Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parkavimas. Infrastruktūra

    Dvi nuomonės.

    Viena nuomonė
    Pasikeitę parkavimo vietų įrengimo reikalavimai - postūmis į priekį
    2007-02-14
    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) raginami valdžios atstovai pagaliau ėmėsi spręsti vieną aktualiausių investuotojams - parkavimo vietų daugiabučiuose problemą. Nekilnojamojo turto vystytojų įsitikinimu, nauji reikalavimai automobilių vietoms įrengti yra kur kas racionalesni, nors liko ir neišspręstų klausimų.
    Iki šiol investuotojai statinio sklypo ribose savo lėšomis turėdavo įrengti 1,2 automobilio stovėjimo vietos kiekvienam gyvenamajam butui. Pavyzdžiui, šimto butų namui tekdavo šimtas dvidešimt automobilių stovėjimo vietų. Daugiabučių namų gyventojai taupumo sumetimais nupirkavo tik maždaug 50 – 70 % įrengtų vietų. Kiekviena tokia neparduota stovėjimo vieta įšaldydavo 25 – is tūkstančius litų.
    "Neparduotos parkavimo vietos daugiabučiuose didindavo nekilnojamojo turto vystytojų kaštus. Tai neišvengiamai turėjo įtakos ir gyvenamojo būsto kainoms. Ilgai laukti normatyvų pakeitimai nėra visai tai, ko tikėjomės, bet jie šiek tiek sumažina spaudimą tiek investuotojams, tiek pirkėjams", – sakė LNTPA valdybos narys, AB "Hanner" valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.
    Pagal pasikeitusį reikalavimą, statytojai namo teritorijoje galės kiekvienam butui pastatyti po vieną parkavimo vietą. Likusią dalį (0,2), suderinus su savivaldybių tarybomis, papildomai bus galima įrengti už statinio žemės sklypo ribų, pavyzdžiui, gatvių ribose. Tačiau, anot verslininkų, toks sprendimas vis dar palieka nemažai spragų: tvarka nėra iki galo reglamentuota, taip savivaldybėse sudaromos sąlygos ne visada skaidriai veiklai.
    "Tai yra savotiškas palengvinimas statytojams. Problemų dėl vietos parkavimui įrengti ne statinių sklypuose, mano nuomone, neturėtų kilti", – tikino Aplinkos ministerijos, Statybos ir būsto departamento, Projektavimo normavimo sk. vedėjas Dangyras Žukauskas.
    http://www.lietuvosnt.lt/index.php/p.../articleid/558

    Po 6 mėnesių
    Būstų statytojai norėtų mažiau vietų automobiliams
    Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 23 d. 16:00

    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) prašo Aplinkos ministerijos (AM) sumažinti reikalavimus automobilių stovėjimo aikštelių įrengimui prie gyvenamųjų namų. Investuotojai vietoje dabar reikalaujamų atskirų aikštelių kiekvienam namui siūlosi statyti daugiaaukščius garažus visam kvartalui...
    http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=14158496

    ---------------------------------------------------------

    Kita nuomonė
    Sutaupę ekonominės klasės butui, ieško pinigų ir automobilio vietai kieme

    Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 25 d. 00:04

    Ekonominės klasės būsto statytojai parengė savo pirkėjams naujovę – prie daugiabučio įrengia tik mokamas automobilio stovėjimo aikšteles, nepalikdami erdvės svečių automobiliams. Vartotojų asociacijas piktina toks verslininkų elgesys, nes žmonėms nepaliekama jokių galimybių rinktis, o nekilnojamojo turto specialistai pripažįsta, kad automobilių statymo vietą reikės spręsti „kūrybiškai“, nes šių butų pirkėjas yra ypač jautrus kainai..."
    Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14173484
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.25, 09:53.

