Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.
Būtų pinigų švaistymas kvadratu. Realiai būtų bėgikams, dviratininkams ir grybautojams Susisiekimui į socialines įstaigas ar komerciją naudos praktiškai nulis.
Nors gal tiksliau bus, lyg ir yra tarybis sprendimas, kad iki 2022 vasaros turi toks atsirast
Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.
Čia turbūt turima omeny, kad Vilniuje bent dešimtmetį nėra statomi jokie transporto tiltai, tik planuojami keli abejotino reikalingumo pėsčiųjų tiltai. Švelniai pasišaipyta, kad Ožkinių tilto vietoje nėra reiklaingas pėsčiųjų dviratininkų tiltas. Tame miške nėra daug nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.
O kalbant rimtai, Ožkinių tiltas tarp Balsių ir Karačiūnų vis dėlto būtų reikalingas.
Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.
Tai kad Nemenčinės plento atkarpa nuo numatomo Balsių tilto iki Antakalnio žiedo apsupta mišku iš abiejų pusių. Tuo labiau, kad rekonstravus likusią gatvės dalį į 4 juostas nebebūtų ir padidėjusio transporto problemos. Tad niekaip nematau problemos šioje vietoje.
Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“ https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas. (...)
Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėtas žaliai
Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu. (...)
Jau dabar renkantis maršrutą Sakalinės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę. (...)
Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:
Žemėlapiai iš www.mapy.cz
Taigi planuojamas pėsčiųjų tiltas.
Daugiau ten iki 2050 m. nieko nenumatoma.
Taip, suprojektavus ir gal po kokių 20-30 metų pastačius Ožkiniuose mažai kam reikalingą pėsčiųjų - dviratininkų - žvėriukų tiltą neliks perspektyvos, kad kažkada bus transporto jungtis tarp Nemenčinės plento ir Balsių.
Šiaurinėje pusėje nebus ir normalaus Vilniaus "vidurinio" aplinkklelio - net vizijos. Liks tik jo pakaitalas Sakalinė - Riešė - Galinė -Sudervė.
Užbaigiama Vilniaus šiaurinio "vidurinio" aplinkkelio pakaitalo nuo Balsių iki Sudervės atkarpa.
Vilniaus rajono sav. administracija yra įsipareigojusi šį kelią VL9813 išasfaltuoti iki 2025 metų, tai šiemet gali visos likusios atkarpos ir nepabaigti...
Comment