                                        Projektuojami pėsčiųjų ir dviračių takai turi atitikti bekliūtės trasos reikalavimus. Pėsčiųjų takų danga – trinkelės ar plytelės, dviračių takų danga – raudonas asfaltas, o nesant galimybės įrengti atskirus takus, nurodoma projektuoti bendrą taką su asfalto danga. Siekiant suprojektuoti kuo platesnį taką, esant poreikiui šlaite turi būti numatytos atraminės sienutės.

                                        Pėsčiųjų ir dviračių tako į pajūrį Melnragėje kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugoms savivaldybė numatė 44 tūkstančius eurų ir 18 mėnesių terminą. Vertinant viešųjų pirkimų procedūras, geru atveju, ši trasa atsiras tik po poros metų.

                                        Comment


                                          Istorinis Klaipėdos dviratininkijos įvykis. Pirmą kartą, praėjus nežinia kiek laiko (kada tos dviračių saugyklos pastatytos – pernai pavasarį?), oficialiai (na, Klaipėdos skundų sistemoje) susidomėta bent viena iš 6 dviračių saugyklų Rumpiškės kvartale. Iki šiol nemačiau nei vienoje iš jų nei vieno dviračio ar paspirtuko. Vienoje saugykloje jau ilgai sandėliuojamos kažkokios kėdės.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-16 at 15-30-09 Praneškite apie problemą mieste Klaipėdos miesto savivaldybė.png Views:	0 Size:	37,0 kB ID:	1974828
                                          Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.16, 15:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X