Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žemė iki šiol buvo Seimo, tai turbūt traktuojama kaip "privati". Dabar kaip suprantu jau yra savivaldybės rankose, tai gali nuspręsti apmokestinti. Anksčiau turbūt to negalėjo?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Žemė iki šiol buvo Seimo, tai turbūt traktuojama kaip "privati". Dabar kaip suprantu jau yra savivaldybės rankose, tai gali nuspręsti apmokestinti. Anksčiau turbūt to negalėjo?
      Mano žiniomis ta žemė Seimui niekada nepriklausė, kaip ir šlagbaumu nelegaliai atsitverta aikštelė prie pat III-ųjų Seimo rūmų.

      Comment


        Architektas Romas Gailius: Kuo nusidėjo tos vargšės liepaitės, kad jas taip kastruoja
        https://ve.lt/nuomones/architektas-r...taip-kastruoja
        O jau projekto parkavimo sistemų mandrumas - raitūzai iš gatvės bortų...

        Na,
        • kiek tokie „menai“ kainuos;
        • kokią "parkavimo" problemą tai išspręs...su išdidžiai tebestovinčiu parkomatu;
        • kaip tuos "grožius" mechanizuotai valyti žiemą, vasarą;
        • kaip su atstumais iki gyventojų langų;
        • o dar dviračiams, ženklinimas neįgaliesiems;
        • kuo nusidėjo tos vargšės liepaitės, kad jas taip kastruoja...


        Comment


          Nuo važiavimo pereinam prie parkavimo

          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240912_080713_Brave.jpg
Views:	952
Size:	327,6 kB
ID:	2151518
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Kas su tais žmonėmis negerai, kurie tokius parkavimus įrenginėja? Nuo langų iki parkavimo, kuriame, jei neklystu, ne daugiau kaip 5 auto, atstumas - min 5 m.

            Comment


              Why car parks are the hottest space in solar power
              23 May 2023 https://www.bbc.com/news/business-65626371
              Outside the offices of a major car manufacturer in the south of England, there are now more than 2,000 panels in total with a peak capacity of just under 1 megawatt (MW).

              That's enough to power hundreds of homes.
              Click image for larger version

Name:	Screenshot (8).png
Views:	764
Size:	702,4 kB
ID:	2151913
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Kas man labai patinka tokiuose sprendimuose tai ne tik, kad gali elektrą gaminti plote, kuriame jau sugadinta gamta, bet kartu ir turėti pastogę, bei mažinti dangos įkaitimą suformuojant ant jos šešėlį.

                Comment


                  Aš tokį sprendimą siūliau projektuotojams Pašilaičiuose projektuojamoje VT aikštelėje padaryt. Bet čia matyt reikia, kad idėja pas projektuotojus ateitų iš aukščiau, nes patys tokio varianto net pasiūlyt užsakovui nedrįsta.

                  Comment


                    Sutiko ar tik padėkojo už kūrybiškumą? Ten trūlai paliekami atstovai virš 5 val. vidurdienį, kai labiausiai įkaista. Po to iškart laipinami keleiviai po atstovos. Be kondicionierių.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Aš tokį sprendimą siūliau projektuotojams Pašilaičiuose projektuojamoje VT aikštelėje padaryt. Bet čia matyt reikia, kad idėja pas projektuotojus ateitų iš aukščiau, nes patys tokio varianto net pasiūlyt užsakovui nedrįsta.
                      LT ir net Vilniuje panašu žemė dar labai pigi, jei nėra visiškai racionalu kuo efektyviau panaudoti jos plotą. Ką ir prekybcentrių projektai net centre tą rodo, kada statomi vieno aukšto sandėliai su antžeminiu dideliu parkingu.

                      Flickr

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Sutiko ar tik padėkojo už kūrybiškumą? Ten trūlai paliekami atstovai virš 5 val. vidurdienį, kai labiausiai įkaista. Po to iškart laipinami keleiviai po atstovos. Be kondicionierių.
                        Projektuotojams neįdomu, į dalį pasiūlymo net neatsakė.

