Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Parašė PilaitisDar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSVeiki, daug nezinau apie aplinkelius Vilniuje, tad noriu paklaust, gal aks gali duoti nuoroda i koki zemelapi, kur butu pazymeti visi patvritinti/statomi aplinkeliai Vilniuje. Buciau labai dekinags
http://goo.gl/maps/leRqc
Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.10.07, 21:14. Priežastis: Plika nuoroda - pridėtas pavadinimasDear Sir,
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąturiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
Beje, pločio Asanavičiūtės g. viadukui tai nepagailėjo, 6 juostos ir dar platūs šaligatviai, vos ne kaip Lazdynų tiltas iki atnaujinimo
Comment
-
aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.
Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąaš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.
Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.
Beje, apie tai yra atskira diskusija:
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimą108 žinau, čia berods nuo Vievio pro Sudervę ir Avižienius, šiaip jis gana apkrautas.
http://openmap.lt/#l=54.82859,24.96574,13,L
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, apie tai yra atskira diskusija:
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3
Tegul pirma pradeda/užbaigia vakarinio 3 etapą prieš tai išpirkę už savas lėšas žemes, tada galima bus svajoti apie 108'o platinimą ar dar kažką panašaus. Svarbiau netgi yra pietinio pratesimas iki Minsko krypties.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąturiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBūtų sunku įsivaizduoti tokio aplinkkelio prasmingumą ir finansinį pagrįstumą. Visgi Vilnius nėra toks didmiestis, kuriam reiktų kelių dubliuojančių aplinkkelių. O ir srautas ta kryptimi vargu ar būtų didelis. Tiesiog nėra ir tikriausiai niekada nebus tokių srautų. Net ir du Pietiniai aplinkkeliai iš esmės yra gana didelė prabanga ir realistiškai būtų galima puikiai išsiversti su vienu. Užbaigus visas šiuo metu statomas aplinkkelių jungtis, Vilnius iš esmės turės funkcionuojantį ir adekvatų aplinkkelių tinklą, kurio visiškai pakaks nenutrūkstamam tranzitiniam srautui visomis reikalingomis kryptymis.
Comment
-
Parašė tajus Rodyti pranešimąMan rodos pagal realų eismą, vienintelė kryptis kuria dar papildomai reikėtų normalaus greito eismo aplinkkelio bus A14 - A2 jungtis.
Šiaurės rytų kryptimi man rodos kelių tinklas atitinka realius poreikius.
O Vėko minimą Pietryčių (A3)-Šiaurės (A2?) kryptį irgi apgalvojau. Tik ji realiai nereikalinga. Tiksliau gal ir būtų neblogai, bet iš principo tą funkciją sėkmingai atlieka/atliks Pietinis+Vakarinis aplinkkeliai, nes iš A3 į A2 (ateityje ir į A14) eismas vyks būtent pro juos. Aišku, pastačius Pietryčių-Šiaurės aplinkkelį keliais km/keliomis minutėmis gal sutrumpėtų atstumas, bet tai nėra argumentas investuoti šimtus milijonų ar net visą milijardą pinigų. Tiesą sakant, tai būtų kvailystė. Kitaip tariant, atsižvelgiant į realią situaciją ir vadovaujantis elementariais adekvatumo ir sveiko proto kriterijais, tokia jungtis Vilniui yra nereikalinga. Apie ją būtų galima galvoti, jeigu Pietinis ir Vakarinis aplinkkeliai nebeatlaikytų srautų ir imtų kimštis. Tam tikriausiai reiktų bent kokių 70 000- 80 000 AADT (nors gal kas nors labiau kompetentingas galėtų pakomentuoti apie maksimalius srautus miesto greitkeliuose?). Bet net ir tokiub atveju, ko gero, būtų geriau galvoti apie esamų aplinkkelių upgreidinimą (visų pirma, tikriausiai, platinimą), nei naujos jungties statymą.
Dar turėkim omeny, kad eismo srautai realiai tikriausiai kad nelabai augs arba augs lėtai ir stabiliai. Nebebus to "sprogimo", kuris vyko pastaruosius 20 metų. Tai ir kardinalios infrastruktūros plėtros tikriausiai nereikės dar labai ilgai.Paskutinis taisė John; 2013.10.08, 10:55.
Comment
-
Geriau daugiau
Kuo daugiau turėsim magistarlinių aplinkelių, tuo bus geresnė padėtis mieste, nes nereikės bruktis per šviesoforus ir vieno lygio sankryžas, kas žymiai pagerins gyvenimo kokybę bei sutaupysime savo gyvenimo brangaus laiko ir nervų.
Žodžiu, kol yra galimybė pasitvarkyt su ES pinigais, reikia tą ir padaryt.
Comment
Comment