Niekas iki 2x2 lyg ir nesiruošia platinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Romas; 2019.11.20, 20:45. Priežastis: Didesnis žemėlapis pakeistas į kompaktiškesnį (4,2 MB neužsikrauna)
- 1 patinka
Comment
-
Sveiki,
Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.
Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.
Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?
Parašė Maxas Rodyti pranešimąStai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąProjektas atidėtas neribotai ateičiai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.
Comment
-
Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.
(Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią )
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 21:22.
Comment
-
Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąEišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas.
Per tą laiką apskritys išnyko, ją kažkiek pavaduoja pusiau visuomeninės regionų tarybos. Senos nuorodos veikia; tik apskrities administracijos puslapį www.apskritis.lt nusipirko kažkokia elektroninė parduotuvė, kuri siųla kažkokius ajurvedinius oroduktus.
Nauja nuoroda į Vailnaius apskritires BP (be brėžinių): https://www.lietuvosregionai.lt/uplo...s%20planas.pdf
Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė)
Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėta žaliai
Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė
Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32
Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu.
Be minėto kol kas uždaryto ruožo Galinė - M.Riešė šiuo metu dar yra rekonstruojamas kelio RK 5210 ruožas Riešė - Kalinas..
Jau dabar renkantis maršrutą Sakalnės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę
Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:
Žemėlapiai iš www.mapy.cz
- 2 patinka
Comment
-
Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
Comment
Comment