                        4. Galbūt būtų įmanoma VT aikštelėje numatyti intarpus ekstensyviems želdynams? Toks didelis asfalto plotas vasaros metu reikš gana nemažos karščio salos formavimąsi. Intarpų želdynai padėtų bent kažkiek minimizuoti šį efektą. Arba alternatyvus variantas, bet brangesnis, būtų numatyti stogines bent jau virš Elektroninio dokumento nuorašas 2024.09.04 2/2 dalies troleibusų stovėjimo vietų. Stoginės būtų patogu ir vairuotojams, bet jas galima būtų daryt su apželdintais stogais arba ant jų įrengti salės elementus

                        ATSAKYMAS: Į pasiūlymą neatsižvelgta. Aikštelė reikalinga viešojo transporto manevravimui, želdynai trukdytų manevravimui, matomumui ir neužtikrintų eismo saugumo.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          LT ir net Vilniuje panašu žemė dar labai pigi, jei nėra visiškai racionalu kuo efektyviau panaudoti jos plotą. Ką ir prekybcentrių projektai net centre tą rodo, kada statomi vieno aukšto sandėliai su antžeminiu dideliu parkingu.
                          O taip, aš tą kartoju jau kurį laiką. Ten, kur žemė brangsta ir jos mažėja, matome planus vietoje vieno aukšto PC statyt ištisus kvartalus. O Vilniuje, jo centrinėje dalyje, laisvų žemės plotų labai ženkliai sumažėjo.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            O taip, aš tą kartoju jau kurį laiką. Ten, kur žemė brangsta ir jos mažėja, matome planus vietoje vieno aukšto PC statyt ištisus kvartalus. O Vilniuje, jo centrinėje dalyje, laisvų žemės plotų labai ženkliai sumažėjo.
                            Kad tų planų praktiškai nėra, tame ir esmė. Nes praktiškai vos ne senamiestyje stovi Zarasų g. Rimi, Mindaugo g. Iki, ar Rasų g. Lidl ir visi jie gana nesenai pastatyti. Apie Žalgirio Rimi net nekalbu, ten toks parkingo plotas, kad niekada nebūna net pusę vietų užimta.
                            Flickr

                            Comment


                              Planų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:
                              • Iki Kauno g.
                              • Iki Sėlių g.
                              • Norfa Ateities g.
                              Dar yra:
                              • Impuls Kareivių g.
                              • Impuls Ozo g.
                              • Kartingai Parodų g.

                              Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Planų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:
                                • Iki Kauno g.
                                • Iki Sėlių g.
                                • Norfa Ateities g.
                                Dar yra:
                                • Impuls Kareivių g.
                                • Impuls Ozo g.
                                • Kartingai Parodų g.

                                Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.
                                ozo g. Impulso griovimas atidėtas rodos neribotam laikui? bent jau pati salė atnaujinta, o dabar tvarkoma baseinų zona.

                                Comment


                                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                  ozo g. Impulso griovimas atidėtas rodos neribotam laikui? bent jau pati salė atnaujinta, o dabar tvarkoma baseinų zona.
                                  Nežinau, bet leidimą lyg tai ketina gauti.

                                  Comment


                                    Ten yra du parkavimo aikštelių savininkai. Keičiasi miestui priklausančios teritorijos apmokestinimas

                                    Made in Vilnius 2024.09.30
                                    Pokyčiai CUP automobilių stovėjimo aikštelėje: bus apmokestinama visą parą
                                    Prekybos centro CUP automobilių lauko stovėjimo aikštelėje 1-ame aukšte nuo 2024 m. spalio 1 d. įsigalios nauja tvarka. Dėl operatorių ir parkavimo taisyklių suvienodinimo, siekiant didesnio aiškumo ir patogumo vairuotojams, prekybos centras CUP sudarė sutartį su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) dėl aikštelės aptarnavimo. Nuo 2024 m. spalio 1 d. įsigalios ir nauji mokėjimo principai.
                                    Vienas iš svarbiausių pokyčių – automobilių stovėjimo kainos sumažės nuo 1,5 Eur iki 1 Eur už valandą ir aikštelė bus apmokestinta visą parą, visomis savaitės dienomis, įskaitant savaitgalius.

