bet kaip pirštu akin, ilestmort? va prie ko veda buvimas kelininkų aplinkoj, nieks architektorium tamstos nebelaiko
prisiklausiau šiom dienom darbe polemikos dėl šios sankryžos. broliai gatvių projektuotojai baisiai juokiasi iš nagrinėjamos vietos sprendimo - o tai rodiklis neblogas, kad vis dėlto ne viskas ten ok padaryta.
Projektavo berods "Kelprojektas". Jų teigimu Aleksoto tilto mazgas pritaikytas "dirbti" kartu su Čiurlionio tilto mazgu. Problema ta, kad Čiurlionio tilto mazgas bus baigtas gal dar po metų. Taigi eismą prie Aleksoto tilto šiuo metu reikia organizuoti kitaip.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Pastaruoju metu daug kalbama apie Aleksoto tilto prietiltį ir automobilių spūstį sudėtingoje sankryžoje. Šią sankryžą projektavo patys žymiausi Kelių projektavimo instituto specialistai, kurie viską apskaičiavo ir gerai suprojektavo, tačiau būtina žinoti, kad ši sankryža yra viena iš trijų vietų, kur dabar vyksta darbai, o tos vietos tarpusavyje labai susiję.
Pirmoji - Europos prospekto Čiurlionio tilto estakada su nuvažiavimais į H. ir O. Minkovskių gatvę, antroji - Aleksoto tilto kairiojo kranto sankryža ir trečioji - VIA BALTICA magistralės mazgo sujungimas su Marvelės gatve.
Kai visi darbai, šiose vietose bus baigti, tuomet ir Aleksoto prietilčio sankryža funkcionuos normaliai, t.y., kai nuvažiavus po tiltu, bus galima važiuoti tiesiai, kuomet nereikės visoms transporto priemonėms sukti į Veiverių gatvę, tuomet ir spūsčių nebus. Propjektuotojai mano, kad pagrindinė gatvė į Aleksotą bus Europos prospektas per M. K. Čiurlionio tiltą.
Kai nėra pralaidumo kitomis gatvėmis, tuomet kalta tampa naujai įrengta Aleksoto prietilčio sankryža. Ši naujais rūbais pasipuošusi viena iš trijų sesių laukia, kol transportas galės be kliūčių važiuoti ir kitomis minėtomis gatvėmis.
VIA BALTICA sujungimas numatomas 2008 m. lapkričio mėnesį.
visiska teisybe. ka galima kaltinti, tai tik laiko neatitikima. siuo atveju prietilcio atidaryma manau reikejo nukelti velesniam laikui. o jei kalbant apie via baltikos sujungima su marveles gatve, tai ten darbai net neprasidejo. turiu galvoje viaduko pravedima po apvaziavimu.
visiska teisybe. ka galima kaltinti, tai tik laiko neatitikima. siuo atveju prietilcio atidaryma manau reikejo nukelti velesniam laikui. o jei kalbant apie via baltikos sujungima su marveles gatve, tai ten darbai net neprasidejo. turiu galvoje viaduko pravedima po apvaziavimu.
Visu pirma reikia durnas miesto galvas kaltinti, kodel paprasciausiai negalejo veliau to Aleksoto mazgo atidaryti kai jau viskas bus padaryta?
Uzteko koncervam ateiti i valdzia ir jau turim rezultatus: Jonavos gatveje 50 (kai kur praktiskai laukai), nors Siaures pr. kur gyvenami namai - 60. Aleksoto prietiltis su naujais kamsciais, bajeriai su Autrolio direktorium, kas toliau? Geda Kupcinskui, visiskas neprofesionalumas.
Kiek laiko trunka kelionė per Kauną?
Paulius Garkauskas, Rafael Achmedov, www.DELFI.lt
2008 vasario mėn. 15 d. 16:54
DELFI pabandė išsiaiškinti, per kiek laiko galima pervažiuoti Kauno miestą skirtingu paros laiku – ryte, dieną ir vakare. Kelionė pradedama nuo Savanorių prospekto pradžios ir baigiama ties ženklu, žyminčiu miesto pabaigą, už Aleksoto.
Paaiškėjo, kad skirtingu metu kelionės, kurios metu reikia įveikti 11,6 km ilgio atkarpą, laikas gali skirtis beveik dvigubai. Tokia pati tendencija pastebima ir Kauno miesto centre.
Vaizdo reportaže – kelionė per Kauną skirtingu paros laiku bei eksperimentas, per kiek laiko automobiliu galima įveikti atstumą nuo Įgulos bažnyčios iki Kauno pilies.
Venkite apvažiavimo nuo Megos (tiksliau nuo tilto per Nerį) iki įvažiavimo į Savanorių pr. Kolega 40 min. ryte prastovėjo, ten tik vieną juostą pravažiavimui paliko, nes naują dangą kloja.....
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment