Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Aš dar esu matęs planus griauti Banginį (Senukus) ir visą teritoriją su parkingu užstatyti daugiabučiais, komercija ir t.t.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Valdelizmas valdo. Sudėjus atmušėjus automobilių priekiai išlystų į važiuojamąją dalį, tektų daugiau manevruot - genocidas, ne kitaip. O vat pėstieji, dviratininkai, neįgalieji ir visi kiti lochai gali ir pasispaust.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSostinės vairuotojams atidaromos keturios atnaujintos automobilių stovėjimo aikštelės
Štai taip Vilnius siekia darnaus judumo plano tikslų mažinti asmeninio transporto naudojimą, t. y. automobilių - atidaro net tris pigesnėmis kainomis pasižyminčias parkavimo aikšteles, centrinėje miesto dalyje (ploja atsitojus).
- 1 patinka
Comment
-
Pasipylė visų varguolių ašaros dėl brangaus parkavimo. Kas bus, kai paskelbs ypatingai uždelstą senamiesčio įvažiavimo mokestį? Gal "vilniečiai" išsikraustys?
Zuoko maksimalus nusišnekėjimas:
Tiems vilniečiams, kurie dar nebuvo nusivylę konservatoriais ir per Seimo rinkimus atidavė jiems savo balsus - gera proga apsvarstyti savo pasirinkimo teisingumą. Konservatoriaus Valdo Benkunsko vadovaujama Vilniaus miesto savivaldybė sostinės gyventojams nusprendė „atsidėkoti“ ir šiandien pasiūlė naujus parkavimo mokesčius. Skaičiai įspūdingi:
Mėlynoje zonoje – nuo 2,5 Eur. padidinti iki 4,0 Eur. už valandą;
Raudonoje zonoje – nuo 1,5 Eur. padidinti iki 2,5 Eur. už valandą;
Geltonoje zonoje – nuo 0,6 Eur. padidinti iki 1,0 Eur. už valandą;
Žalioje zonoje – nuo 0,3 Eur. padidinti iki 0,5 Eur. už valandą.
Toks įkainių kėlimas nepagrįstas nei eismo reguliavimo poreikiu, nei ekonominiais skaičiavimais. Tai tiesiog primityvus bandymas padidinti miesto biudžetą, kurį visokie pusiau partiniai euročiulpiai ,,įsisavina‘‘ per všį ar viešinimo projektus.
Dar labiau nesuvokiamas valdančiųjų noras padidinti automobilių dalinimosi platformų “car-sharing” įkainius. Visada siekėme, kad automobilių dalinimosi paslaugos būtų įtrauktos į bendrą viešojo transporto sistemą ir taip padėtų spręsti transporto kamščių problemas. Jas padėtų spręsti ir požeminės stovėjimo aikštelės. Deja, nuo 2015 Vilniuje nepastatyta nė viena požeminė aikštelė miesto centrinėje dalyje, nors yra net statybų leidimai (500 vietų požeminis parkingas prie Operos ir baleto teatro). Panašu, V.Benkunskas ne tik pamiršo savo pažadus, bet ir daro viską, kad iš miesto centro gyvybingumas išvis išnyktų. Užtenka pažiūrėti, kiek šiuo metu Senamiestyje uždarytų mažų parduotuvių ar kavinių. Kol miestas nepastato požeminių parkavimo aikštelių centre, gyventojams būtina pasiūlyti Europos miestuose taikomą praktiką nuo 20 vakaro iki 8 ryto netaikyti vietinės rinkliavos arba taikyti tik simbolinį mokestį.
Spalį Vilniaus valdžia neposėdžiavo. Taryboje sprendimai veikiausiai nebuvo priimti artinantis Seimo rinkimams, kuriuose daug lėmė miestiečių balsai. Tačiau iš karto po rinkimų pasigirdo nemalonių žinių. Jeigu jos pasitvirtins, vairuotojams 66 proc. pabrangs automobilio statymas.
Panašu, kad naują 0,2 euro už valandą rinkliavą planuojama įvesti visame mieste arba visuose kiemuose, kur bendruomenės prašymu apmokestintas automobilių statymas neturint leidimo.
