Garantuotai vieną dieną užsiraus ant ko nors, tuo labiau, kad nusikaltimo braižas gan vaikiškas
Nusikaltimo? O kokia materialinė žala padaryta? Nuotraukoje nesimato nei sulankstymų, nei subraižymų, ne stiklo skilimo. Beje, įtariu, kad vien popieriumi ir tuo rašteliu neapsiribota — ant viso to dar ir apm**žta.
Nusikaltimo? O kokia materialinė žala padaryta? Nuotraukoje nesimato nei sulankstymų, nei subraižymų, ne stiklo skilimo. Beje, įtariu, kad vien popieriumi ir tuo rašteliu neapsiribota — ant viso to dar ir apm**žta.
Įdomu, kaip moteris tai atliko Arba jau vyras labai moteriškas, nes nusikaltimo braižas tikrai labai moteriškas
Įdomu, kaip moteris tai atliko Arba jau vyras labai moteriškas, nes nusikaltimo braižas tikrai labai moteriškas
Ajajai, na neišsiduok taip viešai, kad nepažįsti tų moterų. Nuėjo į tualetą, atsinešė kibiriuką su... ir tualetinio popieriaus, dar tą raštelį. Kas buvo toliau, ir arkliui turėtų būti aišku.
/\ bet vel gi, ir tavo fotkeje, ir mano, vietoje "Stovėti draudžiama" įrengtas ženklas "Sustoti draudžiama". Kodėl pas mus taip tupai daroma?
Pastaruoju atveju tai matoma siaura gatvė ir net trumpam sustojusios mašinos trukdytu eismui, todėl ir naudojamas "sustoti draudžiama". Karaliaus Mindaugo prospekte galėtu būti ir stovėti draudžiama, nes gatvė plati ir trumpam stabtelėję niekam nesukliudytų.
Todėl, kad kiekvienas pradeda aiškinti, kad "aš ką tik trumpam sustojau".
Jei jau mašina palikta, tai gali aiškinti neaiškinę, bet tai yra stovėjimas. Sustojimas - nebent išlaipinti keleivius arba iškrauti bagažą, taigi vairuotojas turi būti prie automobilio arba jame.
Atkreipk demesi i zalsva ovala, cia siauriausia gatves vieta, prie saligatvio priparkuotas automobilis, ar tikrai manai kad laisvos vietos neuzteks prasilenkti dviem automobiliam? O as manau, kad pagrindine priezastis to zenklo (melynas ovalas) atsiradimas visai ne eismo saugoje, o kazkieno kisenes saugoje (raudonas ovalas):
Atkreipk demesi i zalsva ovala, cia siauriausia gatves vieta, prie saligatvio priparkuotas automobilis, ar tikrai manai kad laisvos vietos neuzteks prasilenkti dviem automobiliam? O as manau, kad pagrindine priezastis to zenklo (melynas ovalas) atsiradimas visai ne eismo saugoje, o kazkieno kisenes saugoje (raudonas ovalas):
Tačiau koks kitas variantas ? Jei leisti statyti automobilius iš abiejų pusių, tai pravažiavimui liktu siauras tarpas. Kadangi kaip minėjai, eismas yra dvipusis, tada jau atsirastu problemų prasilenkti transporto priemonėms.
Norint trumpai stabtelėti galima tai padaryti mokamoje vietoje. Niekas juk nenubaus, kad nesusimokėjai ir stovi 1-2 min.
Specialios sostinės visuomeniniam transportui skirtos eismo juostos, pažymėtos raide „A“, suteikia išskirtines sąlygas autobusams ir troleibusams. Tiesa, piko metu vilniečiams jos tapo galimybe greičiau nuriedėti į reikiamą tašką, o trūkstant vietos mikrorajonų kiemuose – ir laisva vieta pastatyti automobilius. Dėl tokios situacijos autobusams ir troleibusams tenka riedėti ne savo juosta. Sostinės viešojo transporto darbuotojai sako, kad reikėtų aktyviau dirbti policijai.
Kiemuose nėra kur pastatyti automobilio
Kaip LRT.lt rašo vilnietis Antanas Visockis, Pilaitės mikrorajone viešasis transportas negali pasinaudoti „A“ juosta, mat ji užstatyta lengvaisiais automobiliais. „Taip yra dėl to, kad šio, dar sovietiniais laikais statyto, mikrorajono kiemai yra atitverti nuo automobilių ir yra mažiau vietų jiems statyti. Iš dalies toks namų išplanavimas yra geras, nes kiemai lieka švarūs, žali ir neužstatyti automobiliais, kuriuos reik palikti kitur. Tačiau niekaip negalima pateisinti policijos, kuri nedirba ir nebaudžia vairuotojų pažeidėjų“, – piktinasi vilnietis.
(...)
Viešojo transporto eismo juostas pamėgę vairuotojai verčia jas stovėjimo aikštelėmis
Kaip atsibodo iki gyvo kaulo tų pačių problemų gvildenimas ir kartojimas spaudoje per kiekvienus seimo ar savivaldybių rinkimus. Visiems tik pasireklamuoti rūpi... O problemos nesikeičia dešimtmečiais...
Kaip atsibodo iki gyvo kaulo tų pačių problemų gvildenimas ir kartojimas spaudoje per kiekvienus seimo ar savivaldybių rinkimus. Visiems tik pasireklamuoti rūpi... O problemos nesikeičia dešimtmečiais...
Pilaitėje tos juostos apskritai nelabai reikalingos, turbūt likosios nuo to laiko, kai nebuvo dar Pilaitės pr. ir visa gatvė užsikiškus būdavo. O tarkim kur nors Gelvonų ar Lukiškių g. piknaudžiaujančių tik vienas kitas, Pylimo g. apskritai nepamanu, kada mačiau kokį automobilį. Problema, kad trūksta tų A juostų kur jų reikia ir jos yra nevientisos kaip Ukmergės g., nors tiek toje, tiek Kalvarijų gatvėje (nuo Žalgirio g. iki Santariškų) be problemų visama ilgyje galėtų būti padaryta atskira A juosta, vietos sočiai.
Comment