Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[RU] Rusijos bei kitų NVS šalių keliai ir gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kitiems metams kilo idėja šiek tiek pasikatalinti po "Didžiąją Tėvynę" su mašina. Maršrutas būtų maždaug toks (čia tik pirmyn): https://maps.google.com/maps?saddr=v...mra=ls&t=m&z=4

    Gal kas nors taip darė arba turi kokių patarimų?

    Comment


      #42
      Parašė rat
      Zis iz nats.
      Aš galvojau, kad čia būtų truputį over the top tokioje šiknoje, kaip Rusija, bet dar labiau pagalvojęs nusprendžiau, kad kodėl gi ne? Rusija, kaip bebūtų, nėra tokia jau baisi šikna, kelias, kiek žinau, jau visas asfaltuotas (prieš porą metų dar nebuvo) ir, kaip suprantu, šiaip gana neblogos būklės. Infrastruktūra (degalinės, viešbučiai, etc.) irgi normali, o užsieniečiams vairuoti RF iš esmės tereikia nusipirkti keliasdešimt Eurų kainuojantį draudimą ir kažkokį "leidimą". Žodžiu, iš esmės, tiesiog sėdi ir važiuoji link Vladivostoko.

      Comment


        #43
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Aš galvojau, kad čia būtų truputį over the top tokioje šiknoje, kaip Rusija, bet dar labiau pagalvojęs nusprendžiau, kad kodėl gi ne? Rusija, kaip bebūtų, nėra tokia jau baisi šikna, kelias, kiek žinau, jau visas asfaltuotas (prieš porą metų dar nebuvo) ir, kaip suprantu, šiaip gana neblogos būklės. Infrastruktūra (degalinės, viešbučiai, etc.) irgi normali, o užsieniečiams vairuoti RF iš esmės tereikia nusipirkti keliasdešimt Eurų kainuojantį draudimą ir kažkokį "leidimą". Žodžiu, iš esmės, tiesiog sėdi ir važiuoji link Vladivostoko.
        Ką galvoji dėl pačios mašinos?

        Comment


          #44
          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
          Ką galvoji dėl pačios mašinos?
          Čia turbūt vienas iš jautriausių dalykų. Pinigų tam leisti daug neišeina, nes tai būtų "vienkartinė" mašina (bet kokiu atveju tektų pigiai parduoti ar šiaip palikti gatvėje Vladivostoke prieš skrendant atgal), bet, kita vertus, baisu kur nors užsilenkti pakeliui su kokiu laužu. Tikriausiai reiktų ieškoti kokio seno, bet geros būklės ir populiaraus universalo (Toyota carina, VW Passat, Audi A4 ar pan.), kurį prieš važiuojant reiktų gerai patikrinti, o keliaujant, esant reikalui, būtų galima nesunkiai paremontuoti. Kadangi vienas mano dėdė veikia naudotų mašinų versle, spėju, padėtų susirasti gerą variantą tokiai kelionei. Juo labiau, kad jis pats turi keliavimo mašina po Rusijos gilumą patirties.

          Comment


            #45
            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kitiems metams kilo idėja šiek tiek pasikatalinti po "Didžiąją Tėvynę" su mašina. Maršrutas būtų maždaug toks (čia tik pirmyn): https://maps.google.com/maps?saddr=v...mra=ls&t=m&z=4

            Gal kas nors taip darė arba turi kokių patarimų?
            Kiek laiko planuoji skirti tokiai kelionei? Ar turi omeny, kad sustojant tik pavalgyt kelis kart per dieną ir nusimyžt, ir važiuojant nuo ankstaus ryto iki sutemų net visos savaitės turbūt neužteks? Dar reikia atsimint laiko juostų skirtumus, kad važiuojant į rytus praradinėsi valandas, o tai tik ilgins kelionę. Sakyčiau 8 dienos kaip minimum. O kaip su kelione atgal tokiu atveju? Nes važiavimas jau bus ant tiek atsibodęs.

