Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT/PL] Lietuvos - Lenkijos pasienis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    To paties straipsnio citata

    Pinigai išseko
    "2,2 mln. eurų (7,59 mln. litų) vertės projektą rengėme dar 2005-aisiais ir galimas išlaidas skaičiavome to meto darbų kainomis. Šiemet pradėjus tiesti kelius buvo apsižiūrėta, kad kainos kur kas didesnės", - aiškino G.Skamaročius.

    Jis neslėpė, jog dėl šios priežasties visiems keliams projekto lėšų neužteko.

    Todėl trys keliai nebus sujungti. Lėšų jiems bandoma rasti rengiant naujus projektus. Kiti 9 keliai šiemet turėtų būti sutvarkyti. Šiuo metu 3 keliai, jungiantys po tris kaimus Lietuvoje ir Lenkijoje, jau nutiesti ir jais galima važiuoti.

    "Galinių-Burbiškių kelią numatyta baigti iki spalio 10 dienos, nes dar reikia įrengti upelio, kuriuo eina valstybės siena, pralaidą. Buvome numatę dėti paprastą pralaidą, tačiau valstybės sienos apsaugos pareigūnai pareikalavo, kad ji būtų tokios pat konfigūracijos, kaip ir upelio vaga, todėl darbai užtruko", - aiškino euroregiono "Nemunas" Marijampolės biuro direktorius
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18684485

    Žurnalistas kažką turbūt supaniojo. Apie kokius 9 nutiestus kelius jis kalba?..
    - Šiemet buvo planuota tiesti tik 2 kelius (12 ir 14), kuriems paskelbti konkursai.
    Jei Galinių-Burbiškių kelias (Nr.12) nutiestas, tai labai sutrumpins susisiekimą tarp Lazdijų ir Punsko. Kokio pločio ta upelio pralaida, galima pažiūrėti ankstesnėse nuotraukose.
    - Dar trims ruožams (2, 5 ir 7) žadėta ieškoti pinigų (lietuviškų, ne ES).
    - Likusieji kelių projektai nukišti į stalčių.
    Paskutinis taisė Romas; 2008.09.28, 17:55.

    Comment


      Algis Vaškevičius
      Lietuvos Rytas 2008-10-11

      Pasienio kelius retina infliacijos viesulas

      Iš Lenkijos įvažiuoti į Lietuvą galima daugelyje vietų, bet vos kirtus sieną asfaltuotas plentas gali virsti bekele. Iš dvylikos dar 2005 metais numatytų nutiesti kelių darbai vyksta vos šešiuose. Lietuvos ir Lenkijos pasienyje, Kalvarijos savivaldybės teritorijoje, šią savaitę baigiamas tiesti vienas kelių, kuris sujungs dvi šalis. Jau seniai turėjo būti jų nutiesta net dvylika. Tačiau darbai beviltiškai vėluoja.

      Pradėjo tik šią vasarą
      Dar 2005 metais buvo parengtas projektas, finansuojamas Europos Sąjungos INTERREG III fondo. Tikėtasi, kad per keliolika mėnesių pasienyje atsiras keliai, jungiantys Lietuvą ir Lenkiją. Tačiau įvairūs derinimo darbai užsitęsė iki pat 2007 metų vasaros.
      „Kol nebuvo baigtos visos procedūros, darbai pasienyje negalėjo prasidėti. Viskas nepateisinamai ilgai užtruko, todėl ir kelių tiesimas prasidėjo tik šią vasarą. Per tą laiką dėl infliacijos patyrėme didžiulį nuostolį“, – sakė projektą vykdančio euroregiono „Nemunas“ Marijampolės biuro direktorius Gintaras Skamaročius.