Nepavadinsi vien „higieniniais“ pataisymais, kaip bandoma pateisinti. Atrodo, kad noras išvaryti automobilius iš centro yra didžiulis, nors kompleksinių sprendimų kaip didinti parkavimo vietų skaičių nėra. Pristatymo metu bandoma lyginti su Amsterdamu, Kopenhaga, nors Vilnius neturi nei metro, nei tramvajaus, o pats Vilnius yra labai išsiplėtęs į priemiesčius, todėl ne viskas taip paprasta, kaip tik lengva ranka „didinti“ rinkliavą už parkavimą. Su paspirtuku irgi vargiai nuveši vaikus iš Balsių į Užupį, nes vietoje kaip taisyklė vietų vaikams mokyklose ar darželiuose pakankamai nėra priemiesčiuose.
- 8 patinka
Comment
-
labai logiškas sprendimas sumažinti (atstatyti) mėlynąją zoną, ir apsiriboti senamiesčiu. o dėl didėjančios rinkliavos - tai nėra labai didelis didėjimas. vis tiek nesiekia civilizuotų šalių įkainių. O kas vairuoja, tam tai nebus dideli pinigai. nes automobiliui išleidžia daugiau.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPasipylė visų varguolių ašaros dėl brangaus parkavimo. Kas bus, kai paskelbs ypatingai uždelstą senamiesčio įvažiavimo mokestį? Gal "vilniečiai" išsikraustys?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavaitgaliais automobilio statymas centre yra gerokai mažesnė problema nei darbo dieną. Tai savaitgaliais gyventojai bėga iš centro arba visgi yra klaidinga prielaida, kad jų automobiliai yra priežastis.
Taip pat bent seniau buvo prekyba gyventojų leidimais kai dirbantys centre susiveikdavo leidimus centre gyvenančių pažįstamų vardu.
- 3 patinka
Comment
-
Kodėl nesvarsto gerokai išplėsti mokamų parkavimo zonų? Yra kažkur planai stalčiuose, tai pirmyn, nereikės nei branginti valandinio mokesčio, bus gerokai efektyviau, nes juk krūva, arčiau centro dirbančių, vairuotojų, automobiliais apstato visas Rasas, Naujininkus, virš Olandų žiedo esantį kvartalą ir netingi pasivaikščioti, vardan sutaupytų euriukų. Šiaip, apmokestinti reikia visą miestą, leidimus branginti, ypač antram automobiliui ir pamatysit, kaip iš gatvių dings 30% retai eksploatuojamo šlamšto. Už surinktas lėšas, Zuokas galės daryti spaudimą merams, kad įrengtų tai, ko jis prisižadėjęs neįrengė. Sarkazmas, bet klykia ten, kur pats nieko nepadarė, išskyrus vieną požeminę aikštelę, pridalino leidimų svečių namams be parkingų ir t.t., tingiu plėstis.
- 5 patinka
Comment
-
Nesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
15min.lt 2024.10.30
Ar Vilniaus valdžia apmokestins stovėjimą visuose daugiabučių kiemuose?
Ilja Karužis siūlo leisti bendruomenėms nustatyti „baltosios“ parkavimo zonos teritorijas. t.y. kiemus, kurie iki šiol nepatenka į mokamo parkavimo zonas.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...e-1636-2333802
Vilniaus valdžia planuoja didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą
Vilniaus miesto savivaldybė siūlo didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą mieste. Naujais sostinės valdžios užmojais (...) pasipiktino savivaldybės tarybos narys Vydūnas Sadauskas.
Pasak jo, pritarus tokiam siūlymui, parkavimas vilniečiams gali kainuoti brangiau nei bilietas į teatrą ar susitikimo pietūs.
„Rinkimai baigėsi, o Vilniaus Ekonomikos ir finansų komitetą iš karto pasiekė daugumos siūlymai drastiškai didinti parkavimo įkainius Vilniaus mieste.
Atrodo, kad ir tuo dar neapsiribota, nes kartu siūloma apmokestinti ir daugiabučių namų kiemus įvedant naują „baltąją“ zoną su tam tikromis išimtimis. Šioje zonoje siūlomas įkainis 0,2 Eur vienai valandai, bet čia automobiliai ir stovi ilgiausiai.
Raudonoji zona taip pat būtų ženkliai išplečiama mieste, o įkainis šioje zonoje būtų toks, koks dabar yra mėlynojoje zonoje. Dvi valandos mėlynojoje zonoje kainuos 8 eurai, kas tikrai yra nemažai“, – tokiu savivaldybės siūlymu stebėjosi politikas. (...)
Anot V. Sadausko, nepamiršti ir elektromobilius vairuojantys gyventojai.