            Comment


              #46
              Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
              Kiek laiko planuoji skirti tokiai kelionei? Ar turi omeny, kad sustojant tik pavalgyt kelis kart per dieną ir nusimyžt, ir važiuojant nuo ankstaus ryto iki sutemų net visos savaitės turbūt neužteks? Dar reikia atsimint laiko juostų skirtumus, kad važiuojant į rytus praradinėsi valandas, o tai tik ilgins kelionę. Sakyčiau 8 dienos kaip minimum. O kaip su kelione atgal tokiu atveju? Nes važiavimas jau bus ant tiek atsibodęs.
              Juokauji? Čia 15 dienų kaip minimum buko varimo be jokių pasižvalgimų į šonus. Bet ar taip iš viso įdomu keliauti?
              Iš patirties Ukrainos keliuose (manau Rusijoje jie tikrai nebus geresni), sakyčiau 3 savaitės yra minimalus laikas tokiai kelionei. Jei, žinoma, nori bent kažką pamatyti, suprasti, atsiminti.

              Comment


                #47
                Gal biškį apsiskaičiavau, ne 8, o maždaug 10 dienų nuo ryto iki vakaro intensyvaus važiavimo. 15 dienų tai jau daugoka būtų, nebent tolimuosiuose rytuose keliai visiški šunkeliai. Trečdalį maršruto esu su tėvais prakeliavęs į abi puses 4 kart 1999-2005 metais, tai diena iki Maskvos ir dar 2 dienos važiavimo nuo ryto iki vakaro iki Kurgano.

                Comment


                  #48
                  Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                  Gal biškį apsiskaičiavau, ne 8, o maždaug 10 dienų nuo ryto iki vakaro intensyvaus važiavimo. 15 dienų tai jau daugoka būtų, nebent tolimuosiuose rytuose keliai visiški šunkeliai. Trečdalį maršruto esu su tėvais prakeliavęs į abi puses 4 kart 1999-2005 metais, tai diena iki Maskvos ir 2 dienos važiavimo nuo ryto iki vakaro iki Kurgano.
                  Žmogau, tu pažiūrėk į John maršrutą. 10 tūkst. kilometrų gryno kelio, neskaitant miestų kilometražo. Tu tikrai tiki, kad per Rusiją padarysi po tūkstantį per parą?
                  500 šimtai maksimum, dar primesk vis didėjantį nuovargį, nuolatinę įtampą dėl kultūrinių vairavimo ypatumų, pašalinius nuotykius ir vis blogėjančius kuo toliau į rytus kelius...
                  Be 20 dienų net geriau neprasidėti, ir tai - čia tik nuo lovos iki lovos.

                  Comment


                    #49
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Žmogau, tu pažiūrėk į John maršrutą. 10 tūkst. kilometrų gryno kelio, neskaitant miestų kilometražo. Tu tikrai tiki, kad per Rusiją padarysi po tūkstantį per parą?
                    500 šimtai maksimum, dar primesk vis didėjantį nuovargį, pašalinius nuotykius ir vis blogėjančius kuo toliau į rytus kelius...
                    Be 20 dienų net geriau neprasidėti, ir tai - čia tik nuo lovos iki lovos.
                    Nu aš sakau iš savo patirties, kur John pasirinkto maršruto pirmi 3000km sutampa su tuo kur man teko su šeima pravažiuot ne kartą. Tėvas dažniausiai apie 1000 km per dieną pravažiuodavo. Daugiausiai kelis kart buvo ir po 1200-1300 km maždaug, bet čia jau iki vidurnakčio jei varydavo. Ir tai buvo jau senai, dabar manau keliai tikrai geresni.