    #2
    Vienam butui sostinėje – vienas automobilis
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11362773
    Autotau.lt 2006 lapkričio mėn. 29 d. 00:01

    Vilniaus daugiabučių kiemams dūstant nuo automobilių, pasigirsta siūlymų riboti senų automobilių naudojimą, įvesti automobilių mokestį bei tuo pačiu plėsti viešojo transporto sistemą. Svarstoma teisiškai reglamentuoti kiekvieno automobilio privalomą ir deklaruojamą stovėjimo vietą bei siekti, kad viena šeima turėtų tik vieną automobilį.

    Apie tai kalbėta per tradicinius mero pusryčius, kuriuose dalyvavo Vilniaus miesto savivaldybės, valstybinių ir visuomeninių organizacijų atstovai bei verslininkai.

    „Miestiečiai kol kas neskaičiuoja, kad automobilis jiems kainuoja apie 9 000 Lt per metus. Tad jį išlaikyti tiesiog neapsimoka. Juk Vilnius nėra toks didelis miestas. Jame patogu keliauti ir viešuoju transportu, ir dviračiais, ir pėsčiomis“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.


    Statistiniai duomenys rodo, kad vis daugiau žmonių įsigyja nuosavus automobilius. Šiuo metu Vilniuje 1000 gyventojų tenka 500-600 automobilių. Šiuo rodikliu Vilnius lenkia didesnius Europos miestus. Vilniuje apie 50 proc. šeimų turi po vieną automobilį, 14,8 proc. - po du.


    Susitikime buvo siūloma teisiškai reglamentuoti kiekvieno automobilio privalomą ir deklaruojamą stovėjimo vietą, apie kurią galvoti būtų priversti transporto priemonių savininkai. Tai turėtų padėti riboti privačių automobilių naudojimą ir atitinkamai mažinti naujų aikštelių poreikį, spręsti taršos ir eismo saugumo klausimus.


    Pasak Vilniaus mero, šiuo metu siektinas tikslas – viena transporto priemonė vienam butui. Mero pasiūlymu, šiuo metu galiojančią Statybų techninio reglamento nuostatą – vienam butui skirti 1,2 vietos automobiliui – reikėtų išlaikyti ir, vienam butui įrengus vieną vietą automobiliui, likusią į automobilių stovėjimo aikšteles investuojamų pinigų dalį skirti viešojo transporto plėtrai ir kokybei gerinti.

    Pasak diskusijos dalyvių, spręsti panašaus pobūdžio problemas, su kuriomis ateityje susidurs ne tik Vilnius, bet ir kiti miestai, padėtų bendra į darnią plėtrą orientuota valstybės politika.

    Tam reikėtų viešojo transporto sistemos plėtrą skatinančių normatyvų, riboti senų automobilių naudojimą bei įvesti automobilių mokestį.

    Comment


      #3
      Kelios iliustracijos iš pačio blogiausio objekto.
      Turbūt bus nuotraukų ir iš geresnių objektų




      Tolumoje matomas tuščias parkavimo pastatas

      Comment


        #4
        Dar kelios parkavimo nuotraukos.
        Atsiprašau, kad nuotraukos nelabai naujos.

        Pilaitė


        Vydūno gatvėje darbo dienomis parkuojama dviem eilėm.
        Kai viena mašina išvažiuoja, kita lieka stovėti antroje eilėje



        Žirmūnai





        Tuskulėnai



        Šiaurės miestelis



        Jeruzalė

        Comment


          #5
          Vienas gana įdomus (nors kiek ir senokas) straipsnis apie parkavimą Niujorke:
          http://www.nytimes.com/2007/07/12/us...rssnyt&emc=rss

          Comment


            #6
            Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
            Vienas gana įdomus (nors kiek ir senokas) straipsnis apie parkavimą Niujorke:
            http://www.nytimes.com/2007/07/12/us...rssnyt&emc=rss
            Taip pat teko skaitineti - http://www.usatoday.com/money/autos/2006-12-11-parking-usat_x.htm

            Comment


              #7
              /\ Pavyzdžiai iš užsienio gal ir nieko.
              Tačiau maniau, kad šioje temoje diskutuosime apie parkavimą Lietuvoje

              Comment


                #8
                nu pas mus zemes kainoms dar toli iki to. Idomu butu suzinoti kiek kainuoja parkavimo vietos kokiam Tulsa, Oklahoma arba Boise, Idaho, tai galbut butu rodiklis Lietuvos (ir tai tik Vilniaus) kainoms.

