Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąspekas pasiūlymas skamba kaip raginimas atsisakyti aukštojo išsilavinimo, policijos ir visus sprendimų priėmimo klausimus atiduodi baboms jadzėms bei šoperukams jaroslavams. Nes jie juk geriausiai žino kiek reikia želdynų, kiek parkingų ir kaip reikia gydyti dėl KD atsiradusias plaučių, erdvės dehumanizavimu sukeltas psichines problemas, visuomenės susipriešinimą.
Visiškai nepritariu požiūriui, kad reikia sklypuotis ir taip pasieksime rojų.
Jei Robyla domisi kaip spręsti parkingų bėdas, tai pavyzdys jau buvo teiktas anksčiau: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/5277-parkavimas-infrastruktūra?p=2038954#post2038954
- 1 patinka
Comment
-
Robyla, man labai gaila, kad negebate skaityti, kelti klausimus, o vietoj to imatės postringauti apie stebuklingą lietuvių charakterį.
Nuotrauka protingam žmogui turėjo parodyti, kad ne dalindami sklypus ir leisdami juos apsitverti TEN eismą valdo. TEN eismą valdo miestas ir todėl tik LEIDŽIA parkuotis savame sklype, JEI užsideda šlagbaumą. Tačiau puikiai matosi, kad retas namas pats nori spręstis parkavimo klausimus ir todėl juos deleguoja savivaldai.
Taip, namai ten skirti gyvenimui, o jų aplinka yra vieša erdvė, kuria rūpinasi savivalda, ne „kaimynijos“.
Comment
-
KEdas esu sujaudintas, diskutuodamas su protingu ekspertu. Aš nesu sklypų aptvėrimo šalininkas, ar už viešųjų erdvių naikinimą, o akcentuoju į tvarkos nebūvimą, nei formaliam/politiniam lygmenyje, nei iniciatyviniam. Jeigu jūsų ekspertinės, teksto suvokimo, išvados užsiciklina tvorose, tai reikėtų labiau įsigilinti apie ką kalbama. Pateikęs paveiksliuką, nieko naujo nepateikėte, Vilniuje ir dabar 90% senų miegamųjų rajonų yra administruojami viešųjų erdvių principu. Ar tai išsprendė parkavimo problemą? Neišsprendė ir nesprendžia, nes nėra jokios apibrėžtos tvarkos. Paimkime kaip pvz. Pilaitę, kur 20 metų automobliai parkuojami centrinėje gatvėje dviem eilėmis, ar kokius Lazdynus, Naujininkus, kur visos tos nesutvarkytos viešos erdvės ir šaligatviai yra užstatyti automobiliais. Vadovaukites aukščiau pateiktu pvz. - 77 butai, 9 parkingo vietos ir pateikite savo ekspertinį vertinimą su sprendimo būdu. Kad paveiksliuke daugiabučiai turi namo ploto sklypus, nėra jokios logikos, išskyrus žemės mokesčio surinkimą, ką mūsų valdžia ir planavo padaryti.
Dar galėtumėte pateikti sprendimą naujų daugiabučių, privačiuose sklypuose, laisvalaikio erdvių nacionalizavimu ir atidavimu miesto administravimui. Užsiimti lobizmu, kad nauji daugiabučiai negalėtų turėti didesnio sklypo nei pats pastatas, o šaligatvius ir aikšteles šalia namo turėtų įrengti savivaldybė, nes tai, by default, yra vieša erdvė.
Comment
-
Robyla, matau, kad su pačiu diskusija negalima, tad tepatarsiu pasiskaityti DJMP, nes ten yra šiek tiek paaiškinta kaip reikia spręsti JUDUMO (nepainioti su siaura jo dalimi – parkavimu) problemas.
Ir nediskutuosiu ne tik todėl, kad negebate skaityti, įžeidinėjate, bet ir todėl, kad mano komentaras buvo skirtas spekui ir jis buvo tik apie susklypavimo perspektyvas ir savivaldos paskirtį, ne apie parkavimo vietų įrengimo peripetijas.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą77 butai, 9 parkingo vietos .
Neimanoma isspresti parkavimo problemos pastoviai didinant parkingu plota. Neimanoma isspresti kamsciu problemos pastoviai pristatant nauju juostu. Tai vienkartiniai sprendimai, antra karta jau taip nesuveiks, tai kelias i niekur.
Paskaiciuokit kiek yra gyventoju kokiam Seskines kvartale ir koks yra kiemu plotas ir suprasite, kad kai visi kas teoriskai ten galetu tureti teises isigis po masina, jos netilps net tiesiog uzasfaltavus absoliuciai visa laisva plota tarp namu. Ir netilps stipriai.