      Lenkai seniai aplenkė
      Tikėtasi, kad projektui reikės apie 4,7 milijono litų. Dabar jau aišku, kad ir 10 milijonų litų nepakaks, nes per trejus metus gerokai pabrango darbai, statybinės medžiagos. Šiandien akivaizdu, kad už turimus pinigus vietoj numatytų 12 kelių įmanoma nutiesti vos šešis.
      „Dėl įvairių institucijų delsimo patyrėme apie 5,8 milijono litų nuostolio. Pinigų trūksta, tenka skolintis iš bankų ir mums, ir savivaldybėms, kurių teritorijose atsiras keliai. Anksčiau bankai skolino su 4 procentų palūkanomis, dabar jos siekia 9-10 procentų“, – teigė G.Skamaročius.

      Iš Lenkijos pusės pasienio keliai buvo nutiesti daugiau kaip prieš metus.

      Derinti – sunkus darbas
      Šeši keliai – tai tik pusė to, kas buvo numatyta iš pradžių. Dar du kelius Vilkaviškio rajone ir vieną – Kalvarijos savivaldybėje savo lėšomis įsipareigojo nutiesti Lietuvos automobilių kelių direkcija. Tikimasi, kad jie atsiras dar iki šių metų pabaigos. Dėl likusių projekte numatytų trijų kelių kol kas – nežinia.

      G.Skamaročius piktinosi, kad nutiesti geros kokybės kelią tarp Lietuvos ir Lenkijos trunka vos 2-3 mėnesius, o projekto derinimo darbai vyko 35 mėnesius.
      http://www.lrytas.lt/?data=20081011&...s081011&view=2

      Tie žurnalistai galėtų bent tiksliai parašyti, kurie 6 ruožai šiemet tvarkomi - LR Kelių direkcija mini tik du ruožus šiemet (12 ir 14) ir tris ateityje (2, 5, 7).

      Comment


        Rugpjūčio mėnesį traukiniu važiuodamas iš Šeštokų į Lenkiją, pro vagono langus dairiausi įdėmiai. Kai traukinys važiavo pro Sangrūdą, stebėjau keliukus, kuriais būtų galima iki sienos nueiti pėsčiam. Ir netikėtai pamačiau traktorių, buldozerių, ekskavatorių ir kitokios kelininkų technikos. Pasirodo, tiesiamas kelias iš Sangrūdos į Punską.

        Comment


          2 kelio ruože Vištytis - Varteliai - Burniškiai - Vižainys jau iškirto mišką, kuris buvo viena iš pagrindinių kliūčių norint pradėti tiesti kelią.Dabar ten plati tuščia 18 m. pločio juosta.Gal tai jau kelio tiesimo pradžia?
          Click image for larger version

Name:	DSC00125.JPG
Views:	1
Size:	79,8 kB
ID:	1417452

          Click image for larger version

Name:	DSC00126.JPG
Views:	1
Size:	75,4 kB
ID:	1417453
          Paskutinis taisė Romas; 2008.10.11, 21:22. Priežastis: Nuotraukų talpinimas

          Comment


            Ačiū už papildymą, Žygi

            Gal kas nors jau bandė važiuoti į Lazdijus ar iš jų tiesiu keliu į Cipliškę / Szypliszki?
            Kažkur buvo žadėta baigti iki spalio 10 d.

            Comment


              Gera naujiena liko beveik nepastebėta.
              Žinoma, mūsų žiniasklaidai tai ne tokia svarbi naujiena, kaip vienos poniutės problemos dėl šuniuko paso keliaujant pas vyrą Šveicarijoje ar trijų raidžių dainininkės nulūžęs nagas

              Baigtas projektas „Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra”
              2008 spalio 13

              Spalio 8 d. vykusioje spaudos konferencijoje VšĮ Nemuno euroregiono Marijampolės biuro direktorius Gintaras Skamaročius pristatė projektą „Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra”. Projektui skirta Kaimynystės (Interreg III A) programos tarp Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos Federacijos (Kaliningrado srities) subsidija apie 1 mln. Eur. bendra jo vertė apie 1,36 mln. Eur. Projekto trukmė - 24 mėnesiai (2006.04 – 2008.03). Jo metu buvo suplanuota atstatyti/rekonstruoti 15 kelių.

