Sveiki,
ieškojau ieškojau, bet niekaip nerandu informacijos apie dar sovietmečiu planuotą tiltą per Nerį, kuris padėtų sujungti Nemenčinės plentą su Žaliųjų ežerų gatve ir eitų pro Ožkinius.
Sklinda kalbos, kad tilto idėja dar nepalaidota ir plečiantis Balsiams ir aplinkiniams rajonams tampa vis aktualesnė. Gal kas žino daugiau informacijos? Kokia planuojama kelio/tilto trasa? Ar įtrauktas jis į kokius nors plėtros planus?
Pasižiūrėjus per Google Earth tą vietą, akivaizdžiai matosi, kad tiesiog fiziškai nebėra vietos tiltui. Toliau nuo Neries palikta vietos, bet arčiau upės dešinysis krantas užstatytas namais.
Būten toje vietoj kur dabar pavaizduota tai sunkiai, gal ir įspraustų bet vietiniai sodininkai pasiustų dėl "tranzitinio eismo" kiekio
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Perkėlus bendrojo plano brėžinį ant žemėlapio, akivaizdu, kad toks tiltas galėtų būti pastatytas tik jei būtų nemaža dalis sodų išpirkta, o ir likusių kaina/gyvenimo sąlygos nukristų, tad būtų daugybė nepatenkintų ir t.t.
Pagal dabartinę situaciją racionalesnis būtų toks variantas:
Tiesa, labai pigiai, ar tik nebus ten kur šuo pakastas.
Bet kuriuo atveju, susisiekimas su šita Vilniaus dalimi yra gana sudėtingas ir reikėtų kažką daryti. Žaliųjų ežerų gatvė, kuri sovietmečiu buvo skirta sodininkams važiuoti į savo sodus yra gerokai perkrauta, o ir pati gatvė avariniu požiūriu labai pavojinga.
Tiltas būtų visai geras dalykas, nes leistų dalį srauto nukreipti Nemenčinės plentu, kurį kada nors gal irgi išplės iki 4 eismo juostų bent iki Antavilių.
Dar vienas dalykas, kas palengvintų susisiekimą su Ožkiniais - galėtų išasfaltuoti ~2km Verkių gatvės palei upę. Būtų galima miestą pasiekti palei Nerį. Dabar ten tik keturračiai skraido
Nemanau, kad dar yra vietos tam tiltui. Abiejose upės pusėse per pastarąjį dešimtmetį pridygo sodų bendrijų ir privačių namų, normaliai jungčiai tiesiog vietos nebėra. Reiktų ieškoti alternatyvos...
Dar vienas dalykas, kas palengvintų susisiekimą su Ožkiniais - galėtų išasfaltuoti ~2km Verkių gatvės palei upę. Būtų galima miestą pasiekti palei Nerį. Dabar ten tik keturračiai skraido
Pritarčiau. O dar, kaip ir siūliau, išplatinti Verkių gatvę iki Autobusų parko iki 2 pilnų juostų, šalia įrengiant dviračių taką. Kažkas minėjo, jog kiek išaugęs automobilių eismas čia pridarys žalos gamtai, o ir Verkių regioninio parko direkcija tam priešintųsi. Tačiau juk nereikalauja riboti eismo judriojoje Žaliųjų Ežerų gatvėje.
Na, mano nuomone, atvirkščiai, patogesnis privažiavimas kaip tik paskatins daugiau žmonių apsilankyti prie Verkių gatvės esančiuose įdomiuose objektuose (pvz: Trinapolio vienuolynas, "Vandens malūnas" ir tt.), šiaurinių mikrorajonų gyventojai galės patogiai pasiekti savo darbovietes centre ir Šiaurės miestelyje, aplenkdami pakankamai apkrautas Kalvarijų ir Geležinio Vilko gatves, normalus dviračių takas skatins dviračių sportą, turistams ir poilsiautojams ateityje galbūt bus galima pasiūlyti ir viešąjį transportą... Patogesnis privažiavimas prie vandenvietės...
Taip pat reikėti pratęsti Žaliųjų Ežerų g. iki 108 kelio į Nemenčinę... Tai gal tuomet ir nereikės taip statyti naujo tilto.
Šiaip ir dabar eismas Verkių g. tarp Verkių Rūmų ir Žvalgu g. pakankamai intensyvus, bet dėl siauro ir neapšviesto kelio, pakankamai pavojingas.
Beje, Bendrojo plano "4.8 Susisiekimo sistema" projektų sąraše Ožkinių tilto kažkodėl tai nebėra, užtat yra daug įdomesnių projektųm apie daugelį aš girdžiu pirmąkart. Pavyzdžiui, apie Šiaurinę Autobusų stotį Fabijoniškėse.
Net jei būtų lengvas privažiavimas iki Nemenčinės, Ožkinių gyventojams susidarytų ~25 km lankstas vien tam kad atsidurtum toje pačioje vietoje kitoje Neries pusėje, tai abejoju ar būtų daug besinaudojančių šiuo maršrutu kiekvieną rytą.
Visgi tiltas ties Ožkiniais būtų geras dalykas, tik kad pas mus niekada negalvojama į ateitį, o už pinigus išdalinami sklypai tuose plotuose, kuriuos sovietmečiu infrastruktūros plėtrai palikdavo.
O šiaip pagalvojau, kad bent jau šiltuoju sezonu tai nereali idėja būtų vandens taksi. Koks nors nedidelis kateriukas piko metu keliskart per valandą plukdytų iki centro ir atgal. Jokių kamščių, jokio vargo su mašina, gražūs vaizdai.. O jei dar galiotų viešojo transporto bilietėliai
Manau prieš varant ant kito reikėtų pamąstyti plačiau. Kokią dalį vakarinio kamščio sudaro fūros??? Sapnas.
Per GV važiuoja ne tik iš Žemaitės pusės po darbo, bet manau ženkliai daugiau nuo Žemųjų/Aukštųjų Panerių ir t.t. Jei būtų Vakarinis tai jie nevažiuotų pro GV visai ir nereikėtų gal iš š..o vašką spausti bandant kažką ženkliai išlošti sukišant 30 mln Lt.
"Linksmiausia" bus kai uždarys kokią GV eismo juostą statybų metu kaip buvo su tiltu per geležinkelį. Ar manai kad oro balionais tiltą statys?
Pastačius Vakarinį pasikeistų srautai, būtų alternatyva ženkli ir tada galima būtų žiūrėti kas prie ko.
Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
Ką reiškia tas MKAD ? Radau tik rusišką variantą Московская Кольцевая Автомобильная Дорога(Moskovskaya Koltsevaya Avtomobilnaya Doroga). Tik nelabai suprantu kuom čia dėta Maskva. Lietuviškai galėtume vadinti tiesiog aplinkkelis.
Ką reiškia tas MKAD ? Radau tik rusišką variantą Московская Кольцевая Автомобильная Дорога(Moskovskaya Koltsevaya Avtomobilnaya Doroga). Tik nelabai suprantu kuom čia dėta Maskva. Lietuviškai galėtume vadinti tiesiog aplinkkelis.
Lietuviškai(pakeičiant Maskvą Vilniumi):VŽAK-Vilniaus žiedinis automobilių kelias.Vadinkime papraščiau :žiedinis aplinkkelis.
Comment