                    Comment


                      #50
                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                      Nu aš sakau iš savo patirties, kur John pasirinkto maršruto pirmi 3000km sutampa su tuo kur man teko su šeima pravažiuot ne kartą. Tėvas dažniausiai apie 1000 km per dieną pravažiuodavo. Daugiausiai kelis kart buvo ir po 1200-1300 km maždaug, bet čia jau iki vidurnakčio jei varydavo. Ir tai buvo jau senai, dabar manau keliai tikrai geresni.
                      O kada čia buvo? Keliai gal ir geresni, bet mašinomis užkimšti dabar. Ne taip kaip sovietiniais laikais. Šiaip, sunku patikėti dėl 1000 km per dieną. Be to, po kelių dienų tokių lenktynių, užsilenkti gali, jei nesi labai patyręs šoferis.

                      Comment


                        #51
                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Kiek laiko planuoji skirti tokiai kelionei? Ar turi omeny, kad sustojant tik pavalgyt kelis kart per dieną ir nusimyžt, ir važiuojant nuo ankstaus ryto iki sutemų net visos savaitės turbūt neužteks? Dar reikia atsimint laiko juostų skirtumus, kad važiuojant į rytus praradinėsi valandas, o tai tik ilgins kelionę. Sakyčiau 8 dienos kaip minimum. O kaip su kelione atgal tokiu atveju? Nes važiavimas jau bus ant tiek atsibodęs.
                        Grubiai paėmus, ko gero, reiktų tam rezervuoti minimum dvi savaites. Aišku, sustojimams laiko daug nebūtų, nes tai, visų pirma, būtų vairavimo patirtis, o ne kažkokia pažintinė-turistinė iškyla, bet karts nuo karto apsižvalgyti reiktų. Gamtovaizdžių pakeliui turėtų būti visai neblogų. O miestams (įskaitant Maskvą) laiko turbūt kad nelabai būtų. Dar reiktų keltu nusigauti į Japoniją arba P.Korėją ir skristi atgal, kas pareikalautų dar bent 2-3 dienų.

                        O kalbant apie kelius, tai jie šiais laikais tikrai geresni (nors, toli gražu, ne tokie, kokie turėtų būti šalyje su tokia krūva pinigų ir išteklių). Tai gana akivaizdu pasižvalgius po SSC Rusijos kelių temą. 1000km per dieną tikriausiai nelabai išeitų padaryti, bet kokius 700-800 turbūt kad be problemų. Nors, esant reikalui, galima visada padaryti ir daugiau. Ypač jei yra bent du vairuotojai.

                        Šiaip labai užknisantis dalykas yra tai, kad negalima su Europietiškomis teisėmis važiuoti į Kiniją. Tokiu atveju, net negalvodamas, traukčiau nuo Vilniaus iki Honkongo pro Vladivostoką.
                        Paskutinis taisė John; 2013.03.16, 02:48.

                        Comment


                          #52
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Grubiai paėmus, ko gero, reiktų tam rezervuoti minimum dvi savaites. Aišku, sustojimams laiko daug nebūtų, nes tai, visų pirma, būtų vairavimo patirtis, o ne kažkokia pažintinė-turistinė iškyla, bet karts nuo karto apsižvalgyti reiktų. Gamtovaizdžių pakeliui turėtų būti visai neblogų. O miestams (įskaitant Maskvą) laiko turbūt kad nelabai būtų. Dar reiktų keltu nusigauti į Japoniją arba P.Korėją ir skristi atgal, kas pareikalautų dar bent 2-3 dienų.

                          O kalbant apie kelius, tai jie šiais laikais tikrai geresni (nors, toli gražu, ne tokie, kokie turėtų būti šalyje su tokia krūva pinigų ir išteklių). 1000km per dieną tikriausiai nelabai išeitų padaryti, bet kokius 700-800 reiktų daryti.