              Iš Lietuvos pusės turėjo būti sutvarkyti 12 kelių. Tačiau, anot G. Skamaročiaus, dėl per ilgai užtrukusio projektų derinimo ir kai kurių biurokratinių barjerų buvo prarasta daug brangaus laiko, dalį pinigų „suvalgė” infliacija ir pavyko sutvarkyti tik 6 kelius. Dar 3 kelius, jau pasibaigus projektui, planuojama sutvarkyti iš Kelių direkcijos fondo.

              (...)

              Projekto metu pasiekta:
              • parengta techninė dokumentacija 12 pasienio kelių atstatymui (rekonstravimui) Kalvarijos, Lazdijų rajono ir Vilkaviškio rajono savivaldybėse, remiantis tarpvyriausybiniais susitarimais, partnerių bendradarbiavimo gairėmis, studija ir specialiuoju planu; parengta techninė dokumentacija.
              atstatyti 6 keliai pagal parengtą techninę dokumentaciją Lietuvos teritorijos pusėje iki sienos linijos su Lenkija;
              • parengti ir išleisti 7000 vienetų Lietuvos ir Lenkijos pasienio regiono informacinio žemėlapio, pristatančio atkuriamą kelių tinklą abipus sienos.

              Pagal specialųjį planą sudaryta galimybė atstatyti 14 kelių, pagal šį projektą numatyta atstatyti 12 iš šių kelių atkarpų (numeracija pateikta pagal specialųjį planą):

              Vilkaviškio rajone:
              1. Varteliai–Balčiai / Bolcie - Vižainys / Wiżajny, dviračių takas
              2. Varteliai – Burniškiai/Burniszki, rajoninis kelias
              3. Janauka – Stankūnai/Stankuny, vietinis kelias (jo statyba artimiausiu metu neplanuojama dėl saugomų gamtos teritorijų apribojimų)
              4. Duoniškiai – Vilkupiai/Wilkupie, vietinis kelias)
              5. Vygreliai – Sūduva/Sudavskie, rajoninis kelias

              Kalvarijos savivaldybėje:
              6. Liubavas – Kreivėnai / Krejwiany, vietinis kelias
              7. Liubavas – Pašešupė / Poszeszupie, rajoninis kelias
              8. Trumpaliai – Trumpaliai / Trompole, vietinis kelias
              9. Naujieji Alksnėnai – Kreivėnai / Krejwiany, vietinis kelias
              10. Užukalniai – Burokai / Buraki, vietinis kelias
              11. Bereznikai – Paliūnai / Polunce, vietinis kelias

              Lazdijų rajone:
              12. Galiniai – Burbiškiai / Burbiszki, rajoninis kelias
              13. Juozapavas – Dusnyčia / Dusznica, vietinis kelias
              14. Kalėdiškiai – Markiškiai / Markiszki, rajoninis kelias
              15. Kapčiamiestis- Kauknoris – Berznykas / Berżniki, rajoninis kelias

              Projektu įrengti 6 keliai: 2 rajoniniai keliai (Nr.12 ir nr.14) ir 4 vietiniai keliai (Nr.6, Nr.8, Nr.9, Nr.13). Rajoninių kelių statybą organizavo ir dalinai finansavo projekto partneris - Automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, o vietinių kelių statybą organizavo ir dalinai finansavo partneriai: VšĮ Nemuno euroregiono Marijampolės biuras, Kalvarijos savivaldybės ir Lazdijų rajono savivaldybės administracijos.
              Rajoninių kelių Nr.2, Nr.5 ir Nr.7 statybą Automobilių kelių direkcija planuoja vykdyti ne projekto lėšomis, priklausomai nuo klimatinių sąlygų laikotarpyje iki 2009 m. vasaros.
              Vietinių kelių Nr.4, Nr.10 ir Nr.11 statybą numatoma vykdyti tam parengus naują paraišką ir gavus finansavimą iš Europos Sąjungos ar kitų programų lėšų. Šiuos kelius tikimasi įrengti 2009 metais.
              Kelias Nr.1 (dviračių takas) ir rajoninis kelias Nr.15 nebuvo planuoti įrengti šiuo projektu, tačiau gavus papildomą finansavimą, juos numatoma įrengti 2009-2010 metais. Abiem keliais šiuo metu vyksta eismas, tačiau būtina sutvarkyti jų dangą ir asfaltuoti.