„Tie, kas myli elektromobilius, informuoju, kad ir Jūsų nepamiršo. Kai tik elektromobilių procentas mieste pasieks 3 procentus, jų parkavimas taip pat bus apmokestinamas. Tikrai teiksime siūlymus, siekiant kompleksinių sprendimų, o ne eiti tik „didinimo“ keliu“, – rašė jis
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...vejima-1198018
Ir iš kur atsiranda tokie talibaniški konjaunuoliai - kad tik žmonėms būtų blogiau
Vidury dienos manipuliuojama stebuklingu 85%užpildymo skaičumi, nutylint, kad didelę dalį to skaičiaus sudaro nemokamai parkuojami elektormobiliai
LRT.lt 2024.10.30
JUDU apie planus branginti stovėjimą Vilniuje: esami mokesčiai nesprendžia problemų
Kaip LRT.lt teigė JUDU (savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“) judumo transformacijos vadovas Jonas Damidavičius, pokyčiai dėl rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste brendo jau kurį laiką.
„Pirmiausia, Vilniaus savivaldybės taryba yra patvirtinusi Darnaus judumo planą. Jame keliamas ambicingas tikslas – siekti, kad 2030 metais kelionės automobiliais, viešuoju transportu ir pėsčiomis sudarytų maždaug lygias dalis. Šiuo metu pėsčiomis ir viešuoju transportu kelionės sudaro po maždaug ketvirtadalį visų kelionių mieste, o automobiliu vyksta kas antra gyventojų kelionė. (...)
Pašnekovas pridūrė, kad smarkiai kitus kelionių būdus lenkiantis kelionių automobiliu skaičius lemia itin didelį poreikį stovėjimo vietoms, ypač centrinėje miesto dalyje. Anot jo, didelėje dalyje šiuo metu apmokestintų stovėjimo vietų Vilniuje užimtumas siekia 85 proc. ir daugiau, todėl vairuotojams tenka sukti ratus aplink norimas, bet nuolat užimtas stovėjimo vietas.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ndzia-problemuPaskutinis taisė Romas; 2024.10.30, 21:24.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
15min.lt 2024.10.30
Ar Vilniaus valdžia apmokestins stovėjimą visuose daugiabučių kiemuose?
ELTA 2024.10.30
Vilniaus valdžia planuoja didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą
Ir iš kur atsiranda tokie talibaniški konjaunuoliai - kad tik žmonėms būtų blogiau
Vidury dienos manipuliuojama stebuklingu 85%užpildymo skaičumi, nutylint, kad didelę dalį to skaičiaus sudaro nemokamai parkuojami elektormobiliai
LRT.lt 2024.10.30
JUDU apie planus branginti stovėjimą Vilniuje: esami mokesčiai nesprendžia problemų
- 24 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ne per prievarta, o bendrijoms prašant. Yra kiemų, kur nuolat parkuojasi aplinkinių įstaigų darbuotojai/lankytojai, kad nemokėt už parkingą. Spėju tamstai ir pačiam nepatiktų savas kiemas užgrūstas svetimų
- 5 patinka
Comment
-
Visų pirma, galima ir neapmokestinti, ir apmokestinti, abu variantai įvestų tvarką, jeigu neapmokestintų kiemų atveju, būtų suformuoti sklypai ir atiduoti bendrijoms tvarkytis. Kitas variantas, kai sklypas neapima kieme esančios aikštelės, leisti ją išsinuomoti ir nustatyti parkavimo tvarką. Būtų žinoma taisyklė, kad įgrūdant naują daugiabutį su 40 butų ir 20 parkingo vietų, pirkėjas, neįsigijęs parkingo, tiesiog nebeturės kur parkuotis ir privalės atsisakyti automobilio, o ne vadovautis chaotiška taisykle, kad tai vieša, rasiu kur numest. Gal ir įstatymus pakoreguos, kad vystom tokį NT, kurie užtikrins bent po vieną parkingo vietą butui (pageidautina tik požeminį), o už papildomą prašome susimokėti arba atsisakyti ir naudotis VT. Ką tai duos, manau visi supranta, netankis beprotiškai, atsiras tvarka, mažiau streso, kad vakare grįžęs turėsiu jaustis kaltas,ratu užlipęs ant bordiūro, užstatęs įvažiavimą ir t.t. Lyg ir Japonijoje yra taisyklė, kad pirkdamas automobilį, turi įrodyti turįs parkingo vietą, kitaip naudosies VT.
Comment
Comment