                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...ama-visa-para/
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nama-visa-para

                                    Comment


                                      Sostinės vairuotojams atidaromos keturios atnaujintos automobilių stovėjimo aikštelės

                                      Gerinant automobilių stovėjimo sąlygas bei užtikrinant didesnį parkavimo vietų prieinamumą Vilniaus mieste, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) įmonės valdomų automobilių stovėjimo aikštelių gretas papildys keturios atnaujintos mokamos aikštelės su užtvarais – jos bus centrinėje miesto dalyje. Šiose aikštelėse bus mažesni automobilių stovėjimo įkainiai dėl taikomos aikštelių kainodaros.

                                      Pirmoji, jau spalio 1 d. atidaroma aikštelė – Pamėnkalnio g. 40 (arčiau Tauro g.) – P2, iki spalio pabaigos tuo pačiu adresu bus atidaroma ir kita aikštelė – P1 (arčiau V. Kudirkos g.). Bendrai šiose aikštelėse bus 74 vietos. Jos veiks 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, o valandinis įkainis bus 2,00 Eur. Pirmoje, Pamėnkalnio g. – P1 aikštelėje gyventojai turės galimybę įsigyti naktinį-savaitgalio ilgalaikio stovėjimo leidimą.

                                      Spalio pradžioje naujai atidaroma ir aikštelė šalia prekybos centro CUP – adresu Upės g. 9. Šioje aikštelėje keičiasi administravimo tvarka, suvienodinamos parkavimosi taisyklės, siekiant didesnio aiškumo ir patogumo vairuotojams. 128 vietų automobilių stovėjimo aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 1,00 Eur.


                                      Spalio pabaigoje bus atidaroma aikštelė – adresu A. Strazdelio g. 4. Šioje aikštelėje bus 67 vietos. Aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 0,30 Eur. Taip pat esant poreikiui, gyventojai turės galimybę įsigyti šios aikštelės naktinį-savaitgalio ilgalaikio stovėjimo leidimą.
                                      Štai taip Vilnius siekia darnaus judumo plano tikslų mažinti asmeninio transporto naudojimą, t. y. automobilių - atidaro net tris pigesnėmis kainomis pasižyminčias parkavimo aikšteles, centrinėje miesto dalyje (ploja atsitojus).

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Planų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:
                                        • Iki Kauno g.
                                        • Iki Sėlių g.
                                        • Norfa Ateities g.
                                        Dar yra:
                                        • Impuls Kareivių g.
                                        • Impuls Ozo g.
                                        • Kartingai Parodų g.

                                        Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.
                                        Aš dar esu matęs planus griauti Banginį (Senukus) ir visą teritoriją su parkingu užstatyti daugiabučiais, komercija ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                          Paprasius irengti ratu atmusejus Ozo parke, kad nesiaurintu tako pestiesiems, atsakymas per pora metu pasikeite nuo "Sia vasara planuojama irengti" iki:

                                          "Atsiprašome, tačiau dėl didelio kiekio bei nuolatinės priežiūros poreikio, parkavimo ribotuvų įrengti K. Ulvydo g. nėra planuojama. Ateityje, vykdant tako remonto darbus, bus nagrinėjamos pertvarkymo galimybės. Vis dėlto, informuojame, kad šioje atkarpoje esami, KET Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“, kelio ženklai, skiriami vertikaliu brūkšniu, bus panaikinti. Pažymėti aiškiam pėsčiųjų ir dviratininkų eismo organizavimui, kai nurodytų eismo dalyvių bendras judėjimas vyksta visame tako plotyje, bus parengta naųjų, KET Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“, kelio ženklų įrengimo schema. Kelio ženklai bus įrengti su dviračio ir pėsčiojo simboliais vienas po kitu. Toks simbolių atvaizdavimas kelio ženkle simbolizuoja bendrą judėjimą visame tako plotyje. Atlikus pakeitimus, bendras tako plotis sudarys 3 metrus, neįskaitant priparkuotų ir išsikišusių automobilių."
                                          Valdelizmas valdo. Sudėjus atmušėjus automobilių priekiai išlystų į važiuojamąją dalį, tektų daugiau manevruot - genocidas, ne kitaip. O vat pėstieji, dviratininkai, neįgalieji ir visi kiti lochai gali ir pasispaust.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X