              Kelių projektavimas ir atstatymas Lenkijos pusėje buvo vykdomas įgyvendinant „veidrodinį” projektą “Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra Palenkės vaivadijoje”, Nr.2005/179.
              http://www.suduvosgidas.lt/get.php?f.17216
              http://www.kontrastai.lt/?p=12169

              Šį sykį Automobilių kelių direkcija nutiesė tik dvi atkarpas, o keturias - ne pačios turtingiausios savivaldybės.
              Gal kas nors matė tą išleistą pasienio kelių žemėlapį ?
              Paskutinis taisė Romas; 2008.11.30, 00:11.

              Comment


                Gal bus įdomios vieno keliautojo Pankis dienoraščio ("blogo") ištraukos apie šios vasaros kelionę dviračiais į Lenkiją. Sprendžiant iš aprašymo ir nuotraukų, kelionė per sieną į Lenkiją buvo per 15-ą punktą, grįžimas į Lietuvą - per 14-ą punktą.

                2 diena
                Viktarinas - Kapčiamiestis - Beržnykai - Seinai
                48 km
                Rytas. Vėl į kelią. (...) Persivarome per sodybą dviračius (šiukštu nevažinėt tik). Keli km tarka, gal 10 km asfaltu ir mes jau Kapčiamiestyje. Trumpas atokvėpis. (...) Atsikvėpę sukam ratus Lenkijos link. Kelias visai gražus, miškingas, pilnas uogų. Prieš pat sieną asfaltas baigiasi. Prasideda platu miško kelias. Beje mašinų ten važinėja nemažai, nors aš apie šį sienos perėjimą nebuvau girdėjęs.

                Štai ir Lenkija. Pasienis tuščias, tik vienišas pakeltas šlagbaumas puikiai simbolizuoja Šengeno erdvę. Vėliau kelionė vyksta visai padoriu Lenkijos žvyrkeliu. Visai netarka.
                Beržnykai. Aišku sustojimas prie kaimo parduotuvės, kurioje labai teigiamai įvertinamos alaus kainos ir pardavėjos rūpestis mūsų piniginėmis.
                7 diena
                Seinai - Beržnykai - Veisiejai - Leipalingis
                54 km
                Dvi grupės pasidalija jau nuo pat ryto. Plentininkai važiuoja per Lazdijus. Miškiniai gi bandys kirsti Lietuvos sieną kažkur miško keliukais. Niekas nėra tikras ar tai įmanoma, bet pasiryžę rizikuoti. Smalsu ir man, tad važiuoju su miškiniais. Keli vietiniai Beržnykuose patvirtina informacija, kad į Lietuvą galima įvažiuoti ir važiuojant miško keliukais. Informacija pasitvirtina. Nors matosi, kad dar neseniai buvo sankasa, bet dabar gi išmintas takelis ir pereiti galima laisvai.

                Lietuva pasitinka intensyviais kelio darbais. Tiesiamas platus vieškelis. Į Lenkiją. Bet kas įdomiausia, Lenkijos pusėje visai ramu. Tik miško šunkeliukas.
                Girdėjome, kad prie Vištyčio atvirkščia situacija: lenkai iki sienos nutiesę asfaltuotą kelią, Lietuvos pusėje nieko nėra. Oj nemoka susitarti dar kaimynai.

                Vėliau begaliniai sunkus važiavimas Lietuvos žvyrkeliu. Tarkų tarka. Atmuša, atkrato viską kas įmanoma. O jau buvau pamiršęs, kas tie Lietuvos žvyrkeliai.
                http://pankis.private.lt/2008/07/
                Paskutinis taisė Romas; 2008.11.29, 22:09.