                          Šiaip labai užknisantis dalykas yra tai, kad negalima su Europietiškomis teisėmis važiuoti į Kiniją. Tokiubatveju,m net negalvodamas, traukčiau nuo Vilniaus iki Honkongo pro Vladivostoką.
                          Turėk galvoje, kad važiuotum su senu automobiliu, ilgose kelionėse tas irgi jaučiasi. 800 km. per dieną čia jau daugiausiai. Jei bandyti parduoti, tai imk geriau 'japoną', Tolimuosiuose Rytuose 'vokietis' ne autoritetas :-)

                          Comment


                            #53
                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            O kada čia buvo? Keliai gal ir geresni, bet mašinomis užkimšti dabar. Ne taip kaip sovietiniais laikais. Šiaip, sunku patikėti dėl 1000 km per dieną. Be to, po kelių dienų tokių lenktynių, užsilenkti gali, jei nesi labai patyręs šoferis.
                            Gi rašiau, kad 1999-2005 metais.
                            Nu apie 1000 km tai čia vidurkis per 5 dienas, vieną dieną gal mažiau nei 1000, kitą kartais tekdavo ir virš 1000. Ir čia įskaičiavus visus "nuotykius" ir nenumatytus atvejus kelyje, ko irgi pasitaikydavo.
                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Grubiai paėmus, ko gero, reiktų tam rezervuoti minimum dvi savaites. Aišku, sustojimams laiko daug nebūtų, nes tai, visų pirma, būtų vairavimo patirtis, o ne kažkokia pažintinė-turistinė iškyla, bet karts nuo karto apsižvalgyti reiktų. Gamtovaizdžių pakeliui turėtų būti visai neblogų. O miestams (įskaitant Maskvą) laiko turbūt kad nelabai būtų. Dar reiktų keltu nusigauti į Japoniją arba P.Korėją ir skristi atgal, kas pareikalautų dar bent 2-3 dienų.

                            O kalbant apie kelius, tai jie šiais laikais tikrai geresni (nors, toli gražu, ne tokie, kokie turėtų būti šalyje su tokia krūva pinigų ir išteklių). 1000km per dieną tikriausiai nelabai išeitų padaryti, bet kokius 700-800 reiktų daryti.

                            Šiaip labai užknisantis dalykas yra tai, kad negalima su Europietiškomis teisėmis važiuoti į Kiniją. Tokiubatveju,m net negalvodamas, traukčiau nuo Vilniaus iki Honkongo pro Vladivostoką.
                            Man įdomu kaip tu tikiesi ivažiavęs į Rusiją su mašina paskui ketini jos taip paprastai atsikratyt Rusijoj? Manau kad ne viskas taip paprasta. Gali neišleist iš šalies.

                            Comment


                              #54
                              Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                              Gi rašiau, kad 1999-2005 metais.
                              Nu apie 1000 km tai čia vidurkis per 5 dienas, vieną dieną gal mažiau nei 1000, kitą kartais tekdavo ir virš 1000. Ir čia įskaičiavus visus "nuotykius" ir nenumatytus atvejus kelyje, ko irgi pasitaikydavo.

                              Man įdomu kaip tu tikiesi ivažiavęs į Rusiją su mašina paskui ketini jos taip paprastai atsikratyt Rusijoj? Manau kad ne viskas taip paprasta. Gali neišleist iš šalies.
                              O kaip gali neišleisti? Ten gi ne Kokia Š.Korėja (nors net ir ten tokių dalykų nebūna). Jeigu vizos galiojimas nepasibeigęs, viskas ok. Tikrai nemanau, kad jie pasieniuose tikrina, ar išvykdamas iš šalies netyčia kur nors nepalikai mašinos. Bet kokiu atveju, jei nesi ieškomas už kriminalinius nusikaltimus, išvažiuoti iš šalies problemų neturi kilti.

