Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Labai pagelbėtų Linksmosios g. sujungimas su Pergalės g., nuimtų nemažą dalį srauto. Kita vertus, ir pačios Linksmosios g. danga atkarpoj nuo Rytų iki Parko g. tragiška. Sutvarkius tą dalį ir sujungus gatves situacija labai pagerėtų...
    Fūros vis tiek važiuotų Pramonės-Pergalės gatvėmis, nes Linksmojoje gatvėje prie pat kelio pastatyti namai iš abiejų pusių.
    Taip pat nemanau, kad tas sujungimas nuimtų dalį srauto būtent nuo Pergalės/Pramonės gatvių, nes Linksmosios gatvės gyventojai išvažinės iškart į Pergalės gatvę, o ne į Parko gatvę kaip dabar. Taigi prisidėtų dar nemažas srautas automobilių atkarpoje "Moki veži" - gaisrinė.

    Comment


      #82
      Ištrauka iš Vilniaus apskrities bendrojo plano
      LRV 2008 m. gruodžio 3 d. nutarimas Nr. 1310
      http://www.lietuvosregionai.lt/lt/8/...0;252;256.html
      43.2. Siūloma nedidelę dalį esamų rajoninių kelių rekonstruoti į krašto reikšmės kelius. Planuojamu laikotarpiu būtų rengiami rekonstrukcijos ar plėtros projektai arba ieškoma trasų, jos rezervuojamos, jeigu to reikia, šiose vietovėse:
      43.2.1. Medininkai–Šumskas;
      43.2.2. Kena–Lavoriškės–Buivydžiai–Nemenčinė, Balingradas–Magūnai–Pabradė;
      43.2.3. Adutiškis–Tverečius;
      43.2.4. Didžioji Riešė–Kryžiokai–Balsiai–Nemenčinės plentas;
      43.2.5. Riešė–Pikutiškės–Medžiakalnis–Grigiškes–Lentvaris– Trakų plentas su tiltu;
      43.2.6. Musnininkai–Čiobiškis su tiltu per Nerį, Širvintos–Giedraičiai;
      43.2.7. Mijaugonys–Pastrėvys, Aukštadvaris–Onuškis;
      43.2.8. Mickūnai–Kairėnai–Veržuva.
      43.3. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad po planuojamo 2015 metų laikotarpio numatomi 2 nauji tiltai ties Čiobiškiu ir Grigiškėmis

      http://www.lietuvosregionai.lt/uploa...s%20planas.pdf
      Tačiau visi nauji keliai neįtraukti į projektus iki 2020 m.

      Comment


        #83
        Sveiki,

        Gal kas žinote kaip aplinkkelis eis toliau? Mane domina ši vieta, nuo to priklauso ar verta netoliese statyti namą ar ne.

        Comment


          #84
          Tai čia yra Verkių regioninio parko valdos. Abejoju ar čia statys kažką. Nebent pro Balsius, šiauriau.

          Comment


            #85
            Parašė dmo Rodyti pranešimą
            Sveiki,

            Gal kas žinote kaip aplinkkelis eis toliau? Mane domina ši vieta, nuo to priklauso ar verta netoliese statyti namą ar ne.

            Atvaizdas
            Jei gerai pamenu tai tiesiai Žalųjų Ežerų gatve, o po to per Ragučio gatvę į Balžio gatvę buvo planuota. Bet ten rodos jau tada buvo keblumų dėl sklypų, tai gali kasnors ir keistis.

            Comment


              #86
              Pirkimas 318345

              Valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ir besiribojančių teritorijų vietinės reikšmės kelių darnią sąveiką užtikrinančios plėtros schemos parengimas

              Pagal Keliu techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobiliu keliai“ (toliau – Reglamentas)nuostatas visą kelių tinklą turi sudaryti trijų skirtingų paskirčių keliai:
              1. tranzitiniai keliai – skirti važiuoti automobiliams dideliu atstumu, greitai ir netrikdomai;
              2.skirstomieji keliai – skirti važiuoti vidutiniu atstumu, susisiekimui tarp gretimųteritorijų ir zonų (tranzitinių ir privažiuojamųjų kelių jungtys);
              3. privažiuojamieji keliai – skirti privažiuoti prie kiemų, laukų, stovėjimo aikštelių ir kitų šaliakelio esančių teritorijų.
              Pagal Reglamento nuostatas planuojant ir projektuojant kelius reikia siekti, kad kelias būtų pritaikytas tik vienai paskirčiai atlikti.
              Pažymėtina, kad kelio techninės charakteristikos lemia eismo kokybės lygį kelyje. Pagal Reglamento nuostatas eismo kokybės lygiai yra tiesiogiai susiję su kelių paskirtimis: 1. tranzitinės paskirties keliuose numatomas aukščiausias eismo kokybės lygis; 2. skirstomosios paskirties keliuose numatomas vidutinis eismo kokybės lygis; 3. privažiuojamosios paskirties keliuose numatomas minimalus eismo kokybės lygis. Ši kelių hierarchija lemia principą, kad iš tranzitinės paskirties keliųį privažiuojamosios paskirties kelius ir atvirkščiai patenkama tik per tam pritaikytą tarpinę grandį – skirstomosios paskirties kelius. (...)
              Teoriškai Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinklas minėtoms trims paskirtims atlikti yra suskirstytas taip:tranzitinę paskirtį atlieka magistraliniai keliai;skirstomąją paskirtį atlieka krašto keliai; privažiuojamąją paskirtį atlieka rajoniniai keliai. Praktikoje kelių tinklo elementai dažnai atlieka ne po vieną paskirtį ir numatyti eismo kokybės lygiai juose nėra užtikrinti (...)

