Parašė Valstietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno kamščiai
Collapse
X
-
Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą+ dar ir Kauno merui praverstu
bet šeip jis šaunuolis,kad kiša visur (nors kartais ne vietoj ir per daug) dviračių takų idėjas ir propaguoja dviračius. bendraminčiai mes iš dalies
Comment
-
Parašė FlagMan Rodyti pranešimąmano kasdienis marsrutas yra is namu, taikos prospektu iki pat galo, ateities plento. pakeliui dar tenka pravaziuoti du ziedus, kuriose piko metu ryte ir vakare visada buna kalnas masinu. ir galu gale sankryza su ateities plentu, kuri pravaziuoti tenka sukant i desine ir pavaziavus toleliau apsisukti, nes kitaip ten gali stoveti ir valanda.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNėra lėšų net linijoms išpaišyt ...
Comment
-
Šiandien teko laimė nusigaut iš taško „A“ į tašką „B“:
Žalia spalva - normalus eismas, raudona - kamštis, geltona - pusė velnio. Kelionės pradžia - ~17:00h. Pasak „Google Earth“, trasos ilgis - 4,76 km. Iš jų 1,4 km - kamštis, kuriam atiteko maždaug trys ketvirtadaliai kelionės laiko (~0:45h). Paprastai visą šią trasą maršrutiniu taksi, būtent juo ir šį kartą keliavau, įveikiu per 15, ne daugiau nė 20, minučių. Tikslą pasiekiau kelios minutės po 18h, tad kelionė užtruko apie valandą. Po ilgos darbo dienos keliauti namo vidutiniškai mažesniu nė 5 km/h greičiu yra tikrai neblogas kantrybės išbandymasPaskutinis taisė Aš; 2007.10.31, 18:50.
Comment
-
Politikų reikalas politikuoti. O transporto problemas spręsti ir "ateitį planuoti" turėtų atitinkamų sričių specialistai pvz. SĮ "Kauno plane". Ir darbai neturėtų apsiriboti tik "galimybių studijomis" ir "galimybiu studijomis galimybių studijoms įgyvendinti".It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąŠiandien teko laimė nusigaut iš taško „A“ į tašką „B“:
Žalia spalva - normalus eismas, raudona - kamštis, geltona - pusė velnio. Kelionės pradžia - ~17:00h. Pasak „Google Earth“, trasos ilgis - 4,76 km. Iš jų 1,4 km - kamštis, kuriam atiteko maždaug trys ketvirtadaliai kelionės laiko (~0:45h). Paprastai visą šią trasą maršrutiniu taksi, būtent juo ir šį kartą keliavau, įveikiu per 15, ne daugiau nė 20 minučių. Tikslą pasiekiau kelios minutės po 18h, tad kelionė užtruko apie valandą. Po ilgos darbo dienos keliauti namo lėčiau nė 5 km/h yra tikrai neblogas kantrybės išbandymasIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBet sutaupė 1 mlrd. ant arenos, galėtų bent linijas užpiešti.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje trasa gana dėkinga važiavimui dviračiu - pakeliui pora parkų, reljefas lygus ...
Comment
-
Parašė FlagMan Rodyti pranešimągal kas zino kodel per pastarasias savaites kaune atsirado kokiu trecdaliu daugiau automobiliu?...
Tiesiog gal atsiradus šiai temai ėmei labiau kreipti dėmesį į esamą miesto eismo situaciją
Comment
-
pagal naujausias žinias, tai Kauno auto turguje sumažėjo Kazachų, vadinasi automobiliai atpigo, ir kauniečiai jų masiškai užsipirko
O jei rimtai, tai neįsivaizduoju. Turbūt jaunimas baigė laikytis teises, ir įsigijo automobilius. Nepamirškime, kad šiemet universitetai priėmė dar daugiau studentų, o be to - vasara - vairavimo teisių laikymosi metas.
Comment
-
Tiesa sakant nuo rudens kamsciu tikrai padaugejo, jei kas bandete pravaziuoti Partizanu gatve tarp Savo ir ortopedinio po penktos valandos ir pavyko greiciau nei per 10 min - sveikinu.
Ta Kauno puse kuo toliau, tuo labiau uzsikisusi, piko valandomis Birzelio 23-iosios g. prie ortopedinio sunku i bet kuria puse greitai prasmukti, panasu kad tai susije su stiklo budu ir ju darbuotoju daugejimu savanoriuose. Taip pat ir Barsausko g. kamsciai neblogi darosi. Isivaizduoju kas ten desis kai Europos pr. nuvaziavima atidarys - visi kas varo Veiveriu g. vaziuos pro stoti.
Comment
Comment