                              Comment


                                #55
                                Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                Turėk galvoje, kad važiuotum su senu automobiliu, ilgose kelionėse tas irgi jaučiasi. 800 km. per dieną čia jau daugiausiai. Jei bandyti parduoti, tai imk geriau 'japoną', Tolimuosiuose Rytuose 'vokietis' ne autoritetas :-)
                                Mašinos komfortas priklauso nuo klasės, o ne nuo senumo. Ar tu naiviai tiki, kad tarkim nauja kokia Opel Astra 2013 metų būtų kofortiškesnė už Mercedes S klasę pvz. 1993 metų?
                                O kam ten Vladisvotoke reikalinga tavo net ir japoniška už kurią tu norėsi gaut rinkos kainą, jeigu jie gali papigiai pasiimt tą patį tik su vairu dešinėj pusėj?
                                Autoritetai čia ne prie ko, tiesiog "vokiečių" ar bet kokią mašiną iš Europos visiškai neapsimoka gabent taip toli ir kaina gausis milžiniška, o iš Japonijos, čia pat papigiai išeina. Ir vieni ir kiti patenkinti. Japonai vietoj to kad ant metalo laužo priduot atvažinėtas mašinas, rusams parduoda, rusai džiaugiasi papigiai nusipirkę mašinas. Nors man asmeniškai nesuprantama koks gali būt malonumas važinėt su vairu dešinėj pusėj, kad ir už pigiai nusipirkus.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  O kaip gali neišleisti? Ten gi ne Kokia Š.Korėja (nors net ir ten tokių dalykų nebūna). Jeigu vizos galiojimas nepasibeigęs, viskas ok. Tikrai nemanau, kad jie pasieniuose tikrina, ar išvykdamas iš šalies netyčia kur nors nepalikai mašinos. Bet kokiu atveju, jei nesi ieškomas už kriminalinius nusikaltimus, išvažiuoti iš šalies problemų neturi kilti.
                                  Nu aš nežinau visų niuansų ir formalumų smulkmenų, bet jeigu įvažiavai į šalį su mašina, tai ir išvykstant manau, kad matys kur ir kaip tu kirtai sieną, nemanau, kad taip ims ir išleis. O ir jeigu ten vietoj pardavinėsi, vistiek reikės mokėt visokius muito mokęsčius, todėl protingiausia turbūt būtų iš kart kertant sieną susitvarkyt visus dokumentus, kad mašiną įveži pardavimui.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                    Mašinos komfortas priklauso nuo klasės, o ne nuo senumo. Ar tu naiviai tiki, kad tarkim nauja kokia Opel Astra 2013 metų būtų kofortiškesnė už Mercedes S klasę pvz. 1993 metų?
                                    O kam ten Vladisvotoke reikalinga tavo net ir japoniška už kurią tu norėsi gaut rinkos kainą, jeigu jie gali papigiai pasiimt tą patį tik su vairu dešinėj pusėj?
                                    Autoritetai čia ne prie ko, tiesiog "vokiečių" ar bet kokią mašiną iš Europos visiškai neapsimoka gabent taip toli ir kaina gausis milžiniška, o iš Japonijos, čia pat papigiai išeina. Ir vieni ir kiti patenkinti. Japonai vietoj to kad ant metalo laužo priduot atvažinėtas mašinas, rusams parduoda, rusai džiaugiasi papigiai nusipirkę mašinas. Nors man asmeniškai nesuprantama koks gali būt malonumas važinėt su vairu dešinėj pusėj, kad ir už pigiai nusipirkus.
                                    O tu naiviai tikiesi, kad jis ruošiasi važiuoti su S klasės mersedesu?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                      Nu aš nežinau visų niuansų ir formalumų smulkmenų, bet jeigu įvažiavai į šalį su mašina, tai ir išvykstant manau, kad matys kur ir kaip tu kirtai sieną, nemanau, kad taip ims ir išleis. O ir jeigu ten vietoj pardavinėsi, vistiek reikės mokėt visokius muito mokęsčius, todėl protingiausia turbūt būtų iš kart kertant sieną susitvarkyt visus dokumentus, kad mašiną įveži pardavimui.
                                      Na aš greit pagūglinau ir, jeigu viską supratau, kertant sieną įdeda į pasą atspaudą, parodantį, kaip patekai į šalį (t.y. mašina). Bet tai tereiškia, kad buvai mašinoje. Nesvarbu, kokioje. Nors labai tikėtina, kad su asmens duomenimis susieja ir mašinos duomenis. Tik klausimas, kaip juos po to panaudoja, nes šiaip, išvykstant iš šalies, jiems neturėtų labai rūpėti, ar ten netyčia nepalikai mašinos? Ypač, jei nepasibaigęs jokių dokumentų galiojimas.

                                      Įvažiuojant į RF išduoda leidimą šalyje su mašina važinėti, berods, 10 dienų. Leidimą galima pratęsti ilgesniam laikui. Logiškai mastant, jeigu nėra jokių pažeidimų, jų sistemos neturėtų nieko blogo rodyti, nes išvykimas iš šalies reguliuojamas vizų režimo ir būtų sunku patikėti, kad yra sąlyga, neleidžianti laisvai išvykti iš šalies, jei joje palikai legalų ir su visais reikalingais dokumentais, automobilį. Problemų galėtų kilti, jeigu su mašina užsilieki ilgiau, nei leidimo terminas. Kitu atveju, būtų nelogiška, nes išvažiuoti iš šalies gali tik kelioms dienoms ir vėliau grįžti. Jie to paprasčiausiai negali žinoti. Nebent reikalautų parodyti atgalinį bilietą? Bet tai jau būtų nesąmonė. Nebent jie tikrai viską nuodugniai tikrina iki smulkmenų ir prie absoliučiai visko kabinėjasi? Būtų sunku tuo patikėti.

                                      O mašiną tikriausiai tektų kur nors šiaip palikti.
                                      Paskutinis taisė John; 2013.03.16, 03:31.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Na aš greit pagūglinau ir, jeigu viską supratau, kertant sieną įdeda į pasą atspaudą, parodantį, kaip patekai į šalį (t.y. mašina). Bet tai tereiškia, kad buvai mašinoje. Nesvarbu, kokioje.

                                        Kitas dalykas, kad įvažiuojant į RF išduoda leidimą šalyje su mašina važinėti 10 dienų. Leidimą galima pratęsti ilgesniam laikui. Logiškai mastant, jeigu nėra jokių pažeidimų, jų sistemos neturėtų nieko blogo rodyti, nes išvykimas iš šalies reguliuojamas būtent vizų režimo ir būtų sunku patikėti, kad yra sąlyga, neleidžianti laisvai išvykti ši šalies, jei joje palikai legalų ir su visais reikalingais dokumentais, automobilį. Problemų galėtų kilti, jeigu su mašina užsilikai ilgiau, nei leidimo terminas. kitu atveju, būtų nelogiška, nes išvažiuoti iš šalies gali tik kelioms dienoms ir vėliau grįžti. nebent jie viską nuodugniai tikrina iki smulkmenų?

                                        O mašiną tikriausiai tektų palikti kur nors gatvėje.
                                        Manau, kad būtent visi mašinos "galai" ir bus surišti su tavo vizos galiojimu. Vistiek kai kirsi sieną bus užfiksuota, kad i šalį įvežei mašiną. Net jeigu ir nekils problemų išskrendant iš šalies, tai gali būt vėliau problemų jeigu dar kada užsimanysi aplankyt Rusiją. Jau nekalbant apie tai, kad jeigu paliksi tiesiog gatvėj kažkas pasivėžins, padarys avariją ar koki nusikaltimą su ta mašina. Tada jau geriau iš anksto susirast kas Vladivostoke paimtų išardymui ant dalių, bent ramu bus, kad nieko neatsitiks. O šiaip tai geriausiai turbūt reiktų konsultuotis su mašinų prekeiviais, kurie žino visą tvarką ir vietinius įstatymus.

                                        Comment


                                          #60
                                          Būtent, kad greičiausiai kils problemų ne tą kartą paliekant šalį, o kitą kartą bandant įvažiuoti/išvažiuoti. Juk ant tavo vardo "kabės" įvažiavęs ir neišvažiavęs automobilis, kuris ten nebeturi teisės važinėti. Kadangi muitai ar kiti mokesčiai nesumokėti, tai gali sukelti įvairių problemų. Geriausia būtų išsiklausinėti apie situacija asmenų, kurie susidūrę su automobilių eksportų į rytų šalis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X