                Comment


                  Kelių direkcija apie darbų baigimą informavo tik šią savaitę

                  Plečiamas kelių tinklas tarp Lietuvos ir Lenkijos respublikų

                  Įgyvendinant Europos Bendrijų iniciatyvos INTERREG IIIA (...) projektą Nr. 2005/201 „Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra“ (toliau – projektas), Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (...) šio projekto įgyvendinimo metu buvo įsipareigojusi atlikti dviejų valstybinės reikšmės rajoninių kelių tąsų
                  (kelio Nr. 2524 Gudeliai−Kalėdiškiai−Markiškiai (9,31−10,04 km) tąsa Nr. 14 Kalėdiškiai−Markiškiai ir
                  kelio Nr. 2511 Lazdijai−Galiniai−Burbiškiai (9,20−9,47 km) tąsa Nr. 12 Galiniai−Burbiškiai)
                  rekonstrukciją.

                  Dėl nenumatytų aplinkybių užsitęsus projekte numatytų valstybinės reikšmės rajoninių kelių tąsų rekonstrukcijos darbų pradžiai, šių dviejų kelių tąsų rekonstrukcijos darbai nebuvo baigti iki projekto įgyvendinimo pabaigos (t.y. iki 2008 m. spalio 15 d.).
                  Tačiau Kelių direkcija iki projekto įgyvendinimo pabaigos įvykdė šiame projekte numatytus įsipareigojimus bei minėtų kelių tąsų rekonstrukcijos darbus toliau tęsė Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Kelių direkcijos užsakymu, minėtų kelių tąsų rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Alkesta“. Rangos darbų sutarties terminas buvo numatytas iki 2008 m. lapkričio 30 d., tačiau visi darbai buvo baigti anksčiau, o rekonstruotos rajoninių kelių tąsos 2008 m. lapkričio 18 d. valstybinės komisijos buvo pripažintos tinkamomis eksploatuoti.

                  Kitų trijų, projekte Nr. 2005/201 „Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra“ numatytų rekonstruoti valstybinės reikšmės rajoninių kelių tąsų
                  (kelio Nr. 5144 Vištytis−Varteliai−Burniškiai (9,70−10,68 km) tąsa Nr. 2 Varteliai−Burniškiai,
                  kelio Nr. 5142 Vygreliai−Sūduva* (0,90−2,25 km) tąsa Nr. 5 Vygreliai−Sūduva ir
                  kelio Nr. 2653 Žiogaičiai−Pašešupė (0,00−0,83 km) tąsa Nr. 7 Liubavas−Pašešupė)
                  rekonstravimo darbus Kelių direkcija planuoja atlikti Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
                  http://www.lra.lt/lt.php/projektai/e...5#content_5483

                  Comment


                    Kol nėra prieinamas už ES pinigus išleistas "Lietuvos ir Lenkijos pasienio regiono informacinis žemėlapis" (7000 egz.), įkeliu savo pasidarytą žemėlapį su nutiestais pasienio kelių ruožais

                    1 dalis. Vištytis - Kalvarija - Punskas


                    2 dalis. Punskas - Lazdijai - Kapčiamiestis

                    Žemėlapio pagrindas - iš Marijampolės apskr. tinklapyje patalpinto Pasienio kelių specialiojo plano: http://www.marijampole.aps.lt/ava/se...e=lt&pathId=95

                    Comment


                      Įdomu, kurie jie asfaltuoti, o kurie tik žvyrkeliai?

                      Comment


                        Lietuvos - Lenkijos - Baltarusijos sienų susikirtimo taškas yra Kapčiamiesčio girios užkampyje ir iš ten negreit bus medžiagos atskirai temai.

                        Smagus reportažas iš trijų sienų sankirtos

                        Valstiečių laikraštis 2008-12-10
                        Manvydas Vitkūnas

                        Kaimynų sienas saugo ir ginkluoti manekenai
                        Lietuvos, Lenkijos ir Baltarusijos valstybių sienų sankirtoje galima pamatyti geopolitines realijas atspindinčių vaizdų.


