17.30
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno kamščiai
Collapse
X
-
Užjaučiu šiandien važiavusius Kauno aplinkeliu Vilniaus kryptimi Į darbą (Domeikavos link) iš Jonavos g. važiavau per Neries tiltą ~7.45, tai priešpriešinėje juostoje buvo susikalusios 7 mašinos. 3, 2 ir 2. Kamštis jau tada buvo gerokai už Megos. ~8.50 iš Domeikavos variau į Šilainius tai visame mazge ties 9 fortu kolonų galų nesimatėMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ transformeriai... o šiaip tai žiauru, kaip čia taip trys avarijos iškarto...Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Čia šiaip iš tikro įdomūs dalykai dedasi.
Nemanau, kad ten labai didelių specialistų reikia toms sankryžoms tvarkyti. Kai kur matosi, kamščiai atsiranda vien dėl to, kad nėra šviesoforo, arba kad yra šviesoforas, arba kad vienos juostos trūksta.
Pavyzdžiui Baranausko/studentų gatvių sankryža. Važiuojant nuo miesto vakare pastoviai nusidriekia spūstys dėl to, kad porai žmonių toje sankryžoje prireikė pasukti į kairę iš Baranausko gatvės.
Tas pats ryte miesto kryptimi toje pačioje sankryžoje. Tai kodėl gi nenutiesus dar 20-30 metrų papildomos juostos, kad sukantys į kairę būtų apvažiuojami?
Arba parodos kalnas ryte ir vakare.
Ryte, rodos, nieko daug nepadarysi, bet vakare vėlgi daug dalykų būtų išspręsta su papildoma juosta, važiuojantiems tiesiai ir sukantiems dešinėn.
Pats neturiu automobilio, bet neseniai laikiausi teises, tai iš pažiūros, kiek dabar laiko teises ir išlaiko, tai galiu pasakyti - kamščiai tik didės.
Dar džiaugiuosi,kad man tik vieną dieną per savaitę tenka ryte į pirmą paskaitą važiuoti.
Bet faktas toks - visi gerbiami kauniečiai pradeda įgauti vilnietiško mąstymo pavyzdžių, ir pradeda galvoti, kad iki darbo nusigauti automobiliu yra daug patogiau ir papraščiau, negu viešuoju transportu.
Atrodytų viskas tiesa ir viskas šaunu. o bet tačiau. Būtent dėl to, kad daugelis taip mąsto, dėl to ir atsiranda kamščiai, ir vėluoja visi, net ir važiuojantys viešuoju transportu.
Bet vėlgi, kadangi visi žinom, kad maždaug kas trečias vairuotojas važiuodamas į/iš darbo kalba mobiliuoju, tai vadinasi, jis nevažiuos viešuoju transportu, nes visiems autobuso keleiviams nebūtina žinoti visų jo verslo reikalų
Comment
-
/\ Kaunas, Klaipėda ir Panevėžys yra idealiausi miestai važinėtis ir plėtoti dviračių transportą dėl lygaus reljefo (ypač gaila, kad nėra plėtojama infrastruktūra dviračių takų šiuose miestuose). Pats važiuoju dviračiu kiek sezonas leidžia iki darbo ir į paskaitas, ir grįžtu...Tiesa Kaune yra 4 kalvotos kliūtys: Savanorių, Parodos, Aleksoto ir Milikonių kalnai - į kurį užpuškuoti tenka nemažai minti, bet šiaip dviratis yra nuostabus dalykas su mažais kaštais. Įsimylėjau šią transporto priemonę po Kopenhagos. Siūlyčiau kiek galima persimesti ant šitos žalios ir ekonomiškos transporto priemonės.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą<...> kaip kokiam didmiesty atrodo
Mano kelione tai labiausiai itakoja pavakarinis kamstis nuo Kanto gatves iki Aleksoto tilto (ypac kai Aleksoto puseje del darbu susiaurina kelia). Su autobusu laaabai letai tenka keliaut, o jei dar kazkas nuo tilto atvares suka i ir taip pilna Birstono g. ir nelikus vietos sustoja vidury sankryzos, tai isvis...
Comment
-
mano kasdienis marsrutas yra is namu, taikos prospektu iki pat galo, ateities plento. pakeliui dar tenka pravaziuoti du ziedus, kuriose piko metu ryte ir vakare visada buna kalnas masinu. ir galu gale sankryza su ateities plentu, kuri pravaziuoti tenka sukant i desine ir pavaziavus toleliau apsisukti, nes kitaip ten gali stoveti ir valanda.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Kaunas, Klaipėda ir Panevėžys yra idealiausi miestai važinėtis ir plėtoti dviračių transportą dėl lygaus reljefo (ypač gaila, kad nėra plėtojama infrastruktūra dviračių takų šiuose miestuose). Pats važiuoju dviračiu kiek sezonas leidžia iki darbo ir į paskaitas, ir grįžtu...Tiesa Kaune yra 4 kalvotos kliūtys: Savanorių, Parodos, Aleksoto ir Milikonių kalnai - į kurį užpuškuoti tenka nemažai minti, bet šiaip dviratis yra nuostabus dalykas su mažais kaštais. Įsimylėjau šią transporto priemonę po Kopenhagos. Siūlyčiau kiek galima persimesti ant šitos žalios ir ekonomiškos transporto priemonės.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąIš Lietuvos "didmiesčių", mano nuomone, tai Kaunas yra kaip tik pats nepalankiausias dviračių transportui...Turbūt mažuma žmonių Kaune yra kuriems važiuojant į darbą arba atgal nereikia užkilti į kalną...Paskutinis taisė tivoli; 2007.10.30, 21:57.
Comment
-
Na nežinau, pats pabandyk gyvendamas šešto forto rajone parvažiuot iš univero/darbo namo.Užsiknisimas.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Kaunas, Klaipėda ir Panevėžys yra idealiausi miestai važinėtis ir plėtoti dviračių transportą dėl lygaus reljefo (ypač gaila, kad nėra plėtojama infrastruktūra dviračių takų šiuose miestuose).
Neblogi kadrai, ačiūPaskutinis taisė Aš; 2007.10.30, 22:06.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąNa nežinau, pats pabandyk gyvendamas šešto forto rajone parvažiuot iš univero/darbo namo.Užsiknisimas.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąTai aš ir važinėju. Na Parodos kalnas ne saldainis, bet įveikiu. Čia labiau nusistamymas yra, kad sunku, bet kai rutina kelias tas pats tampa, tai jokio vargo ir nematai. Be to, tuoj tapsim amerikiečiais, kurie pas kaimyną, kuris gyvena kitoj gatvės pusėj, pasiskolinti cukraus ar į artimiausią parduotuvę važiuojam mašina.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąDeja, nepalankiausias yra Vilnius, dėl savo kalvoto reljefo. Išskyrus įvažiavimą/išvažiavimą į patį centrą, Kaune reljefas pakankamai yra tiesus (ir per darbo dieną tik kartą tereikia užvažiuoti į kalną). Na aišku palyginus su Klaipėda ar Panevėžio lyguma, gal ir nėra pats tobuliausias atvejis dviračių transportui. Bet tai nėra Vilnius su savo kalnais kalneliais.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąMan patogiau būtų dviračių takas nuo "studentyno" pro Parodos kalną iki centro.
Comment
Comment