Varyti per vidurį N.Vilnios, Galgių ir Kairėnų nemanau kad tiktų aplinkkeliui. Ten šimtai sklypų jau trukdys. Juolab, kad išeitų jis į "niekur" ir abiejuose galuose nesutaptų su išoriniais Pietiniu ir Šiauriniu aplinkkeliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.
A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
kiek pamenu šita vieta turėtų būti sprendžiama kažkaip taip:
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.
Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.
O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.
Parašė themanualManau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąVietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimą
Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
Comment
-
Parašė Riedis108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...
Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.
Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])
A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.
P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
"Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.
Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
Comment