                        Šiame krante – dar Lietuva, o už Maros upės – Baltarusiją nuo Lenkijos skirianti pėdsakų juosta.
                        Martyno Vidzbelio nuotraukos

                        (...)

                        Siena su Lenkija eina Maros upe, visiškai negyvenamomis vietomis. Neliestos gamtos grožis į dabar atvirą tapusį Lietuvos ir Lenkijos pasienį vilioja vis daugiau pėsčiųjų ir dviračiais keliaujančių turistų. Netoli upės – sovietų pasieniečių, kadaise saugojusių geležinę uždangą, užkardos griuvėsiai. Buvusio karinio dalinio teritorija iš lėto tampa miško jaunuolynu. Niekam nereikalingų pastatų griuvėsiai smenga į žemę, ir tik paminklas čia pirmąją Antrojo pasaulinio karo dieną žuvusiems pasieniečiams neseniai sutvarkytas Rusijos ambasados lėšomis.
                        Už staigaus Maros, lenkiškai vadinamos Marycha, vingio – Lietuvos, Lenkijos ir Baltarusijos valstybių sienų sankirta. Mūsų krante nutolęs nuo upės stovi pasienio stulpas. Anapus upės – kaimynų pasienio stulpai ir pėdsakų juosta, skirianti Lenkiją nuo Baltarusijos. Reali sienų sankirta yra pačioje upės vagoje, tačiau siaura, bet vandeninga ir srauni Mara neseniai paplovė krantą ir nuvertė ten stovėjusius pasienio stulpus. Pasislinkus upės vagai, Lietuva laimėjo bent kelis kvad­ratinius metrus teritorijos. Kaimynams tai nepatiko – kitas krantas dabar stiprinamas akmens luitais, kuriuos lenkai, sako, veža net iš Varšuvos.
                        (...)
                        http://www.valstietis.lt/Priedai/Gim...uoti-manekenai

                        Comment


                          Pirkimo skelbimai apie ruožų Nr.2 , Nr.5 ir Nr.7 rekonstrukciją

                          Pirkimo numeris: 71727
                          Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5144 Vištytis–Varteliai–Burniškiai ruožo nuo 9,70 iki 10,68 km rekonstravimas
                          http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/pi...stravimas/5535

                          Pirkimo numeris: 71728
                          Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5142 Vygreliai–Sūduva ruožo nuo 0,9 iki 2,25 km rekonstravimas
                          http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/pi...stravimas/5536

                          Pirkimo numeris: 71729
                          Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2653 Žiogaičiai–Pašešupė ruožo nuo 0,0 iki 0,83 km rekonstravimas
                          http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/pi...stravimas/5537

                          Visi skelbimai paskelbti: 2008-12-17 „Informaciniai pranešimai“ Nr. 96
                          Komisijos posėdžio, kuriame bus atplėšiami vokai su pasiūlymais data, laikas ir vieta:
                          Data: 2009-01-06

                          Cvpp.lt tinklapis neveikia, todėl kol kas neaišku, ar tie ruožai bus asfaltuojami

                          Comment


                            Prie ruozo Nr. 2 jau sis tas vyksta. Nesvarbu kad krize Raunami kelmai ir seip yra visokios technikos. Bet gaila kad sis kelias siemet nebus asfaltuotas Be to tu zemelapiu apie pasienio zonos keliu infrastruktura jau yra
                            Paskutinis taisė zygis23; 2009.02.05, 22:41.

                            Comment


                              /\ Ačiū už geras naujienas
                              Įdomu būtų pamatyti nuotraukas

                              Comment


                                Galbūt yra informacijos, ar kuris nors iš ruožų, parankių važiuojant iš Vilniaus, bus parengtas naudojimui iki šių metų liepos? (labiausiai aktualūs 14 ir 15 ruožai anksčiau nurodytuose žemėlapiuose).