              Darbe privaloma išnagrinėti šiuos klausimus:
              1. Svarbu išanalizuoti nagrinėjamos teritorijos valstybinės reikšmės kelių plėtros planus, galimybių studijas, projektinius pasiūlymus, teritorijų planavimo ir kitus dokumentus. (...)
              2. Būtina įvertinti šalia valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių esančiose teritorijose parengtų ar rengiamų teritorijų planavimo dokumentų ir žemės valdos projektų sprendinius dėl susisiekimo sistemų organizavimo. (...)
              5. Parengti siūlymai privalo įvertinti numatomų valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių, jų esamų ar planuojamų sankryžų plėtros galimybes ir užtikrinti transporto priemonių pralaidumą (...)

              Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ruožų schema ir ilgiai


              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318345

              Comment


                #87
                Labai gerai, kad sistemiškai paėmė. Keliai turi natūralią raidą. Galbūt peršoksime "Varšuvos priemiesčiai 2005-2015" etapą (daug šviesoforų vieno lygio sankryžose, perėjos su geltonu mirksiuku, dviračiai, traktoriai, samachodai viename 2+2 kelyje ).

                Comment


                  #88
                  Vilnių planuojama apjuosti aplinkkeliais
                  Vilniuje nutiesus pietinį ir vakarinį aplinkkelius, jau planuojami nauji aplinkkeliai – jau galvojama apie šiaurinį aplinkkelį nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio bei išorinio pietinio aplinkkelio tęsinį – nuo Kirtimų ir Eišiškių gatvių sankryžos iki Lydos kelio, sako Automobilių kelių direkcijos vadovas.

                  „Numatoma, kad Vilnius turi apsižiedinti aplinkkeliais. Dabar kalbama apie keletą kitų projektų – nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio turi būti aplinkkelis, taip pat iš kitos pusės – nuo Gariūnų iki Lydos kelio. Iki Lydos kelio yra rengiamas specialusis planas, jeigu tik bus numatytos lėšos šiems projektams, tai po 2020 metų jie bus įgyvendinti. Aplinkkelio etapas nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio šiandien yra tik planas – turi būti pasižiūrėta, ar yra laisvos žemės. Jeigu nėra, tai ją reikia paimti ir parengti techninį planą. Šitas etapas turėtų būti statomas po 2020 metų“, – LRT radijui antradienį sakė Egidijus Skrodenis.
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73217962
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    #89
                    Vakarinio aplinkkelio užbaigimo proga ir valdžiai prisiminus pietinio aplinkkelio planus siūlau pasvajot kaip galėtų atrodyti išvystyta ir užbaigta kelių sistema Vilniuje
                    įdedu savo pabraižymą, įdomu būtų pamatyti daugiau variantų, jei kas irgi neturit ką veikti šiandien darbe

                    Comment


                      #90
                      O kodėl nenubraižei kelio nuo Molėtų pl. iki Nemenčinės?

                      Comment


                        #91
                        Kas per? Suprantu kad čia tik pasvajojimai, bet kam reikia, pvz., to rytinio aplinkkelio arba to Savanorių prospekto aplinkkelio? Taip pat ir visiškai nereikia ir to šiaurinio bei vakarinio kelių nes jie turi savo funkciją puikiai atliekančius dublerius toleliau.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          #92
                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Vakarinio aplinkkelio užbaigimo proga ir valdžiai prisiminus pietinio aplinkkelio planus siūlau pasvajot kaip galėtų atrodyti išvystyta ir užbaigta kelių sistema Vilniuje
                          įdedu savo pabraižymą, įdomu būtų pamatyti daugiau variantų, jei kas irgi neturit ką veikti šiandien darbe

                          Atvaizdas
                          Šiaip dauguma aplinkkelių trasų jau suplanuota ir išskyrus tavo nubraižytą pietinį nesutampa

                          Tavo pateiktuose belekaip sudeliotose linijose, keliai eina per parkus, saugomas teritorijas, gyvenvietes ir t.t. Kas ten prie Gariūnų?

                          Comment


                            #93
                            Gal, kas žinote ar yra kažkokie sprendimai, susiję su rytiniu aplinkeliu bei Liepkalnio/ Minsko pl. dviaukšte sankryža?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #94
                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Gal, kas žinote ar yra kažkokie sprendimai, susiję su rytiniu aplinkeliu bei Liepkalnio/ Minsko pl. dviaukšte sankryža?
                              Liepkalnio mazgas yra trečioje dabartinės miesto valdžios reinkarnacijos vizijoje. Rytinio nėra iš viso.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #95
                                Jei rytinio vietoje užleis namais, bus #smagu

                                Comment


                                  #96
                                  Kur tas "Rytinis" turi būti? Nieko apie tai negirdėjau.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kur tas "Rytinis" turi būti? Nieko apie tai negirdėjau.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #98
                                      Wow, čia dar didesnis nei vakarinis, Vilniaus tempais gal kokiais 2216 metais

                                      Comment


                                        #99
                                        Su rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.

                                        A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.

                                        Comment


                                          Būtų labiau centro nukrovimui nuo miesto vidaus eismo nei miesto apvažiavimui ilgais maršrutais. Kas irgi būtų į naudą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X