Del Pilaites parkavimo 2 eilemis, tai nenuostabu kai padaro dvigubai platesne nei reikia gatve ir nebaudzia uz pazeidimus. Paskutiniu metu jie pradejo ten geriau parkuotis, o masinu juk nesumazejo. Tiesiog bausti pradejo dazniau ir viskas stebuklingai sprendziasi.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąRobyla, matau, kad su pačiu diskusija negalima, tad tepatarsiu pasiskaityti DJMP, nes ten yra šiek tiek paaiškinta kaip reikia spręsti JUDUMO (nepainioti su siaura jo dalimi – parkavimu) problemas.
Ir nediskutuosiu ne tik todėl, kad negebate skaityti, įžeidinėjate, bet ir todėl, kad mano komentaras buvo skirtas spekui ir jis buvo tik apie susklypavimo perspektyvas ir savivaldos paskirtį, ne apie parkavimo vietų įrengimo peripetijas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nu negalima isgydyti vezio isoperuojant vis daugiau smegenu. Nu neina taip, taip nebuna.
Neimanoma isspresti parkavimo problemos pastoviai didinant parkingu plota. Neimanoma isspresti kamsciu problemos pastoviai pristatant nauju juostu. Tai vienkartiniai sprendimai, antra karta jau taip nesuveiks, tai kelias i niekur.
Paskaiciuokit kiek yra gyventoju kokiam Seskines kvartale ir koks yra kiemu plotas ir suprasite, kad kai visi kas teoriskai ten galetu tureti teises isigis po masina, jos netilps net tiesiog uzasfaltavus absoliuciai visa laisva plota tarp namu. Ir netilps stipriai.
Del Pilaites parkavimo 2 eilemis, tai nenuostabu kai padaro dvigubai platesne nei reikia gatve ir nebaudzia uz pazeidimus. Paskutiniu metu jie pradejo ten geriau parkuotis, o masinu juk nesumazejo. Tiesiog bausti pradejo dazniau ir viskas stebuklingai sprendziasi.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 4 patinka
Comment
-
Deja. Sunku man patikėti, kaip galima rimtai siūlyti patikėti viską gyventojams. Klausė seniūnaitis aplinkinio namo gyventojų, ar reikia krūmelių, medelių žaliojoje zonoje prie namo. Tai daugumos nuomonė buvo, kad nieko nereikia, reikia tik dabar esančius medžius išraut ir vietoj jų leist parkuot. Ir viskas. Bandėm kovot su keletu savavališkų parkavimo vietų ant žolės – viskas baigėsi grasinimais. Net jei tas pats nestato, vietoj jo tuoj pastato kitas. Galiausiai nusviro rankos.
Tai kad gyventojai norėtų padaryti kažką kito nei ištisinio asfalto jūra aplink daugiabutį gali manyti tik tas, kas jau seniai senos statybos daugiabutyje nebgyvena (ar niekad negyveno).Lietuva visiems.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKalba buvo:
Pagalvojau - savivaldybė galbūt galėtų net apskritai panaikinti bet kokį poreikį derinti bet kokius veiksmus su ja perleisdama iniciatyvą tvarkytis kiemus patiems gyventojams.
Tai, ką siūlai, iš esmės prieštarauja aptariamam principui.
Be to, architektai labai tikėtina siūlys ir harmoningus sprendimus - kaip įrengti kuo humaniškesnį parkingą (ne asfalto jūros, o pvz ažūrinės trinkelės galbūt dar ir su želdinių oazėmis), nors kiek kūrybingiau įrengtos vaikų žaidimo aikštelės, jautriau sureaguota į želdinių zonas.
Tad mano idėja yra, galima sakyti, antitezė ''palikti sprendimų priėmimo galią ''bobutėms''.Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 18:20.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Paskaitęs komentarus man atrodo supratau kur gavosi nesusikalbėjimas. Kai sakau ,,palikti tvarkytis patiems gyventojams'' turiu mintyje, kad gyventojai už savo lėšas pasisamdo architektą, jis/ji paruošia projektą ir gauna statybos leidimą. Architektai negalės projektuoti to kas prieštarauja STR tad nekompetingiems sprendimams, kurie gali gimti iš, kaip sakoma, bobučiu ir panašiai, nebus net galimybės gimti. .
- 6 patinka
Comment
-
Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą... architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą.
- 6 patinka
Comment
Comment