                                Comment


                                  /\ Jau šioje temoje buvo nuotraukos ir buvo rašyta, kad:
                                  14 kelią lietuviai šiemet padarė, o lenkai net nesiruošia nieko daryti. bet pravažiuoti antra pavara įmanoma
                                  15 kelias (žvyrkelis) buvo pravažiuojamas jau prieš metus - Lietuvoje antra pavara, o lenkijoje neblogai sutvarkytas. Ar krizės metus pas mus kas nors ten asafaltuos kelius, tikimybė nedidelė.

                                  Kaip sakoma, kaimynai tvarkosi perdaug nederindami veiksmų.

                                  Comment


                                    "Vivattur" parodoje (1 salėje, Kalvarijos arba Lazdijų stende) galima gauti tą žadėtą žemėlapį. Paroda veiks ir rytoj.

                                    Žemėlapis dvikalbis, Jo pavadinimas:
                                    Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos kelių infrastruktūros plėtra
                                    Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Litesko-Polskiej strefy nadgranicznej

                                    Paimtas paprastas "Jāņa sēta" 1:200.000 (1 cm - 2 km) žemėlapis ir plonyte žalia linija, kaip kokiu tušinuku, pažymėti visi keliai, nedarant skirtumo tarp asfaltuotų (tikėkimės, taip bus bent iš dalies) ar Lietuvos teritorijoje nepravažiuojamų dviračių takų.

                                    Gerai, kad yra miestų planai ar schemos (deja, kiekvienas skirtingo dizaino ir daro nekokį įspūdį):
                                    LT: Alytaus, Marijampolės, Kalvarijos, Lazdijų, Vilkaviškio
                                    PL: Suvalkų, Seinų, Punsko

                                    Yra surašytos kaimo turizmo sodybos ir įžymybės.
                                    Tiesa, iš 78 įžymybių 71 yra Lietuvoje, ir tik 7 - už sienos. Tarsi žemėlapio rengėjai būtų nujautę zloto nuvertėjimą ir priėję beveik teisingos išvados, kad lietuviams anapus sienos nėra nieko įdomaus, išskyrus Suvalkų turgų ir mėsos parduotuves...
                                    Paskutinis taisė Romas; 2009.02.28, 20:59.

                                    Comment


                                      "Gazeta współczesna" 30.10.2008
                                      Na Litwę można jechać już nowymi drogami
                                      Į Lietuvą jau galima važiuoti naujais keliais

                                      Tame straipsnyje (kuris atsirado po Lietuvos pranešimų apie dalinį darbų baigimą) beveik nieko naujo - lenkų valsčiai laiku viską padarė, o lietuviai vėlavo metais.
                                      Įdėtas ir nedidelis pasienio žemėlapiukas.

                                      Aktualesnė ši informacija apie vakarinį sienos ruožą ties Vilkaviškio rajonu:
                                      - W Bolciach już nawet zwykłym samochodem, w Wiłkupiach i Sudawskich od biedy. W Grzybinie raczej bym nie polecał, chyba, że jeepem - mówi Józef Laskowski, wójt Wiżajn.

                                      "Balčiuose (Kelias Nr.1) galima važiuoti paprastu automobiliu, Vilkupiuose (kelias Nr. 4) ir Sūdavoje (kelias Nr. 5) - iš bėdos. Keliu Nr. 2 nepatarčiau važiuoti, nebent su džipu", - sako Vižainių valsčiaus viršaitis (vaitas) Józef Laskowski.

                                      http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs....EG12/450825981
                                      Paskutinis taisė Romas; 2009.03.08, 09:59.

                                      Comment


                                        P.S. keliu NR.2 nepatarciau vaziuoti net su dzipu

                                        Comment


                                          Atsiprašau, iki kovo 22 d. ankstesnės nuotraukos nebus rodomos, nes viršytas hostingo limitas.


                                          Teko pravažiuoti sieną per 12 kelią.
                                          Tai patogiausias kelias iš Lazdijų ir Vilniaus į Punską

                                          Šaltinis:
                                          Lietuvos ir Lenkijos pasienio zonos susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros specialusis planas.
                                          http://www.marijampole.aps.lt/ava/se...e=lt&pathId=95

                                          Ten yra 84 ir 85 pasienio stulpai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X