                Comment


                  #9
                  kai nera pozeminio parkingo, aiksteles prie nauju daugiabuciu primena automobiliu turgu.

                  Aikstele tarp VIPsilaiciu ir berods Vilmestos statytu namu


                  Comment


                    #10
                    Radau kompe:



                    Būtinybė - išradimų motina.
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      #11
                      Jeigu tiuninguots golfs su niauktais langais - vadinas kiec
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #12
                        Ka tu cia paistai, koks dar golfuks, cia Renault 5.

                        Comment


                          #13
                          Taip parkuoti automobilį yra nusivažiavimas...

                          Comment


                            #14
                            Tingi lietuviai pastyti tolėliau mašiną ir paeiti pėsčiomis, jiems būtina prie pat namo, prie prekybos centrų tas pat. Ypač prie Megos - ant šaligatvių stato, kad tik šalia įėjimo. Invalidus vaidina...
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #15
                              As irgi save kazkada pagavau nervinantis, kad prie pat namu nera kur masinos palikti. Bet paskui pagalvojau, kad 4 minutes iki namu pareiti nera beda jokia. Cia gal tik tiems blogai, kur bijo, kad aprato ryte neras ir nakti vis pro langa zvilgcioja...

                              Comment


                                #16
                                Vairuotojų cinikų antplūdis Justiniškėse
                                delfi.lt

                                Comment


                                  #17
                                  Dar vienas parkavimosi "dievas":

                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    #18
                                    Parkavimo vietos kaina. Manau brangiausia siuo metu parduodama parkavimo vieta Vilniuje galetu buti Konst Pr 9 gyvenamajame name esanti pozemine vieta, vakar maciau kaina 150 000lt Uz puse tokios sumos ir buta kokiame bendrike nuspikrti galima

                                    Comment


                                      #19
                                      Kad jau prikelet tokia tema, tai pasidalinsiu savo ispudziais (sorry bet foto nebus. gal kita karta.). Kaip zinia Verkiu g. yra VMI skyrius, kur nemazai zmogeliu vaziuoja visokiu pazymu. Tai isvystas vaizdelis aplinkui svelniai tariant nuteike nekaip. Tiesiai po langais - slagbaumu atitverta parkavimo aikstele. Is mazdaug 20 rezervuotu vietu, uzimtos buvo gal 3. Uz aiksteles ribu, prie gatves irengtos vietos gal kokiems 8 automobiliams is kuriu 2 uzimtos priaugisiais prie zemes uzmirstais lauzais ir niekam jie neuzkliuva. Bet uztai uz keliu desimciu metru mirgedami svytureliais uzdarbiauja evakuatorius. Nugi tikrasis laukinis kapitalizmas musuose. Pristato draudzianciu sustoti zenklu (nors gatves plotis tikrai leidzia sudaryti eile parkavimui) ir sau legaliai uzdarbiauja. Pyktis ima vienok.

                                      Comment


                                        #20
                                        Dovilė Jablonskaitė, "Vilniaus diena"
                                        2008 liepos mėn. 24 d. 00:01

                                        JustiniškES seniūnas kovoja su automobiliais

                                        Justiniškės griauna krepšinio šalies įvaizdį, nes sporto aikštelėse vietos gyventojai stato automobilius.
                                        Ilgai kentęs cinišką vairuotojų elgesį seniūnas vakar surengė reidą. Į pagalbą drausminti nevaldomų vairuotojų jis pasitelkė ne tik pavaduotoją, bet ir Justiniškių policijos nuovados pareigūnus.

                                        Už visų aikštelėje paliktų automobilių priekinio lango valytuvų buvo užkišti šaukimai.
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17825802

                                        Comment

                                        Working...
                                        X